VW už vyrobil jeden milion Touaregů. Produkční milník oslavuje speciální edicí

Populární SUV od Volkswagenu nyní překonalo hranici jednoho milionu vyrobených kusů. Speciální edice Touaregu k této příležitosti nabídne pár zajímavých prvků.

I po 17 letech od začátku produkce modelu Touareg a jeho třech dosavadních generacích je toto SUV od Volkswagenu nadále vysoce populárním modelem, který navíc v tuto chvíli zastává v portfoliu značky místo vlajkové lodi. Tuto reputaci nyní potvrzuje i zpráva z bratislavského závodu VW, kde z výrobní linky sjel již v pořadí miliontý kus Touaregu.

S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

Milník v produkci chce přitom Volkswagen řádně oslavit i se svými zákazníky. Proto nyní uvádí Touareg ve speciální edici „ONE Million“. Novinka bude dostupná v nově volitelném krémově bílém/béžovém odstínu karoserie Sechura Beige, což podtrhnou například i nové designy kol o rozměrech 20 či 21 palců.

Dalšími změnami jsou u milionté edice i lehce zatemněná přední a zadní světla, leskle černou barvou lakované díly přední masky, zadního „difuzoru“, blatníků, k čemuž patří i možná volba sportovního paketu R-Line Black Style. Samozřejmě nesmí chybět ani plakety zmiňující speciální edici na prazích nebo B sloupcích.  

VW Touareg V8 TDI je konečně v Česku! Připravte si nejméně 2,3 milionu Kč

VW Touareg V8 TDI je konečně v Česku! Připravte si nejméně 2,3 milionu Kč

Uvnitř se nachází prémiové kožené čalounění s hnědým prošíváním a diamantovými vzory na dveřích, přičemž kůži najdete rovněž na volantu, voliči automatické převodovky, částech palubní desky a dokonce klíčku vozu. Zbytek interiéru doplňují stříbrné dekory a další maličkosti.  

Volkswagen zatím uvádí pouze německou cenu Touaregu ONE Million, která s naftovým motorem V6 TDI o výkonu 210 kW (286 koní) startuje na 80.880 euro (asi 2,06 milionu korun). O dostupnosti na dalších trzích či limitované produkci nemáme více informací.

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 144 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků