"Čistě EV jsou slepá a krátká kolej automobilismu."
v tom pripade jsou slepa kolej i vodikova auta, neb jsou to take ciste elektromobily
prakticky zadne cekaci doby na tankovani jzou zpusobene diky tomu ze ty auta vesmesnejsou
pokud by vodikovych aut bylo stejne jako benzinovych nebo naftovych, a byl i stejny pocet cerpacich stanic na vodik jako tech na jina fosilni paliva, tak by stejne byla cekaci doba na tankovani, nebyl by v takovem pripade dostatek vodiku a ten vodik by byl mnohem "spinavejsi" nez nafta a benzin
zaprve vodik se ziskjava dnes hlavne 2 zpusoby, bud rafinaci z fosilnich paliv jako plyn a ropa, takze stopa emisi by byla priblizne stejna jako u rafinace jinych fosilnich paliv, takto se vodik nejcasteji "rafinuje" dnes, pak je to elektrolizou, tam je potreba obrovske mnozstvi elektriny, na 1kg vodiku cca 60kWh, takze vodikovej elektromobil vlastne na stejne mnozstvi elektriny ujede cca tretinu toho co baterkovej elektromobil, a navic, takove mnozstvi vodiku ktere by dokazalo pokryt kuprikladu 25% dopravu v EU neni Evropa schopna vyrabet ani jednou metodou, ta prvni by pro Eu neresila nic, nijak by jeji energetickou zavislost nesnizila, naopak by bylo zrejme potreba dovazet mnohem vice plynu, takze by se museli podle odhadu postavit dalsi 3-4 plynovody kuprikladu z Ruska, a na druhou metodu nema EU dostatek elektriny, i pro 25% pokridti dopravy vodikem v EU by bylo potreba priblizne o 50-60% vice elektriny nez kolik se ji v EU vyrabi dnes
jj vodiku zdar, zadna to budoucnost pro dopravu
cca 4x mensi tlak nez u Toyoty Mirai , jo to chces
s vidinou ze okolo tebe jezdi na silnicich auta o ktera se majitel moc nestara a nema treba splnene revize nadrzi, coz se samozrejme nestava, a vsichni maj auta v naprostem poradku, nemaj vykuchany DPF, vsichni maj technickou uplne v tom nejlepsim poradku, vsichni maj revize na plynovych nadrzich 
https://www.youtube.com/watch...