VW začíná s odtajňováním vozů pro Frankfurt. První je facelift golfu sportsvan

Rodinný automobil prochází modernizací tři roky od svého uvedení na trh. Tehdy nahradil automobil se jménem Golf Plus.

Tradiční úpravy, jako jsou nové nárazníky, pozměněné přední světlomety a upravená nabídka motorů postihly oblíbené rodinné MPV Volkswagen Golf Sportsvan. V interiéru se pak mění dekory a použité materiály. Hlavně pak ale centrální displej multimediálního systému. Je výhradně dotykový a jeho úhlopříčka činí 9,2 palce.

Modernizovaná podoba tohoto vozu se veřejnosti naživo představí při zářijovém autosalonu ve Frankfurtu.

Volkswagen Golf VIII už bude jen v pětidveřové verzi

Volkswagen Golf VIII už bude jen v pětidveřové verzi

Pod kapotu se bude montovat pětice pohonných jednotek. Půjde o tři, které spalují benzin a dva dieselové agregáty. Novinkou bude nasazení patnáctistovky se systémem odpojování dvou válců.

Automobil dostane bohatší elektronickou výbavu. Například asistenční systém pro couvání s přívěsem nebo pomocníka pro jízdu v kolonách. Vůz je schopen samočinné jízdy v rychlostech až šedesát kilometrů v hodině.

Na snímky modernizovaného vozu se podívejte v následující galerii: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

VW Sharan 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 235 312 km
Cena: 111 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 142 191 km
Cena: 326 000 Kč
VW Golf 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 132 796 km
Cena: 153 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2014
Stav: 123 956 km
Cena: 300 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2014
Stav: 146 129 km
Cena: 320 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2010
Stav: 129 011 km
Cena: 250 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků
Test: Pět důvodů, proč je teď Opel Insignia favoritem střední třídy

Opel Insignia Grand Sport

Naší recenzí tentokrát prošel Opel Insignia Grand Sport.

5.  9.  2017 | Milan Lažanský | 23 příspěvků