VW už nikdy nebude jako dřív. Všechno se změní za pár týdnů ve Frankfurtu

73 komentářů

Ílon
29. ledna • 10:10

Tak nám uplynul téměř půlrok a VW je pořád stejný jako byl před "tím". Vypadá to, že se probere až ve chvíli, kdy nám budou za Berlínem sjíždět z našich pásů desetitisíce našich Tesel za měsíc.Teprve pak VW už nebude jako dřív. Aby pak ale byl ještě vůbec :-)

polo
2. listopadu • 11:35

Oddělení marketingu očividně obsadili buzeranti.

Kuk Vykuk
25. srpna • 0:33

Hrobaři rakovinometů už vyjeli a posílaj do hrobu jeden dehet za druhým. A bude jich víc. Pohřeb spalováků nabírá zábavné grády. B-]Čechy křižuje lovec filtrů, čtvrtina řidičů má průšvih
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/cechy-krizu... ... Silnice v Čechách křižuje lovec vykuchaných filtrů pevných částic. Jedná se o speciální zařízení měřící emise přímo na cestě. Čtvrtina šoférů, které policisté vybavení tímto strojem zastaví, emisním testem neprojde a čelí pak odstavení vozu a vysokým pokutám. Až padesát tisíc.

moje
14. října • 12:57

nesmite verit vsemu co je na internetu, me policaj stavel naposledy tak pred 3 rokama a od ty doby jsem je krom bouracek nevidel

Josef Buřt
24. srpna • 19:18

Svět už nikdy nebude jako dřív...

Kuk Vykuk
24. srpna • 21:23

Jo rakovinomety a sračkomety půjdou do hrobu.
Já vám to říkal pořád ale nikdo tomu nevěřil. Tak teď plačte. :-D:-PB-]

JohnST
24. srpna • 23:30

Ty kokso ty vies o autach akurat tak hovno, tak tu prestan mudrovat. Ked mas pocit ze si u pasu nevyuzity tak nastup na marketingove oddelenie do Tesly. Musk je v pruseri.B-]

Kuk Vykuk
25. srpna • 0:28

Ty víš vo Tesle úplný hovno, Tesla nemá marketingový oddělení ty troubo, tak tu přestaň mudrovat a vrať se do hovnocucu, žumpa už je skoro vycuclá a čeká tě další. B-]:-P

Martin Tomandl
24. srpna • 13:34

Kazdy ma svuj nazor, na to jakou cestou se wv da, jedni krici ano eletrovozum, druhy tabor drzi klasiku, taky hodne odborniku tvrdi ze je to krok mimo a humbuk, taky jsem tu cetl ze to prospeje nasim detem, sice nevim jak, snad tim ze budou svitit petrolejkama, dalsi vec cena techto vozu, skoda prohlasila ze jejich vuz bude tak drahy ze v evrope bude malo prodejny. Dnesni situace kdy nase auta maji prumerny vek 12 let uz vidim jak vsichni utikaji wv a ci jine znacky a kupuji elektro,

Kuk Vykuk
24. srpna • 21:21

Jseš úplně mimo ty bambulo, je to VW a ne WV a průměrný věk aut v ČR je přes 15 let a ne 12. To maj starší auta už i v USA než tech 12 let. Přestaň už tak chlastat a zjisti si něco dopředu než tu zase začneš plácat ty svoje moudra. :-PB-]

Kuk Vykuk
24. srpna • 11:09

VW etalon lží, podvodů a slibů zoufale touží být milníkem, ale místo toho je 10 let pozadu a předvede další průměrnou plechofku za vyšší cenu a další hromady konceptů a malůvek na který se bude hned zejtra prášit ve skladu. Fjůčr woe! :-DB-]

Hyundai YES!👍
24. srpna • 18:03

VW je oproti Hyundai tak dvacet let pozadu.

14. října • 22:15

Bože ty seš vocas ještě jsem neviděl hezky hyundai Kia je pěkná ale hnůj daj jsou odporný auta sorry

Kuk Vykuk
24. srpna • 11:01

To už není od Dízlgejtu kdy to všem kompletně posral a okamžitě se k tomu doznal. Chudáci mistní vypatlaný zabedněný milovníci rakovinometů to nemůžou rozdejchat a tak hledaj viníka všude jinde. Házej to nejradši na zelený, neomarxisty, baráčníky, Gretu, teplouše, lezby, zahrádkáře nebo přátele žehu. :-D:-DB-]

Tony
23. srpna • 23:27

Nějaká zásadní novinka? Jako třeba konec testování TDI smradu na opicích?

E15
23. srpna • 23:39

Snad těmi opicemi nemyslíš protektorátní opičany? :-P

Roman
23. srpna • 20:23

Mně celkem vůbec nezajímá jakej bude mít VW "new image", mně zajímá to, že auta koncernu jsou co se týče kouře z výfuků největší prasata a znečišťovatelé ovzduší na našich silnicích a to by se mělo rozhodně řešit! Vypráskat ty dobytky, nahnat je na STK a hlavně na emise a jak to čmoudí (a jako že koncerny čmouděj), tak jim nemilosrdně zakazovat další jízdu!

Freddka
23. srpna • 18:43

A jak uz to tak u velkych korporaci byva, kdyz dosly napady a nikdo nevi jak dal :-)premaluje se logo, barvicia sem, stin tam ... oznami se nova éra ... nasype se do toho spousta penez, zaplati se 100 navrhu, udela se 100 meetingu, vybere se ten nejkonzervativnejsi ... no proste celej management maka mesice a mesice ... a jinak nic. Je z toho novy logo, to je zakaznikovi samozrejme k nicemu :-)Jo a jeste nove motto, to bude taky potreba, bez toho to nejde ... to se prece musi vymazlit tahle korporejt ajdentity ...
Jinak se to samozrejme pocita do “investice do EV”, to muze udelat klidne 10% celeho prechodu na EV ... :-)

Freddka
23. srpna • 23:19

Jen k tomu ze se vybere nejkonzervativnejsi logo ... kdyz jsem to psal, to jsem jeste nevedel, jak to nove logo bude vypadat ... =D

Klobásyn
23. srpna • 18:26

Historický milník vesmíru!!!

Karlos
23. srpna • 17:11

VW se tímto krokem pouští na hodně tenký led a může ho to stát existenci. Jsem přesvědčený že dost brzy vystřízliví a přehodnotí svoje vize.

JB
5. ledna • 12:54

Podle mě jsou VW domluvení s německou vládou a ta jim dala záruky, že elektro auta bude podporovat ... patrně jim slíbili, že od nich bude stát kupovat elektroauta ... jinak by ten sebevražedný kotrmelec VW neudělal.

E15
23. srpna • 18:08

No myslím, že není cesty zpět. Teď už jen, aby ty německé wunderwaffen byly lepší než americké, korejské a čínské... :-)

josephko
23. srpna • 15:56

Málokto si uvedomuje jednu mimoriadne dôležitú vec, ktorá s článkom súvisí: spoločnosť Volkswagen je už desaťročia trendsetterom - teda firmou, ktorá nastavuje trendy, latky kvality a podľa ktorej sa porovnávajú a orientujú ostatné veľké značky.
Golf je etalónom vo svojej triede. V Nemecku občas zvyknú o nižšej strednej triede hovoriť aj ako o Golf-Klasse. Podobne je na tom Passat vo svojej triede. Keď nejaká značka predstaví auto v triede Golfa či Passatu, hneď ho všetci porovnávajú s Golfom, resp. Passatom. A neplatí to len pri týchto typoch auta. Polo je tiež štandardom vo svojej triede, rovnako ako Touran v triede (vraj) vymierajúcich MPV. Jednotkový Touran sa - s dvoma faceliftami - predával 13 rokov! V časoch, keď japonci menia modely každé 4 roky.
Prečo to píšem tak zoširoka? Pretože VW predstaví a onedlho aj začne sériovo vyrábať svoj prvý čistokrvný elektromobil ID.3, ktorý bude po praktickej stránke niečo medzi Golfom a Passatom. Teda normálne auto s normálnym dizajnom a relatívne slušným dojazdom. Nikto nepochybuje, že sa - rovnako ako Chrobák, Golf, Passat či Touran - stane etalónom v začínajúcej triede "normálnych" elektromobilov za relatívne "normálnu" cenu. Bude to aj taký lakmusový papierik, ako Nemci na elektromobily budú reagovať. Pretože dnes nič typické pre nemeckú povahu na trhu elektromobilov nie je. Teda praktické auto vyrobené v Nemecku a za - pre bežných Nemcov - dostupné peniaze.
Rok 2020 bude prelomový - okrem Volkswagenu prídu so svojimi elektromobilmi na trh aj ďalšie značky koncernu - Škodovka a Seat. A bude veľmi zaujímavé sledovať, ako sa budú vyvíjať predaje. Osobne si myslím, že nový VW ID.3 bude veľmi rýchlo - najneskôr do konca roku 2020 - katapultovaný medzi najpredávanejšie autá v Nemecku. Podobne ako elektrická škodovka. Najneskôr o rok už budeme podstatne múdrejší.

cudzinec11
12. května • 23:11

Trendsetterom su hlavne dodávatelia - Continental a spol sa rozhodli, ze vsadia na inteligentne povrchy a digitalne auto a tak v novom golfe ci derivate chces nastavit klimu a musis sa preklikavat displejmi. Ono samotna automobilka toho zase az tak vela z toho celého auta nevyraba...

fela
25. srpna • 9:12

"V Nemecku občas zvyknú o nižšej strednej triede hovoriť aj ako o Golf-Klasse."Veď toto, že v Nemecku a na východ od neho, kde žije skupina ľudí, ktorá sa potrebuje Nemcom pchať do zadku a mať niekoho, koho by mohli uctievať.

E15
23. srpna • 18:06

Hezky shrnuto a je to pravda. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme proti tomu protestovat, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme dělat.
Na ty prodeje jsem taky zvědavý, o úspěchu ID.3 nepochybuju, tam si koncern všechno dobře pohlídá. U Škodovky se trochu obávám, aby to nezabili designem, ten Olivier Stefani mi připadá jako strašný patlal a kdyby se to mělo podobat té studii, tak to i v umírněné variantě bude pěkná hrůza. Mimochodem očekávám, že takovou mírnou elektrorevolucí bude v Česku uvedení elektrického CitiGO, bude-li cena hluboko pod 500tis, jak bylo avizováno...

mpolan
23. srpna • 18:08

Hoši, nežerte ten VW tolik.

E15
23. srpna • 18:10

nejde o to, koho kdo žere, ale jaká je realita...

petr r. (petrumr)
23. srpna • 17:54

pěkně ses vykecal, zapomněls na korejský auta, který bez skrývání, odhhalování, reklam a nejdrařších stánku na veletrhu prodávají elektroauta, hybridy a spalováky.

Jako
23. srpna • 18:54

Nejseš nějakej chytrej?

petr r. (petrumr)
23. srpna • 19:31

nejsem, sundej někdy ty slunečný brýle, vypadáš sice in, ale přehled nemáš.

mpolan
23. srpna • 16:00

Zlatý voči, hochu, zlatý voči...

bzzz
23. srpna • 16:36

O uspechu Skody rozhodnou fleetove prodeje... v dobe, kdy jsou na spadnuti cla na 'evropska' auta v USA, USA-Cinska obchodni valka a dalsi globalni ekonomicka recese/krize... Fandim hybridum a palivovym clankum, masovy elektromobilismus je ######## ;-)

Hyundai YES!👍
24. srpna • 18:17

Taky fandím palivovým článkům. Jedině ty mají nějaký smysl a budoucnost (krátká doba tankování - prakticky žádné čekací doby u čerpaček, obrovský dojezd). Čistě EV jsou slepá a krátká kolej automobilismu.

Hyundai YES!👍
30. srpna • 19:07
Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hyundai YES!👍
30. srpna • 19:08

Vodíkový Hyundai načerpá během pěti minut energie za tři a půl Tesly.

iPace
25. srpna • 9:24

"Čistě EV jsou slepá a krátká kolej automobilismu."
v tom pripade jsou slepa kolej i vodikova auta, neb jsou to take ciste elektromobily ;-) prakticky zadne cekaci doby na tankovani jzou zpusobene diky tomu ze ty auta vesmesnejsou ;-) pokud by vodikovych aut bylo stejne jako benzinovych nebo naftovych, a byl i stejny pocet cerpacich stanic na vodik jako tech na jina fosilni paliva, tak by stejne byla cekaci doba na tankovani, nebyl by v takovem pripade dostatek vodiku a ten vodik by byl mnohem "spinavejsi" nez nafta a benzin ;-) zaprve vodik se ziskjava dnes hlavne 2 zpusoby, bud rafinaci z fosilnich paliv jako plyn a ropa, takze stopa emisi by byla priblizne stejna jako u rafinace jinych fosilnich paliv, takto se vodik nejcasteji "rafinuje" dnes, pak je to elektrolizou, tam je potreba obrovske mnozstvi elektriny, na 1kg vodiku cca 60kWh, takze vodikovej elektromobil vlastne na stejne mnozstvi elektriny ujede cca tretinu toho co baterkovej elektromobil, a navic, takove mnozstvi vodiku ktere by dokazalo pokryt kuprikladu 25% dopravu v EU neni Evropa schopna vyrabet ani jednou metodou, ta prvni by pro Eu neresila nic, nijak by jeji energetickou zavislost nesnizila, naopak by bylo zrejme potreba dovazet mnohem vice plynu, takze by se museli podle odhadu postavit dalsi 3-4 plynovody kuprikladu z Ruska, a na druhou metodu nema EU dostatek elektriny, i pro 25% pokridti dopravy vodikem v EU by bylo potreba priblizne o 50-60% vice elektriny nez kolik se ji v EU vyrabi dnesjj vodiku zdar, zadna to budoucnost pro dopravu cca 4x mensi tlak nez u Toyoty Mirai , jo to chces ;-) s vidinou ze okolo tebe jezdi na silnicich auta o ktera se majitel moc nestara a nema treba splnene revize nadrzi, coz se samozrejme nestava, a vsichni maj auta v naprostem poradku, nemaj vykuchany DPF, vsichni maj technickou uplne v tom nejlepsim poradku, vsichni maj revize na plynovych nadrzich :-D
https://www.youtube.com/watch...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hyundai YES!👍
25. srpna • 21:47

Člověče, ty jsi úplně mimo. Auta na vodík nejsou čistě bateriové EV!
Píšu o budoucnosti, ne o současnosti vodíku, resp. EV. Když bude většina aut bateriových EV, tak potom teprve budou několikahodinové fronty u nabíjecích stanic na rozdíl od vodíku, který se už dns tankuje na dojezd cca 700km do tří minut stejně jako benzín.
Výroba vodíku je už dnes z části vyráběna s obnovitelných zdrojů a v budoucnu jen z nich a jádra.
Jinak tu píšeš jen zažitá klišé a předsudky.
Video o ničem... protože je to o výbušném CNG. Vodík je bezpečnější, je lehčí než vzduch a v případě požáru uniká vždy vzhůru kontrolovaným hořením.
https://www.hytep.cz/cs/vodik/informace-o-vodi... ...

E15
23. srpna • 18:38

O úspěchu Škody se fakt nerozhoduje na trhu v ČR a na globálním trhu je Škoda normální obyčejné auto pro rodiny (něco jako Hyundai a spol.). Co furt všichni máte s tím fleetem?

bzzz
26. srpna • 12:36

Globalni trh je samozrejme o jinem, ale v CR jdou 3/4 prodeju Skoda do fleetu. Skoda je samozrejme soucasti technologickeho top koncernu, ale v realu je Hyundai technologicky napred (uvidime, jake drobky VW Skode pusti...).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PJ
7. září • 17:46

Šimrá tě v rozkroku, když vidíš to vaše hnutý H na autě ?

Hyundai YES!👍
24. srpna • 16:06

Cože?:-D škodovka a globální trh? Tak to je pěkná blbost! Hyundai je globální značkou, ale škodovka ani náhodou. Ježiš, jak lidi u nás přemýšlejí... pořád se snaží tu nicotnou automobilku ve vlastnictví německé firmy porovnávat s gigantickou značkou Hyundai. A nejlépe jí vyzdvihovat co nejvýš... neuvěřitelné. Škodovka se absolutně, ale absolutně nemůže srovnávat s Hyundaiem. Je to jak porovnávat veš s Goliášem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hyundai YES!👍
24. srpna • 18:08

Výstižněji, je to jak porovnávat veš se lvem.

iPace
24. srpna • 11:29

o osudu Skody rozhoduje vesmes Cina, tam ma Skodovka nejvetsi prodeje, a tam elektrifikace frci, da se tedy ocekavat ze jak elektricke Citigo, tak Superb eV se tam budou prodavat dobre, a bude to mozna pro Skodu v Cine vzpruha, protoze letos jim tam prodeje hodne klesaj a pripisuje se to prave tomu, ze tam nemaji nic elektrifikovanehonekteri specialisti tady proste nechapou, ze pokud je automobilka globalni, nemuze se spolehat na Evropskej trh, ale musi se spolehat mixem na ten celosvetovej, tedy na vsech trzich kde prodava, a musi se tedy prispusobyt vsem trhum, a dnes ty urcujici trhy jsou Cina, USA, Indie a Evropa, a pokud nechteji pro kazdy ten trh pripravovat spesl motorizace, coz je velice nakladne, tak musi pripravit globalne takove motorizace ktere uspeji na vsech tech trzich bez vyraznejsich a tedy drahych zmen ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iPace
24. srpna • 11:32

doplneni, proto ma dnes Toyota nejlip celosvetove naslapnuto, protoze jeji portfolio hybridu ma nejnizsi naklady na pripadne upravy pro celosvetovej prodej bez vetsich problemu mistnich legislativ a po celem svete ji tak hrozi od jednotlivych ledislativ nejmensi emisni pokuty, a nejaka EU v tom hraje roli nejmensi, mnohem prisnejsi limity maji v CIne, v Indii a nekterych dulezitych statech USA, takze Toyote staci aby splnili limity v Cine a razem muzou jen s minimalnima upravama prodavat ve zbytku sveta

kolkyno
23. srpna • 15:46

titulka akoby VW predal vsetko do Ciny. ach jaj zase nic

problemovy milnik
23. srpna • 15:37

S historickymi milniky je jedna zasadni neprijemnost: Lze je totiz identifikovat az pri pohledu zpet. :-DTakze by bylo na miste spise napsat, ze VW by byl moc rad, aby se uvedeni ID.3 takovym milnikem stalo. Zda to opravdu nejaky milnik skutecne byl, se ovsem ukaze az za 20, 30 i vice let. Kalhoty jeste nevyhrnujte, brod je totiz vazne daleko. ;-)

zmrzley
23. srpna • 16:30

Já myslím, že už teď se kroky EU, které posledních pár let předvádí, dají identifikovat jako milník, který zničil evropský automobilový průmysl.

MjakoMolitan
18. října • 22:19

Zadna skoda. Vyroba piksel je pro neknuby.

iPace
24. srpna • 11:19

evropsky automobilovy prumysl se znicil sam, evropske automobilky dostali desitky miliard od EU, Nemecka Francie na to, aby udelali nejaky pokrok v alternativnich pohonech, a vetsinu tech penez promrhali na nesmyslne projkety, takze ne EU, ale rozhodnuti vedeni evropskych automobilek to zapriciniloEU davno neni ten kdo by diktoval a to ani v emysnich normach ;) Cina, nektere staty USA, Indie, to jsou trhy kde jsou prisnejsi emisni limity nez v EU a v CIne maji dokonce i kvoty na EV, takze evropske automobilky ktere se soustredili na diesel ktery uspel vesmes pouze v Evrope ted maji problem ne kvuli EU, ale kvuli tomu ze nemaji poradne co nabidnout na zbylich trzich sveta ;-) pritom jak jsem psal vejs, ta spropadena Eu jim na to dokonce dala desitky miliard na dotacich a pobydkach ;-) ostatne psalo se o tom i zde na eutorevie/auto.cz, kdy treba Audi ty penize a to prez 4 miliardy vyuzilo na projekt e-diesel, takze utratili 4 miliardy eur na nesmysl ktery vyrabi 1 litr synteticke nafty za vice nez 2 eura, schvalne kolik myslis ze bys za to zaplatil na cerpacce? no cca 4-5 eur za litr, urcite bys byl desne rad ze muzes natankovat 1 litr paliva za 4-5 eur :-D precti sirtaky nekdy jine zpravy nez jen na automobilovych servrech, a nejlip primo zpravy ktere vydava samotna EK, pak bys pochopil ze to co ti tady casto nabulikujou je dost upravena "pravda" ;-)

Radík
16. června • 20:55

bože, to je čeština nebo že byste byl slovák?

kolemjdoucí
27. srpna • 15:29

K tomu dlužno také dodat, že emisní normy byly v Evropě vytvořeny přímo ve spolupráci s automobilkami a byly využívány jako konkurenční výhoda proti neevropským automobilkám (no kdo by nebral tu možnost si sám tvořit normy podle toho, co zrovna vyvíjím a mít tak náskok před konkurencí). Automobilkám vývoj emisních norem velmi vyhovuje - umožňuje jim prodávat stále nové a nové motory a velmi snadno zdůvodňují postupné zvyšování cen velkou složitostí, která navíc velmi často snižuje životnost, ergo lze znovu prodat.

bzzz
27. srpna • 19:44

Mne by hlavne zajimalo, kdo jsou ti VSEMOCNI zeleni/ekoteroriste, kdo je financuje a jake maji paky na vlady, automobilky a vubec - kdyz uz muzou za vsechno a cela Evropa tanci jak oni piskaji ;-)

E15
23. srpna • 17:58

A nebo taky naopak. Elektromobily se prosazují a postupně prosadí na všech kontinentech bez ohledu na nějakou EU. Kdyby automobilky EU zůstaly jako dieselový skanzen na dotovanou naftu, pak by byla jejich celosvětová konkurenceschopnost možná ještě nižší, než když jim EU trochu šlape na paty.

cudzinec11
12. května • 23:06

Ako kde sa presadia? V Afrike ci chudobnej Azii? 4 miliardy ludi su chudobných, ti urcite zainvestuju do elektromobilu.
Svetove automobilove trhy su Cina, USA, Europa a India, v tomto poradi.
India predala 0 aut kvôli korone a ma krizu a chudobu, tu sa to masovo nepresadi.
Cina to dotovat nechce, ak, tak svoje domace "primitivnejsie" elektromobily
V USA si vie predstavit kupit elektromobil iba 30 percent populácie, pricom vacsina co uz tu chybu spravila je sklamana a ako dalsie auto si chce kupi spalovak bez problemov s dobijanim a detských chorob ci este brutalnejsieho prepadu hodnoty.Len EU chce porucat dazdu a vetru, za nase peniaze...

jozka
24. srpna • 13:31

Kdyz mluvi o dotovane nafte presvedceny fanda elektro... zni to ponekud absurdne.

Michal
23. srpna • 23:13

Jo, dotace na ne budou.Jen vysledkem bude mnohem vetsi ekologicky pruser provazeny tragedii v oblasti dopravy, vyroby, energetiky, recyklace a nakonec i dani. A hadej, kdo to zaplati...

Paladin Danse
23. srpna • 15:16

Božínku! Umíte i jiná ilustrační fota než loga a auta přeškrtnutá červeně v malování?

Jan
23. srpna • 15:04

Tak VW doplatil na politiku německých ekoteroristů a neomarxistů...to ho když ne zničí..poškodí jako nic v historii před tím...elektroauta jsou drahá past na peníze a slepá ulička...bublina co splaskne..ale sebere sebou všechny,kteří se do toho nechají uvrtat...

Murunek
1. prosince • 19:57

Ty ses slepa ulicka :D Vsechno nove je drahe...zadna past, ale budoucnost! Bravo VW!

E15
23. srpna • 17:55

VW sklízí, co zasel. Založit konkurenční výhodu na nízkém zdanění nafty (kdy vlastně pořád nikdo nedokázal pořádně odůvodnit, proč by se měla nafta danit míň a benzin víc) se ukázalo jako poněkud krátkozraké.

Martin P.
26. srpna • 8:03

VW nic nezasel! Předpisy zpřísňující povinné zvyšování bezpečnosti a ekologie v základu jsou dílem "Zelených" už od konce sedmdesátých let. Pravděpodobně Vám nedochází, že ono to není o tom jestli benzín nebo nafta. Ale o tom co všechno bude muset mít v základu. Nepřibude pak ještě pasivní ochrany hmyzu a zvěře? Půjde to nastartovat pokud náhodou detekuje, že jste snědl maso ? Až bude den svatého Bouchala tak se samo deaktivuje a nepůjde použít?
Fakt to zaseli automobilky?I VW v tomhle plní to co mu někdo dal za úkol a přikázal. A pokud zadání bylo špatné bude pravděpodobně i výsledek přes všechnu snahu špatný.

MjakoMolitan
18. října • 22:17

Ochrana zvere vubec neni od veci. Termokameru by ten nakladak klidne mit mohl.

Lojza
23. srpna • 19:37

Nizke zdaneni nafty oproti benzinu zdaleka neni ve vsech statech EU. Staty si umi spocitat, ze je lepsi dat spotrebni dan o neco nizsi a kamionky, aby tankovaly u nas a ne u helmutu. Majitele kam. doprav take moc dobre pocitaji. Bratranek ma cca 50kamionu, zadny kamionak by si u neho nedovolil tankovat naftu v Holandsku nebo Nemecku, rychle by mohl prijit o praci.
Navic by podrazila doprava, dopravit zbozi nekam by vyslo draze. Neni vse, jak si predstavujete jednoznacne.:-D

iPace
24. srpna • 11:11

a proto se kamiony zacinaj obcas prestavovat na LPG/LNG/CNG a proto se zacnou objevovat stale casteji elektricke kamiony, a ver ze nastup elektrifikace bude u kamionu podstatne rychlejsi zalezitost nez u osobaku, protoze u kamionu jde jen o penize, o nic jineho, a kazda usetrena kacka se muze bud obratit v zisk a nebo se muze otocit do ridice kterych je malo a tech kvalitnich jeste min, a to pisu jako spolumajitel spedicemimochodem nafta v nakladech na kamion netvori dnes nejvetsi polozku nakladu, tou zacinaji byt platy ridicu a ceny myta, v zapadnich zemich tvori naklady na ridice davno nejvyzsi naklad na doprave, vesmes mytne bude dobudoucna rozhodujici v nahrade za spotrebni dane z paliv

Jack
4. listopadu • 12:44

Můžu tě ujistit, že baterie v kamionech jen tak nebudou, dokud se nevyvine nějaká efektivnější technologie.
Možná nějaké mětské dodávky, ale zase váha baterii vs kapacita, vs užitná váha...

Jozef
23. srpna • 15:03

.............a jako , komu tím prospjejete cóóó ???

Kuk Vykuk
24. srpna • 10:52

Naším dětem ty ignorante. B-]

moje
14. října • 12:46

našim dětem akorat zaděláme na ekologickou katastrofu, potazmo financni problemy s cenou likvidace vyrazenych solaru a baterii, pripadne s problemy s vyrobou elektricke energie pro ty elektroauta (kor kdyz kazdemu vadedj ty hnusny atomovy elektrarny, nahradiem to uhlim, jako nemci), uz mnohokrat bylo dokazany, ze moderni motory jsou na tom jak produkci co2 tak ekologii VYROBY a provozu lip nez elektromobily

Murunek
1. prosince • 19:51

A videl jsi nekdy vrakoviste rakovinometu, ty baterko? Navic uz dnes existuji i plne recyklovatelne baterie a vyvoj jde rychle dopredu...natoz az se to masove rozsiri...

puk123
23. srpna • 13:09

Mám dojem, že elektromobily už vyráběli a jednoduché 2D logo taky měli. Takže budou jako dřív.

kolkyno
23. srpna • 15:49

takze by sa to dalo nazvat "Back to the past", a ako odvoz posluzi Karman Ghia s tryskovymi motormi.

Doporučujeme

Články odjinud