VW věří Škodě: Za vývoj platformy pro levná auta teď zodpovídá česká značka

12 komentářů

Dr.Iver
17. října • 20:46

Jebky pro rozvojové země budou vyvíjet v MB lidi s platem jak v rozvojových zemích. Simply clever.

smějící se bestie 2
15. října • 13:40

Že by ŠKODA dostala prostor pro to, aby vyráběla v ČR levná auta a také je zde prodávala ?
Solidní motor 4válec benzín/nafta ( žádná " honění se za výkonem/koňmi ), bez všech možných činčurádiček/ČIPŮ, jen nejnutnější bezpečnostní prvky.
Dám se překvapit !

petr r. (petrumr)
15. října • 17:55

ale oni píší, že mají zkušenosti s vývojem, nepíší pro jakou automobiku to vyrábí, pro své potřeby asi těžko, taková škodovka neexistuje.

Kdo nekoupí Hyundaie....
15. října • 10:12
karelhrabe
15. října • 9:42

V Holandsku stoji benzín 50 Kč v Rakousku 45 Kč v Česku jen 35 říkají naši přeplaceni politici ale zapomněli dodat že u nich jsou platy 3 krát vyšší !!!Takže u nás by měl stát benzin asi 15 Kč litr ne ???? Co tak dát daň na co v česku na třetinovou cenu ????Proč to ty většinou naše nuly v europarlamentu neprosadí ??Jourova do toho !!!

neodborník
15. října • 12:27

A ten kdo nebude mít peníze, tak bude "kupovat" benzín za 0 (nula - zadarmo !) ? Učit se, učit se, učit se. Nikdy není pozdě s tím začít.

Jasně
15. října • 10:48

Tak cena světových komodit se snad neurčuje a ani nemůže určovat podle příjmů v daném regionu, ne? :-D A nepoužívej prosím toto: ???????????? ani toto !!!!!!!!. Špatně se to čte a napovídá to něco o tvém vzdělání.

puk123
15. října • 9:41

Simply clever!

k22
15. října • 9:01

Levné auto-nízká marže, hlavním konkurentem škodovky bude "větší soused" z Rumunska..
srovnat kvalitu problém nebude, teď ještě ty ceny....:-D

Dolfner
15. října • 7:57

:-D jo a kde ty zaměstnance skoudahenlajn vezme, když ty nejlepší ze škodovky momentálně utíkaj jak o život.. B-]

Pikus
15. října • 8:28

Malé levné vozy kvůli pokutě za emise končí. Od 2025 nebude mít smysl vyrábět nic jinýho než elektro či plug-in ... Kolik jako modelu stihnou do ty doby vyvinout a prodat?

BNS
15. října • 9:07

To budou auta pro ještě normální trhy - Indie, Pákistán, Čína, býv. SSSR... Tím VW zařadila Škodu někam pod Dacii, zvlášť kdfyž čtu článek o rozmachu Cupra a jejím odlišení o Seatu, takže je jasné, kdo má v koncernu jaké místo. Jen je otázka, jakou značku prodá VW nejdřív.

Doporučujeme

Články odjinud