Nechápu že každý pomlouvá TESLU je to mimino v automobilovém průmyslu, já je obdivuji co za tak krátkou dobu vytvořili. Vemte si třeba vývoj jednotlivých komponentů...Zamyslete se třeba jak složité je vyrobit třeba dveře od lisu na pleccové díly cca 7 ks lisů, nespočet forem....až po kliku....teda jestli si to dokážete výrobně představit.Jiné automobilky jsou dědečkové a mají tím pádem stoleté zkušenosti...Nejsem zastánce Elektromobilů - mám rád Mopary 70'let , ale asi ten vývoj jde jinudy...Trochu mi to je líto ale ty auta maj taky svoje kouzlo.Za mě to jsou frajeři, že dokážou takovou evoluci...
ani bych obraz vidět nemusel,kdybych slyšel zvuk silného motoru.
No, 10 km za 7 za půl minuty je průměr okolo cca70 km/h. To zajedeš i s litrovou Fabií.
Komu to cpeš ty tragéde.Sedni si do ty svý felicie a mužeš nám to ukázat.Určitě jste se celá familie složila a nechali jste ji dát do chipu to bude raketa ty to das za tri minuty..l.
Tak to tam skus.
Holt, elektromotor umoznuje autu dosiahnut aj na kratkych rovnych usekoch rychlost, ktoru na danom useku ziadny spalovak neda. Lebo fyzika.
Lebo velky kroutak od cca "0 otacek" lebo prirodni zakony, fyzikalni zakony jsou jen model.
ja som to pozerat vydrzal 5 minut, fakt len zvuk troleja a obcas nejakych cestarov ktory sedeli vzdy na dobrom mieste kebyze ho smykne pripadne ten nerovny povrch neustoji tak im stiha hlavy. ale cinanov je dost... inak ten cerveny lak to je asi original kod z domacej vlajky ze? modro-sedo-biely special im tam nedovolili ;-)
Kalup je to dobrej, ale to kočičí kvílení je strašné. Jízda v tramvaji, je, co se týče zvukového efektu, větší zážitek. Asi si na to budeme muset zvyknout, doba řvoucích motorů je nejspíš pryč.
To trolejbusove kvilenie je otras. Vydrzal som to pozerat minutu....B-]
Ja asi 20s.Nezáživné ubere pridá a dokolečka dokola.
.... je to na setrvačník ! :-))
Zatáčky projíždí normálně a jediné co je na tom zajímavé, je to zrychlení za zatáčkou. Nuda. Jdu si spravit chuť na youtube na nový motor Corvetty.https://www.youtube.com/watch...
A neměli tam schovaný TDÍ čmoud?:-O
Měl, proto to tam krásně táhlo od spoda.
A tohle si vuci Tesle S stoji jak? A Nemci nemaji doma zadneho jezdce, ze si opakovane najimaji Frantika?
Dumas ma skusenosti s "plackami" okrem toho kedysi robil jazdcu aj u Porsche a ma skusenosti s le mans europskou, americkou. Zrejme VW naslo idealneho jazdca.
To si proti Tesle S nestojí nijak, takovouto lasičku Tesla nedokáže postavit ani za padesát let.
Myslíš nový Roadster ktorý už testujú?
Těžko říct, VW zatím nenapadlo udělat to co tesla zkusila udělat taycanu = postavit speciál proti sériovému vozu a tvářit se že je vše košér. Nicméně třeba okruh Nurburgring to zajelo za 6.05, tesla S se přehřála. Ale jak říkám, pokud budeme fér, nedá se to srovnávat.
Tak ono sa zase najde kopec ludi, ktori porovnavaju sportove auto z roku 2019 s niekolko rokov starym modelom rodinneho sedanu...
Určitě a není divu, když se jim tvrdí že to několik let staré auto je vlastně nové, protože Musk ho pravidelně aktualizuje a navíc je tak dobré že na něj nebude mít nikdo ani za 10 let. Prostě akce vyvolává reakci.
Na NS nebyla Tesla S ale jakýsi prototyp. Takže klidně můžeme srovnávat prototyp VW s prototypem Tesly. Výsledek je VW čas 6:05, Tesla na odtahovce. Ironií osudu ta odtahovka byla také od VW.
Já psal o tom starším případu kdy šlo o teslu s.
Jo, to pak ano.
Ale clanek by moh bejt peknej a diskuze jeste peknejsi ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.