VW už vyrobil jeden milion Touaregů. Produkční milník oslavuje speciální edicí

Populární SUV od Volkswagenu nyní překonalo hranici jednoho milionu vyrobených kusů. Speciální edice Touaregu k této příležitosti nabídne pár zajímavých prvků.

I po 17 letech od začátku produkce modelu Touareg a jeho třech dosavadních generacích je toto SUV od Volkswagenu nadále vysoce populárním modelem, který navíc v tuto chvíli zastává v portfoliu značky místo vlajkové lodi. Tuto reputaci nyní potvrzuje i zpráva z bratislavského závodu VW, kde z výrobní linky sjel již v pořadí miliontý kus Touaregu.

S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

Milník v produkci chce přitom Volkswagen řádně oslavit i se svými zákazníky. Proto nyní uvádí Touareg ve speciální edici „ONE Million“. Novinka bude dostupná v nově volitelném krémově bílém/béžovém odstínu karoserie Sechura Beige, což podtrhnou například i nové designy kol o rozměrech 20 či 21 palců.

Dalšími změnami jsou u milionté edice i lehce zatemněná přední a zadní světla, leskle černou barvou lakované díly přední masky, zadního „difuzoru“, blatníků, k čemuž patří i možná volba sportovního paketu R-Line Black Style. Samozřejmě nesmí chybět ani plakety zmiňující speciální edici na prazích nebo B sloupcích.  

VW Touareg V8 TDI je konečně v Česku! Připravte si nejméně 2,3 milionu Kč

VW Touareg V8 TDI je konečně v Česku! Připravte si nejméně 2,3 milionu Kč

Uvnitř se nachází prémiové kožené čalounění s hnědým prošíváním a diamantovými vzory na dveřích, přičemž kůži najdete rovněž na volantu, voliči automatické převodovky, částech palubní desky a dokonce klíčku vozu. Zbytek interiéru doplňují stříbrné dekory a další maličkosti.  

Volkswagen zatím uvádí pouze německou cenu Touaregu ONE Million, která s naftovým motorem V6 TDI o výkonu 210 kW (286 koní) startuje na 80.880 euro (asi 2,06 milionu korun). O dostupnosti na dalších trzích či limitované produkci nemáme více informací.

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků