VW zveřejnil záběry z jízdy ID.R v Číně. Takovou rychlost si představíte jen stěží

bzzz  |  16. 10. 2019 19:06

A tohle si vuci Tesle S stoji jak? A Nemci nemaji doma zadneho jezdce, ze si opakovane najimaji Frantika?

Odpovědět  |   | 
MM  |  16. 10. 2019 20:35

Těžko říct, VW zatím nenapadlo udělat to co tesla zkusila udělat taycanu = postavit speciál proti sériovému vozu a tvářit se že je vše košér. Nicméně třeba okruh Nurburgring to zajelo za 6.05, tesla S se přehřála. Ale jak říkám, pokud budeme fér, nedá se to srovnávat.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 10. 2019 20:59

Ale clanek by moh bejt peknej a diskuze jeste peknejsi

Odpovědět  |   | 
Pařil  |  17. 10. 2019 08:56

Na NS nebyla Tesla S ale jakýsi prototyp. Takže klidně můžeme srovnávat prototyp VW s prototypem Tesly. Výsledek je VW čas 6:05, Tesla na odtahovce. Ironií osudu ta odtahovka byla také od VW.

Odpovědět  |   | 
MM  |  17. 10. 2019 10:23

Já psal o tom starším případu kdy šlo o teslu s.

Odpovědět  |   | 
Pařil  |  17. 10. 2019 10:30

Jo, to pak ano.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 10. 2019 11:59

Tak ono sa zase najde kopec ludi, ktori porovnavaju sportove auto z roku 2019 s niekolko rokov starym modelom rodinneho sedanu...

Odpovědět  |   | 
MM  |  18. 10. 2019 12:08

Určitě a není divu, když se jim tvrdí že to několik let staré auto je vlastně nové, protože Musk ho pravidelně aktualizuje a navíc je tak dobré že na něj nebude mít nikdo ani za 10 let. Prostě akce vyvolává reakci.

Odpovědět  |   | 
KHGT  |  17. 10. 2019 08:21

To si proti Tesle S nestojí nijak, takovouto lasičku Tesla nedokáže postavit ani za padesát let.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  18. 10. 2019 22:17

Myslíš nový Roadster ktorý už testujú?

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  17. 10. 2019 09:34

Dumas ma skusenosti s "plackami" okrem toho kedysi robil jazdcu aj u Porsche a ma skusenosti s le mans europskou, americkou. Zrejme VW naslo idealneho jazdca.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  16. 10. 2019 20:24

A neměli tam schovaný TDÍ čmoud?

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  17. 10. 2019 23:29

Měl, proto to tam krásně táhlo od spoda.

Odpovědět  |   | 
lojza  |  16. 10. 2019 22:48

Zatáčky projíždí normálně a jediné co je na tom zajímavé, je to zrychlení za zatáčkou. Nuda. Jdu si spravit chuť na youtube na nový motor Corvetty.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  16. 10. 2019 23:37

To trolejbusove kvilenie je otras. Vydrzal som to pozerat minutu....

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  16. 10. 2019 23:53

To trolejbusove kvilenie je otras. Vydrzal som to pozerat minutu....

Odpovědět  |   | 
Mim  |  17. 10. 2019 00:14

.... je to na setrvačník !

Odpovědět  |   | 
Jano  |  17. 10. 2019 12:20

Ja asi 20s.Nezáživné ubere pridá a dokolečka dokola.

Odpovědět  |   | 
Daniel Habětínek  |  17. 10. 2019 09:00

Kalup je to dobrej, ale to kočičí kvílení je strašné. Jízda v tramvaji, je, co se týče zvukového efektu, větší zážitek. Asi si na to budeme muset zvyknout, doba řvoucích motorů je nejspíš pryč.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  17. 10. 2019 09:29

ja som to pozerat vydrzal 5 minut, fakt len zvuk troleja a obcas nejakych cestarov ktory sedeli vzdy na dobrom mieste kebyze ho smykne pripadne ten nerovny povrch neustoji tak im stiha hlavy. ale cinanov je dost... inak ten cerveny lak to je asi original kod z domacej vlajky ze? modro-sedo-biely special im tam nedovolili

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 10. 2019 12:02

Holt, elektromotor umoznuje autu dosiahnut aj na kratkych rovnych usekoch rychlost, ktoru na danom useku ziadny spalovak neda. Lebo fyzika.

Odpovědět  |   | 
Autotu  |  17. 10. 2019 17:03

Lebo velky kroutak od cca "0 otacek" lebo prirodni zakony, fyzikalni zakony jsou jen model.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  18. 10. 2019 02:12

No, 10 km za 7 za půl minuty je průměr okolo cca70 km/h. To zajedeš i s litrovou Fabií.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  18. 10. 2019 22:18

Tak to tam skus.

Odpovědět  |   | 
ljk  |  21. 10. 2019 20:14

Komu to cpeš ty tragéde.Sedni si do ty svý felicie a mužeš nám to ukázat.Určitě jste se celá familie složila a nechali jste ji dát do chipu to bude raketa ty to das za tri minuty..l.

Odpovědět  |   | 
míra  |  21. 10. 2019 18:49

ani bych obraz vidět nemusel,kdybych slyšel zvuk silného motoru.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 10. 2019 21:24

Nechápu že každý pomlouvá TESLU je to mimino v automobilovém průmyslu, já je obdivuji co za tak krátkou dobu vytvořili. Vemte si třeba vývoj jednotlivých komponentů...
Zamyslete se třeba jak složité je vyrobit třeba dveře od lisu na pleccové díly cca 7 ks lisů, nespočet forem....až po kliku....teda jestli si to dokážete výrobně představit.
Jiné automobilky jsou dědečkové a mají tím pádem stoleté zkušenosti...
Nejsem zastánce Elektromobilů - mám rád Mopary 70'let , ale asi ten vývoj jde jinudy...
Trochu mi to je líto ale ty auta maj taky svoje kouzlo.

Za mě to jsou frajeři, že dokážou takovou evoluci...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A