VW v Číně vyvíjí nové SUV. K nám se nepodívá, bilo by se s T-Rocem

Kvicala  |  19. 03. 2018 14:25

"...a to je obrovska skoda",zapomnel koncernovy pan redaktor uvest do titulku.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  19. 03. 2018 14:53

Klidně ho sem vozte. Nikdo si toho ani nevšimne. Všechny vozy "Feldwagen" jsou na jedno kopyto.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 03. 2018 16:28

Jako veškerá automobilová produkce současnosti.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  19. 03. 2018 19:10

Plus minus je to tak. Vzhledem ke skutecnosti kolik ma VAG znacek a omezeny pocet platforem i design je v tomto smeru dost limitovan. Uchyceni motoru naprav elektroniky. Proto jsou auta k autum dosti podobna. Je to skoda.

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  19. 03. 2018 19:16

Je to Škoda???

Odpovědět  |   | 
GR8  |  19. 03. 2018 19:27

Mysleno obecne. VAG neni sam.

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  19. 03. 2018 19:49

Počkej - to existuje ještě nějaká další značka aut, kromě koncernu Volkswagen???!!!
Já chodím jen na autorevue a na auto.cz, a zatím jsem o jiných značkách nečetl ani neslyšel...???

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 03. 2018 20:13

Ty jsi dobré pako. To už snad ani nejde vyléčit.

Odpovědět  |   | 
roztresena fialka  |  19. 03. 2018 15:04

T-Roc(kij) dostane nabito i tak.

Odpovědět  |   | 
audax  |  19. 03. 2018 16:24

a nebude sa volať ChiniaQ ? alebo by ho tu mohli predávať ako T-RoQ,bol by to iný autiaQ a nebil by sa s T-Rocom....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 03. 2018 16:31

Jé, to bylo hodně vtipné.

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  19. 03. 2018 18:39

To ano, skoro stejně vtipné, jako když někdo na kolenou prosí jiného, aby ho svezl v koktávii.......Tam bych poradil - neváhat s vyhledáním odborné pomoci.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 03. 2018 20:12

No ne každý má tu sebereflexi. Vezmi to tak, neříkám to často, ale: moje auto stalo 3,6 milionu, druhé auto stalo 1,6 milionu. Koktavka neexistuje, existuje Octavia. Je to mainstesm, který mi doposud unikal. Možná víš, ze testuju na YT hodně exkluzivní auta. Přesto jsem prosil na kolenou švagra. Mám rád auta a nemám nos nahoru jako ty a nenadřazuju se nad ostatní jen proto, ze mám tak drahé vozy. Pro mě je stejně atraktivni jízda v Dusteru, jako v Lamborghini. To ale ty neznáš. Ty mas za úkol ponizovat práci lidí, kteří pracovali měsíce a roky na vývoji a výrobě novych aut. Kdybych byl jako ty, tak se švagrovi vysmeju, jak je socka, ze si kupuje pouze sockoidni škodovku.

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  19. 03. 2018 20:49

No,ona ale opravdu sockoidní je...teď úplně nechápu to vaření ve vlastní šťávě...jediný závěr pro mě je návštěva Chocholouška - zcela vážně!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 03. 2018 21:14

Ja tak nějak nerozlišuju auta na sockoidní a jiná. Auto je prostě auto. A já si vážím práce lidí, kteří je dělají. To, ze ty máš komplexy a potřebuješ si něco dokazovat (ani nevím v čem jezdíš, ale tipuju nějaké Bentley nebo Rolls-Royce), to nikdy neovlivní to, ze auta jsou proste auta a nedělí se na levná a drahá. Pokud milujes auta, milujes je všechna - a nedělás rozdíly. Je to jako láska ke psům. Musíš mít psa s rodokmenem? Ty asi jo, ja ne.

Odpovědět  |   | 
Cikrt  |  20. 03. 2018 13:12

Tihle mentální velikáni nejčastěji jezdí prstem po plakátu.

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 03. 2018 18:50

radši Karoq 1.5 TSI DSG a nebo CX5 2.0 s manuálem (automat k 4x2 nemají) ?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  19. 03. 2018 19:33

Zaujimali by ma motory. Mozno prave tam je ten, no, nazvime to slusne... 'problem'. Skratka to, ze to nie je eurobruselsky napojene na retaz dodavatelov niecoho, co vlastne ani nepotrebujeme (downsize na prvy odstrel). A toto je predstava, pri ktorej prislusne babky dosadene fasokorporatom blednu strachom. Z coho by zili preboha...?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  19. 03. 2018 19:34

Pre neznalych, dohladajte si ako si udajne zaostala Cina vytrela prdel s tym zazrakom TSi.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 27 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A