VW vyšperkoval svůj nejhezčí model. Arteon R-Line Edition bude velká vzácnost

27 komentářů

Tomáš Bolf
16. února • 15:44

Já jezdím Arteonem v nejvyšší výbavě a naprostá spokojenost ve všech ohledech, zvláště na dálnici ukáže svou sílu a benefity. Otec má Mercedes E a v konfrontaci s ním Arteon nehraje vůbec druhé housle, jak jízdními vlastnostmi, tak i interiérem a designově také ne.

fri
8. ledna • 8:08

Tak to bude exkluzivita světového významu - zejména na litoměřicku.
Nevím, dostat za tyhle peníze Passata v tuzingu, asi bych si to sám před sebou neobhájil.
Mainstreamová technika za cenu premie, no..

Petr
8. ledna • 11:31

No to prave neni za cenu premie. Nevim, kdo na tenhle nesmysl prisel.
Nakonfiguruj si stejny auta - podobny vykon motoru a vybavu a premie ti ustreli o 300-500TKc vice.

Ijon
8. ledna • 13:28

No, příjde na to, co si do té prémie všechno "zaškrtáš". Pak skutečně cena naskakuje hodně rychle. Normální BMW 330i xDrive Sedan není v nějaké Luxury Line extra dražší než benzínový Arteon. On je totíž fakt docela drahý, nevím, jaké slevy prodejci aktuálně dávají, ale vyšel bych z ceníků.
Navíc hlavně v interiéru je pořád Arteon jen normální usedlý Passat, tam je rozdíl oproti prémii už docela dramatický.

Tias
8. ledna • 13:43

Vždyť to píšu nahoře, nastřílej to do konfiguratoru a zjistíš, ze ses fakt mimo. Arteon a potažmo i novy Passat jsou cenově nebezpečné blízko prémii. 400 tisíc rozdíl pri srovnatelných motorech a výbavě je Holý nesmysl, vycházející zřejmě z neznalosti cen daných vozů. Arteon r line 272 koni 4 motion dsg stojí 1.261.000, respektive 1,248,000 za výbavu elegance. Mercedes C300 4 matic AMG s podobnou výbavou stojí 1.278.000. Místo toho jsem dostal asi 50 minusů.

Tias
8. ledna • 13:50

A ty vozy jsou naprosto srovnatelné. Oba mají cca 270 koní, 4 válce, 4X4 a automaty. VW zrychluje za 5,6 a MB za 5,7.Oba mají sportovní pakety, sportovní koženo/ alcantarový sedačky, 18 palce kola, navigace, digitální budíky, ambient lighting, vyhřívaný sedačky, ledky světla..Jediný rozdíl ve výbavě je, že arteon za tuto cenu nabízí adaptivní tempomat. Takže rozdíl srovnatelných aut výbavou i motorově mezi Arteonem a Céčkem je cca 30 tisíc.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bagr
10. ledna • 15:44

Naprostý nesmysl srovnávat MB C a Arteon. Mercedes je v této třídě prémiovka jen díky znaku hvězdy, tím to končí. Zatímco Arteon je top model VW, tak C je největší hnůj Mercedesu. A je naprosto bez diskuze, že Mercedes je daleko dražší značka (má vyšší náklady), takže pokud stojí dvě auta stejně, už z principu je jisté, že Mercedes bude ošizený kde jen to jde aby srovnal cenu. Nejsem vůbec fanda Arteonu, ale srovnával bych s Mercedes E a stejně bych si vybral Arteon (resp. z těchto dvou, jinak by to byl Lexus :-)). A to mám osobní zkušenosti. Mercedes C z pohledu komfortu a kvality bych stavěl někde vedle Octavie... a stejně bych si vybral Octavii raději než MB C. Pro mě je možné u MB o prémiovce hovořit jen u třídy S, zbytek je předražený (dnes už Čínský) šunt.

matej
12. ledna • 21:10

tva prezdívka leccos vyjsňuje :-P

Petr
8. ledna • 14:56

A tady mas to sve “kvalitni” C cko.
http://youtu.be/miQyerNyjjQ

Petr
8. ledna • 14:52

Tak ja jsem to zaslrtal a rozdil oproti C 380TKc - pri srovnatelny vybave.
Nevim, co tam konfigurujete, ale jste oba uplne mimo.
Stejne tak u toho BMW.Dyt to auto je uplny holatko - 330i v zakladu nema i talovy beznosti jako LED svetla, vnitrni zatmavovaci zpetne zrcatko, automatickou klimu, vyhrivani PREDNICH sedadel (Arteon za hubicku i vzadu), zadne asistenty.
A navic u BMW mate velmi levny servis.
Uprimne pro nekoho, kdo najezdi hodne km a potrebuje se dostat z bodu A do bodu B - je premie jen predrazene pozlatko.

Ijon
8. ledna • 19:44

Hele, nechci se tady hádat do krve, ale psal jsem o BMW 3 Luxury Line, což už fakt není úplné holátko. Krom toho můžeš volit jen zadokolku, což je nějakých -65 tisíc nebo kolik. Výbavu bude mít Arteon asi lepší, ale to je tak všechno.
Jinak co se týče prostého přemísťování, je Arteon třebas oproti Passatu naprostý nesmysl.

Tias
9. ledna • 9:53

Ono se taky není o čem hádat, ta věc je jasná a prostá, jen to někdo chápe a někdo ne (nebo nechce).
Objektivně zase musím říct, že třeba C-class je skutečně levné v současné době, protože už je to výběhový model. 3er je cenově od Arteonu více vzdálenější. Navíc absolutně nerozumím příplatku za M paket ve výši 165 tisíc, když MB nabízí AMG paket za 45.

Tias
8. ledna • 16:02

380 tisíc? Tak už tomu rozumím, vy neumíte s konfigurátorem a pak máte pocit, že Arteon je o 380 tisíc levnější!Tak já Vám to vysvětlím. Základní cena C 300 4 matic je 1 172 490, přidáte něco, co se jmenuje Sada linie AMG exteriér + linie AMG interiér za 46 171 Kč a Sada Premium za 60 950 Kč a dostáváte se na cenu 1 279 611 Kč, ve které je veškerá výbava, co jsem výše napsal. Základní cena Arteon 2.0 TSI 4motion DSG je pak 1.261.000 Kč a obsahuje vše to, co mercedes s těmito dvěma pakety a navíc pouze adaptivní tempomat. Teď už je to snad jasné.

Petr
8. ledna • 20:01

No jo, jenze ono to neni navic pouze adaptivni tempomat. Takze si zkontroluj vybavy a pak mluv. Ono Passat vs Arteon uz takovy rozdil neni - opet - Arteon ma v zakladu vic veci.
Byt to tak jak pisete vy, tak tu nejezdi ve VW nikdo.
Dalsi vec je ta, ze VW da mezi dverma 20%slevu na cenikove ceny ( v podstate bez snahy).

Tias
9. ledna • 7:24

A která automobilka ne? Mám na stole zrovna nabídku od Mercedesu s 18% a kolega dostal před rokem dokonce 21,5%. To je snad normální ne ?

Tomáš
7. ledna • 21:58

250 kusů a má kola má kterých jezdí každej 2 superb :D ale jinak auto moc pěkný..

K.
7. ledna • 17:40

Artík se prodává skvěle, myslím, že na zvláštní edice je ještě 2-3 roky čas až na konec životního cyklu.

Twan
7. ledna • 16:13

Ošklivý není, ale exkluzivita...uměle vytvořená...hmm to bude fakt terno. Spíš edice o které nikdo nebude za 20 let vědět a bude to prostě další křáp na vrakáči protože to 20 let ani nevydrží

Jano
7. ledna • 18:30

Po roku si nikto naň ani nespomenie.Tuctové auto.

OTTO
7. ledna • 15:28

Nejhezčí VW podle koho??? Třeba podle mě, jakmile se WV odchýlí od svého (údajně nudného) stylu, který ovšem umí dobře, tak je to dost hrůza a Arteon je toto příkladem. Protože emoce podle VW, to je hlavně kupa trapného fejkového tuzingu a tak působí i celý Arteon. A ze všeho nejhorší je, že bývalý tuzingový matlal VW teď dělá šéfdesignera ve Škodovce.

Petr
7. ledna • 16:35

Tak design je hezkej. Rozhodne hezci, nez 508, Mazda 6 aj. Problem je cena. Ale jde dostat vyrazne niz. Oproti konkurentum ma alespon vyber motoru a ctyrkolku. Premie je jinde, ale to i cenou. Motoricky stejna A5 vyjde v obdobne vybave o min 300TKc vice a je to o dost mensi auto.

Trenér
7. ledna • 17:40

Právě jsem přemýšlel, že prostor je k ničemu, základ je dobře fungující vůz. Klidně C 200 4matic s 9g tronic v holotě, než toto. Jinak se mi celkem líbí, to ano.

Petr
7. ledna • 18:25

Jinak nevim, jestli to vis, ale C200 je 1.5l motor 135kW. Neco mi rika, ze Arteon ve dvoulitru se 140/200kW je lepsi volba.

Trenér
7. ledna • 19:07

Vím. U vw se mi nelíbí celkový jízdní projev s dsg v D režimu. A zde se láme cena, kde si lze dopřát více. U Míši máš stále podélně uložený motor a celkové rozložení hmotnosti je lepší. U Arteonu platíš hlavně za rozměry. Jasně, jsou to vozy za stejnou cenu a u každého z nich platíš za jiné vlastnosti. Vidím to tak, že Arteon je hlavně pro majitele firem, kteří odebírají více vozů a pro svého Arteona dostanou slevu 30% nebo zajímavý fleet. To je pak zase o něčem jiném.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
7. ledna • 19:39

No DSG u benzinu radi ok. U naftaku to silene podtaci a to je fakt spatne.
Ve 4valcovem Mercedesu s devitistupnem jsem nejel, tak nevim.

Petr
7. ledna • 17:49

No jo, ale C200 je cenove stejna ( pokud mas alespon zakladni vybavu) , jako Arteon s vykonejsim motorem a mnohem lepsi vybavou.
A uprimne o tolik lepsi svezeni to neni. A ten motor by me stval, protoze to je dynamicky spatne. A pak pricti ceny servisu atd..

Tias
7. ledna • 22:33

C200 je stejná jak arteon ambicemi lepším motorem a lepší výbavou? A žiješ v jakým roce? C200 stojí v základu 1.002 milionu. V současné době dostaneš u mercedesu Black edition za 65 tisíc, který přináší AMG interier i exteriér, navigací, digitální Budíky, přední zadni čidla a kameru, alcantárovy volant, ambientní osvetleni, atd atd, takže za 1,067 tisíc mas luxus!e vypadající a slušně vybaveny Mercedes. Arteon R line stojí v základu se srovnatelným benzinem a predokolkou 1,063 mil. Tak kde je ten cenový rozdíl a lepší motor a lepší výbava?

Doporučujeme

Články odjinud