VW začíná s odtajňováním vozů pro Frankfurt. První je facelift golfu sportsvan

Rodinný automobil prochází modernizací tři roky od svého uvedení na trh. Tehdy nahradil automobil se jménem Golf Plus.

Tradiční úpravy, jako jsou nové nárazníky, pozměněné přední světlomety a upravená nabídka motorů postihly oblíbené rodinné MPV Volkswagen Golf Sportsvan. V interiéru se pak mění dekory a použité materiály. Hlavně pak ale centrální displej multimediálního systému. Je výhradně dotykový a jeho úhlopříčka činí 9,2 palce.

Modernizovaná podoba tohoto vozu se veřejnosti naživo představí při zářijovém autosalonu ve Frankfurtu.

Volkswagen Golf VIII už bude jen v pětidveřové verzi

Volkswagen Golf VIII už bude jen v pětidveřové verzi

Pod kapotu se bude montovat pětice pohonných jednotek. Půjde o tři, které spalují benzin a dva dieselové agregáty. Novinkou bude nasazení patnáctistovky se systémem odpojování dvou válců.

Automobil dostane bohatší elektronickou výbavu. Například asistenční systém pro couvání s přívěsem nebo pomocníka pro jízdu v kolonách. Vůz je schopen samočinné jízdy v rychlostech až šedesát kilometrů v hodině.

Na snímky modernizovaného vozu se podívejte v následující galerii: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků