VW vyšperkoval svůj nejhezčí model. Arteon R-Line Edition bude velká vzácnost

OTTO  |  07. 01. 2020 15:28

Nejhezčí VW podle koho??? Třeba podle mě, jakmile se WV odchýlí od svého (údajně nudného) stylu, který ovšem umí dobře, tak je to dost hrůza a Arteon je toto příkladem. Protože emoce podle VW, to je hlavně kupa trapného fejkového tuzingu a tak působí i celý Arteon. A ze všeho nejhorší je, že bývalý tuzingový matlal VW teď dělá šéfdesignera ve Škodovce.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 01. 2020 16:35

Tak design je hezkej. Rozhodne hezci, nez 508, Mazda 6 aj. Problem je cena. Ale jde dostat vyrazne niz. Oproti konkurentum ma alespon vyber motoru a ctyrkolku. Premie je jinde, ale to i cenou. Motoricky stejna A5 vyjde v obdobne vybave o min 300TKc vice a je to o dost mensi auto.

Odpovědět  |   | 
Trenér  |  07. 01. 2020 17:40

Právě jsem přemýšlel, že prostor je k ničemu, základ je dobře fungující vůz. Klidně C 200 4matic s 9g tronic v holotě, než toto. Jinak se mi celkem líbí, to ano.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 01. 2020 17:49

No jo, ale C200 je cenove stejna ( pokud mas alespon zakladni vybavu) , jako Arteon s vykonejsim motorem a mnohem lepsi vybavou.
A uprimne o tolik lepsi svezeni to neni. A ten motor by me stval, protoze to je dynamicky spatne. A pak pricti ceny servisu atd..

Odpovědět  |   | 
Tias  |  07. 01. 2020 22:33

C200 je stejná jak arteon ambicemi lepším motorem a lepší výbavou? A žiješ v jakým roce? C200 stojí v základu 1.002 milionu. V současné době dostaneš u mercedesu Black edition za 65 tisíc, který přináší AMG interier i exteriér, navigací, digitální Budíky, přední zadni čidla a kameru, alcantárovy volant, ambientní osvetleni, atd atd, takže za 1,067 tisíc mas luxus!e vypadající a slušně vybaveny Mercedes. Arteon R line stojí v základu se srovnatelným benzinem a predokolkou 1,063 mil. Tak kde je ten cenový rozdíl a lepší motor a lepší výbava?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 01. 2020 18:25

Jinak nevim, jestli to vis, ale C200 je 1.5l motor 135kW. Neco mi rika, ze Arteon ve dvoulitru se 140/200kW je lepsi volba.

Odpovědět  |   | 
Trenér  |  07. 01. 2020 19:07

Vím. U vw se mi nelíbí celkový jízdní projev s dsg v D režimu. A zde se láme cena, kde si lze dopřát více. U Míši máš stále podélně uložený motor a celkové rozložení hmotnosti je lepší. U Arteonu platíš hlavně za rozměry. Jasně, jsou to vozy za stejnou cenu a u každého z nich platíš za jiné vlastnosti. Vidím to tak, že Arteon je hlavně pro majitele firem, kteří odebírají více vozů a pro svého Arteona dostanou slevu 30% nebo zajímavý fleet. To je pak zase o něčem jiném.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 01. 2020 19:39

No DSG u benzinu radi ok. U naftaku to silene podtaci a to je fakt spatne.
Ve 4valcovem Mercedesu s devitistupnem jsem nejel, tak nevim.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  07. 01. 2020 16:13

Ošklivý není, ale exkluzivita...uměle vytvořená...hmm to bude fakt terno. Spíš edice o které nikdo nebude za 20 let vědět a bude to prostě další křáp na vrakáči protože to 20 let ani nevydrží

Odpovědět  |   | 
Jano  |  07. 01. 2020 18:30

Po roku si nikto naň ani nespomenie.Tuctové auto.

Odpovědět  |   | 
K.  |  07. 01. 2020 17:40

Artík se prodává skvěle, myslím, že na zvláštní edice je ještě 2-3 roky čas až na konec životního cyklu.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  07. 01. 2020 21:58

250 kusů a má kola má kterých jezdí každej 2 superb :D ale jinak auto moc pěkný..

Odpovědět  |   | 
fri  |  08. 01. 2020 08:08

Tak to bude exkluzivita světového významu - zejména na litoměřicku.
Nevím, dostat za tyhle peníze Passata v tuzingu, asi bych si to sám před sebou neobhájil.
Mainstreamová technika za cenu premie, no..

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 01. 2020 11:31

No to prave neni za cenu premie. Nevim, kdo na tenhle nesmysl prisel.
Nakonfiguruj si stejny auta - podobny vykon motoru a vybavu a premie ti ustreli o 300-500TKc vice.

Odpovědět  |   | 
Ijon  |  08. 01. 2020 13:28

No, příjde na to, co si do té prémie všechno "zaškrtáš". Pak skutečně cena naskakuje hodně rychle. Normální BMW 330i xDrive Sedan není v nějaké Luxury Line extra dražší než benzínový Arteon. On je totíž fakt docela drahý, nevím, jaké slevy prodejci aktuálně dávají, ale vyšel bych z ceníků.
Navíc hlavně v interiéru je pořád Arteon jen normální usedlý Passat, tam je rozdíl oproti prémii už docela dramatický.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  08. 01. 2020 13:43

Vždyť to píšu nahoře, nastřílej to do konfiguratoru a zjistíš, ze ses fakt mimo. Arteon a potažmo i novy Passat jsou cenově nebezpečné blízko prémii. 400 tisíc rozdíl pri srovnatelných motorech a výbavě je Holý nesmysl, vycházející zřejmě z neznalosti cen daných vozů. Arteon r line 272 koni 4 motion dsg stojí 1.261.000, respektive 1,248,000 za výbavu elegance. Mercedes C300 4 matic AMG s podobnou výbavou stojí 1.278.000. Místo toho jsem dostal asi 50 minusů.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  08. 01. 2020 13:50

A ty vozy jsou naprosto srovnatelné. Oba mají cca 270 koní, 4 válce, 4X4 a automaty. VW zrychluje za 5,6 a MB za 5,7.

Oba mají sportovní pakety, sportovní koženo/ alcantarový sedačky, 18 palce kola, navigace, digitální budíky, ambient lighting, vyhřívaný sedačky, ledky světla..

Jediný rozdíl ve výbavě je, že arteon za tuto cenu nabízí adaptivní tempomat.

Takže rozdíl srovnatelných aut výbavou i motorově mezi Arteonem a Céčkem je cca 30 tisíc.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 01. 2020 14:52

Tak ja jsem to zaslrtal a rozdil oproti C 380TKc - pri srovnatelny vybave.
Nevim, co tam konfigurujete, ale jste oba uplne mimo.
Stejne tak u toho BMW.Dyt to auto je uplny holatko - 330i v zakladu nema i talovy beznosti jako LED svetla, vnitrni zatmavovaci zpetne zrcatko, automatickou klimu, vyhrivani PREDNICH sedadel (Arteon za hubicku i vzadu), zadne asistenty.
A navic u BMW mate velmi levny servis.
Uprimne pro nekoho, kdo najezdi hodne km a potrebuje se dostat z bodu A do bodu B - je premie jen predrazene pozlatko.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  08. 01. 2020 16:02

380 tisíc? Tak už tomu rozumím, vy neumíte s konfigurátorem a pak máte pocit, že Arteon je o 380 tisíc levnější!

Tak já Vám to vysvětlím.

Základní cena C 300 4 matic je 1 172 490, přidáte něco, co se jmenuje Sada linie AMG exteriér + linie AMG interiér za 46 171 Kč a Sada Premium za 60 950 Kč a dostáváte se na cenu 1 279 611 Kč, ve které je veškerá výbava, co jsem výše napsal.

Základní cena Arteon 2.0 TSI 4motion DSG je pak 1.261.000 Kč a obsahuje vše to, co mercedes s těmito dvěma pakety a navíc pouze adaptivní tempomat.

Teď už je to snad jasné.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 01. 2020 20:01

No jo, jenze ono to neni navic pouze adaptivni tempomat. Takze si zkontroluj vybavy a pak mluv. Ono Passat vs Arteon uz takovy rozdil neni - opet - Arteon ma v zakladu vic veci.
Byt to tak jak pisete vy, tak tu nejezdi ve VW nikdo.
Dalsi vec je ta, ze VW da mezi dverma 20%slevu na cenikove ceny ( v podstate bez snahy).

Odpovědět  |   | 
Tias  |  09. 01. 2020 07:24

A která automobilka ne? Mám na stole zrovna nabídku od Mercedesu s 18% a kolega dostal před rokem dokonce 21,5%. To je snad normální ne ?

Odpovědět  |   | 
Ijon  |  08. 01. 2020 19:44

Hele, nechci se tady hádat do krve, ale psal jsem o BMW 3 Luxury Line, což už fakt není úplné holátko. Krom toho můžeš volit jen zadokolku, což je nějakých -65 tisíc nebo kolik. Výbavu bude mít Arteon asi lepší, ale to je tak všechno.
Jinak co se týče prostého přemísťování, je Arteon třebas oproti Passatu naprostý nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  09. 01. 2020 09:53

Ono se taky není o čem hádat, ta věc je jasná a prostá, jen to někdo chápe a někdo ne (nebo nechce).
Objektivně zase musím říct, že třeba C-class je skutečně levné v současné době, protože už je to výběhový model. 3er je cenově od Arteonu více vzdálenější. Navíc absolutně nerozumím příplatku za M paket ve výši 165 tisíc, když MB nabízí AMG paket za 45.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 01. 2020 14:56

A tady mas to sve “kvalitni” C cko.
http://youtu.be/miQyerNyjjQ

Odpovědět  |   | 
Bagr  |  10. 01. 2020 15:44

Naprostý nesmysl srovnávat MB C a Arteon. Mercedes je v této třídě prémiovka jen díky znaku hvězdy, tím to končí. Zatímco Arteon je top model VW, tak C je největší hnůj Mercedesu. A je naprosto bez diskuze, že Mercedes je daleko dražší značka (má vyšší náklady), takže pokud stojí dvě auta stejně, už z principu je jisté, že Mercedes bude ošizený kde jen to jde aby srovnal cenu. Nejsem vůbec fanda Arteonu, ale srovnával bych s Mercedes E a stejně bych si vybral Arteon (resp. z těchto dvou, jinak by to byl Lexus . A to mám osobní zkušenosti. Mercedes C z pohledu komfortu a kvality bych stavěl někde vedle Octavie... a stejně bych si vybral Octavii raději než MB C. Pro mě je možné u MB o prémiovce hovořit jen u třídy S, zbytek je předražený (dnes už Čínský) šunt.

Odpovědět  |   | 
matej  |  12. 01. 2020 21:10

tva prezdívka leccos vyjsňuje

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

včera | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Kultura Bosozuku představuje největší japon…

Ono je to vlastně diskutabilní: pro nás je to něco okázalého a nevídaného, ale v Japonsku jsou tyto bizarnosti na denním pořádku.

10.  8.  2019 | | 28 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A