VW už nikdy nebude jako dřív. Všechno se změní za pár týdnů ve Frankfurtu

puk123  |  23. 08. 2019 13:09

Mám dojem, že elektromobily už vyráběli a jednoduché 2D logo taky měli. Takže budou jako dřív.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  23. 08. 2019 15:49

takze by sa to dalo nazvat "Back to the past", a ako odvoz posluzi Karman Ghia s tryskovymi motormi.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  23. 08. 2019 15:03

.............a jako , komu tím prospjejete cóóó ???

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 08. 2019 10:52

Naším dětem ty ignorante.

Odpovědět  |   | 
moje  |  14. 10. 2019 12:46

našim dětem akorat zaděláme na ekologickou katastrofu, potazmo financni problemy s cenou likvidace vyrazenych solaru a baterii, pripadne s problemy s vyrobou elektricke energie pro ty elektroauta (kor kdyz kazdemu vadedj ty hnusny atomovy elektrarny, nahradiem to uhlim, jako nemci), uz mnohokrat bylo dokazany, ze moderni motory jsou na tom jak produkci co2 tak ekologii VYROBY a provozu lip nez elektromobily

Odpovědět  |   | 
Jan  |  23. 08. 2019 15:04

Tak VW doplatil na politiku německých ekoteroristů a neomarxistů...to ho když ne zničí..poškodí jako nic v historii před tím...elektroauta jsou drahá past na peníze a slepá ulička...bublina co splaskne..ale sebere sebou všechny,kteří se do toho nechají uvrtat...

Odpovědět  |   | 
E15  |  23. 08. 2019 17:55

VW sklízí, co zasel. Založit konkurenční výhodu na nízkém zdanění nafty (kdy vlastně pořád nikdo nedokázal pořádně odůvodnit, proč by se měla nafta danit míň a benzin víc) se ukázalo jako poněkud krátkozraké.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  23. 08. 2019 19:37

Nizke zdaneni nafty oproti benzinu zdaleka neni ve vsech statech EU. Staty si umi spocitat, ze je lepsi dat spotrebni dan o neco nizsi a kamionky, aby tankovaly u nas a ne u helmutu. Majitele kam. doprav take moc dobre pocitaji. Bratranek ma cca 50kamionu, zadny kamionak by si u neho nedovolil tankovat naftu v Holandsku nebo Nemecku, rychle by mohl prijit o praci.
Navic by podrazila doprava, dopravit zbozi nekam by vyslo draze. Neni vse, jak si predstavujete jednoznacne.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  24. 08. 2019 11:11

a proto se kamiony zacinaj obcas prestavovat na LPG/LNG/CNG a proto se zacnou objevovat stale casteji elektricke kamiony, a ver ze nastup elektrifikace bude u kamionu podstatne rychlejsi zalezitost nez u osobaku, protoze u kamionu jde jen o penize, o nic jineho, a kazda usetrena kacka se muze bud obratit v zisk a nebo se muze otocit do ridice kterych je malo a tech kvalitnich jeste min, a to pisu jako spolumajitel spedice

mimochodem nafta v nakladech na kamion netvori dnes nejvetsi polozku nakladu, tou zacinaji byt platy ridicu a ceny myta, v zapadnich zemich tvori naklady na ridice davno nejvyzsi naklad na doprave, vesmes mytne bude dobudoucna rozhodujici v nahrade za spotrebni dane z paliv

Odpovědět  |   | 
Jack  |  04. 11. 2019 12:44

Můžu tě ujistit, že baterie v kamionech jen tak nebudou, dokud se nevyvine nějaká efektivnější technologie.
Možná nějaké mětské dodávky, ale zase váha baterii vs kapacita, vs užitná váha...

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  26. 08. 2019 08:03

VW nic nezasel!

Předpisy zpřísňující povinné zvyšování bezpečnosti a ekologie v základu jsou dílem "Zelených" už od konce sedmdesátých let. Pravděpodobně Vám nedochází, že ono to není o tom jestli benzín nebo nafta. Ale o tom co všechno bude muset mít v základu. Nepřibude pak ještě pasivní ochrany hmyzu a zvěře? Půjde to nastartovat pokud náhodou detekuje, že jste snědl maso ? Až bude den svatého Bouchala tak se samo deaktivuje a nepůjde použít?
Fakt to zaseli automobilky?

I VW v tomhle plní to co mu někdo dal za úkol a přikázal. A pokud zadání bylo špatné bude pravděpodobně i výsledek přes všechnu snahu špatný.

Odpovědět  |   | 
MjakoMolitan  |  18. 10. 2019 22:17

Ochrana zvere vubec neni od veci. Termokameru by ten nakladak klidne mit mohl.

Odpovědět  |   | 
Paladin Danse  |  23. 08. 2019 15:16

Božínku! Umíte i jiná ilustrační fota než loga a auta přeškrtnutá červeně v malování?

Odpovědět  |   | 
problemovy milnik  |  23. 08. 2019 15:37

S historickymi milniky je jedna zasadni neprijemnost: Lze je totiz identifikovat az pri pohledu zpet.

Takze by bylo na miste spise napsat, ze VW by byl moc rad, aby se uvedeni ID.3 takovym milnikem stalo. Zda to opravdu nejaky milnik skutecne byl, se ovsem ukaze az za 20, 30 i vice let. Kalhoty jeste nevyhrnujte, brod je totiz vazne daleko.

Odpovědět  |   | 
zmrzley  |  23. 08. 2019 16:30

Já myslím, že už teď se kroky EU, které posledních pár let předvádí, dají identifikovat jako milník, který zničil evropský automobilový průmysl.

Odpovědět  |   | 
E15  |  23. 08. 2019 17:58

A nebo taky naopak. Elektromobily se prosazují a postupně prosadí na všech kontinentech bez ohledu na nějakou EU. Kdyby automobilky EU zůstaly jako dieselový skanzen na dotovanou naftu, pak by byla jejich celosvětová konkurenceschopnost možná ještě nižší, než když jim EU trochu šlape na paty.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  23. 08. 2019 23:13

Jo, dotace na ne budou.Jen vysledkem bude mnohem vetsi ekologicky pruser provazeny tragedii v oblasti dopravy, vyroby, energetiky, recyklace a nakonec i dani. A hadej, kdo to zaplati...

Odpovědět  |   | 
jozka  |  24. 08. 2019 13:31

Kdyz mluvi o dotovane nafte presvedceny fanda elektro... zni to ponekud absurdne.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  24. 08. 2019 11:19

evropsky automobilovy prumysl se znicil sam, evropske automobilky dostali desitky miliard od EU, Nemecka Francie na to, aby udelali nejaky pokrok v alternativnich pohonech, a vetsinu tech penez promrhali na nesmyslne projkety, takze ne EU, ale rozhodnuti vedeni evropskych automobilek to zapricinilo

EU davno neni ten kdo by diktoval a to ani v emysnich normach ;) Cina, nektere staty USA, Indie, to jsou trhy kde jsou prisnejsi emisni limity nez v EU a v CIne maji dokonce i kvoty na EV, takze evropske automobilky ktere se soustredili na diesel ktery uspel vesmes pouze v Evrope ted maji problem ne kvuli EU, ale kvuli tomu ze nemaji poradne co nabidnout na zbylich trzich sveta pritom jak jsem psal vejs, ta spropadena Eu jim na to dokonce dala desitky miliard na dotacich a pobydkach ostatne psalo se o tom i zde na eutorevie/auto.cz, kdy treba Audi ty penize a to prez 4 miliardy vyuzilo na projekt e-diesel, takze utratili 4 miliardy eur na nesmysl ktery vyrabi 1 litr synteticke nafty za vice nez 2 eura, schvalne kolik myslis ze bys za to zaplatil na cerpacce? no cca 4-5 eur za litr, urcite bys byl desne rad ze muzes natankovat 1 litr paliva za 4-5 eur precti sirtaky nekdy jine zpravy nez jen na automobilovych servrech, a nejlip primo zpravy ktere vydava samotna EK, pak bys pochopil ze to co ti tady casto nabulikujou je dost upravena "pravda"

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  27. 08. 2019 15:29

K tomu dlužno také dodat, že emisní normy byly v Evropě vytvořeny přímo ve spolupráci s automobilkami a byly využívány jako konkurenční výhoda proti neevropským automobilkám (no kdo by nebral tu možnost si sám tvořit normy podle toho, co zrovna vyvíjím a mít tak náskok před konkurencí). Automobilkám vývoj emisních norem velmi vyhovuje - umožňuje jim prodávat stále nové a nové motory a velmi snadno zdůvodňují postupné zvyšování cen velkou složitostí, která navíc velmi často snižuje životnost, ergo lze znovu prodat.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 08. 2019 19:44

Mne by hlavne zajimalo, kdo jsou ti VSEMOCNI zeleni/ekoteroriste, kdo je financuje a jake maji paky na vlady, automobilky a vubec - kdyz uz muzou za vsechno a cela Evropa tanci jak oni piskaji

Odpovědět  |   | 
MjakoMolitan  |  18. 10. 2019 22:19

Zadna skoda. Vyroba piksel je pro neknuby.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  23. 08. 2019 15:46

titulka akoby VW predal vsetko do Ciny. ach jaj zase nic

Odpovědět  |   | 
josephko  |  23. 08. 2019 15:56

Málokto si uvedomuje jednu mimoriadne dôležitú vec, ktorá s článkom súvisí: spoločnosť Volkswagen je už desaťročia trendsetterom - teda firmou, ktorá nastavuje trendy, latky kvality a podľa ktorej sa porovnávajú a orientujú ostatné veľké značky.
Golf je etalónom vo svojej triede. V Nemecku občas zvyknú o nižšej strednej triede hovoriť aj ako o Golf-Klasse. Podobne je na tom Passat vo svojej triede. Keď nejaká značka predstaví auto v triede Golfa či Passatu, hneď ho všetci porovnávajú s Golfom, resp. Passatom. A neplatí to len pri týchto typoch auta. Polo je tiež štandardom vo svojej triede, rovnako ako Touran v triede (vraj) vymierajúcich MPV. Jednotkový Touran sa - s dvoma faceliftami - predával 13 rokov! V časoch, keď japonci menia modely každé 4 roky.
Prečo to píšem tak zoširoka? Pretože VW predstaví a onedlho aj začne sériovo vyrábať svoj prvý čistokrvný elektromobil ID.3, ktorý bude po praktickej stránke niečo medzi Golfom a Passatom. Teda normálne auto s normálnym dizajnom a relatívne slušným dojazdom. Nikto nepochybuje, že sa - rovnako ako Chrobák, Golf, Passat či Touran - stane etalónom v začínajúcej triede "normálnych" elektromobilov za relatívne "normálnu" cenu. Bude to aj taký lakmusový papierik, ako Nemci na elektromobily budú reagovať. Pretože dnes nič typické pre nemeckú povahu na trhu elektromobilov nie je. Teda praktické auto vyrobené v Nemecku a za - pre bežných Nemcov - dostupné peniaze.
Rok 2020 bude prelomový - okrem Volkswagenu prídu so svojimi elektromobilmi na trh aj ďalšie značky koncernu - Škodovka a Seat. A bude veľmi zaujímavé sledovať, ako sa budú vyvíjať predaje. Osobne si myslím, že nový VW ID.3 bude veľmi rýchlo - najneskôr do konca roku 2020 - katapultovaný medzi najpredávanejšie autá v Nemecku. Podobne ako elektrická škodovka. Najneskôr o rok už budeme podstatne múdrejší.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2019 16:00

Zlatý voči, hochu, zlatý voči...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 08. 2019 16:36

O uspechu Skody rozhodnou fleetove prodeje... v dobe, kdy jsou na spadnuti cla na 'evropska' auta v USA, USA-Cinska obchodni valka a dalsi globalni ekonomicka recese/krize... Fandim hybridum a palivovym clankum, masovy elektromobilismus je ########

Odpovědět  |   | 
E15  |  23. 08. 2019 18:38

O úspěchu Škody se fakt nerozhoduje na trhu v ČR a na globálním trhu je Škoda normální obyčejné auto pro rodiny (něco jako Hyundai a spol.). Co furt všichni máte s tím fleetem?

Odpovědět  |   | 
iPace  |  24. 08. 2019 11:29

o osudu Skody rozhoduje vesmes Cina, tam ma Skodovka nejvetsi prodeje, a tam elektrifikace frci, da se tedy ocekavat ze jak elektricke Citigo, tak Superb eV se tam budou prodavat dobre, a bude to mozna pro Skodu v Cine vzpruha, protoze letos jim tam prodeje hodne klesaj a pripisuje se to prave tomu, ze tam nemaji nic elektrifikovaneho

nekteri specialisti tady proste nechapou, ze pokud je automobilka globalni, nemuze se spolehat na Evropskej trh, ale musi se spolehat mixem na ten celosvetovej, tedy na vsech trzich kde prodava, a musi se tedy prispusobyt vsem trhum, a dnes ty urcujici trhy jsou Cina, USA, Indie a Evropa, a pokud nechteji pro kazdy ten trh pripravovat spesl motorizace, coz je velice nakladne, tak musi pripravit globalne takove motorizace ktere uspeji na vsech tech trzich bez vyraznejsich a tedy drahych zmen

Odpovědět  |   | 
iPace  |  24. 08. 2019 11:32

doplneni, proto ma dnes Toyota nejlip celosvetove naslapnuto, protoze jeji portfolio hybridu ma nejnizsi naklady na pripadne upravy pro celosvetovej prodej bez vetsich problemu mistnich legislativ a po celem svete ji tak hrozi od jednotlivych ledislativ nejmensi emisni pokuty, a nejaka EU v tom hraje roli nejmensi, mnohem prisnejsi limity maji v CIne, v Indii a nekterych dulezitych statech USA, takze Toyote staci aby splnili limity v Cine a razem muzou jen s minimalnima upravama prodavat ve zbytku sveta

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  24. 08. 2019 16:06

Cože? škodovka a globální trh? Tak to je pěkná blbost! Hyundai je globální značkou, ale škodovka ani náhodou. Ježiš, jak lidi u nás přemýšlejí... pořád se snaží tu nicotnou automobilku ve vlastnictví německé firmy porovnávat s gigantickou značkou Hyundai. A nejlépe jí vyzdvihovat co nejvýš... neuvěřitelné. Škodovka se absolutně, ale absolutně nemůže srovnávat s Hyundaiem. Je to jak porovnávat veš s Goliášem.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  24. 08. 2019 18:08

Výstižněji, je to jak porovnávat veš se lvem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 08. 2019 12:36

Globalni trh je samozrejme o jinem, ale v CR jdou 3/4 prodeju Skoda do fleetu. Skoda je samozrejme soucasti technologickeho top koncernu, ale v realu je Hyundai technologicky napred (uvidime, jake drobky VW Skode pusti...).

Odpovědět  |   | 
PJ  |  07. 09. 2019 17:46

Šimrá tě v rozkroku, když vidíš to vaše hnutý H na autě ?

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  24. 08. 2019 18:17

Taky fandím palivovým článkům. Jedině ty mají nějaký smysl a budoucnost (krátká doba tankování - prakticky žádné čekací doby u čerpaček, obrovský dojezd). Čistě EV jsou slepá a krátká kolej automobilismu.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  25. 08. 2019 09:24

"Čistě EV jsou slepá a krátká kolej automobilismu."
v tom pripade jsou slepa kolej i vodikova auta, neb jsou to take ciste elektromobily

prakticky zadne cekaci doby na tankovani jzou zpusobene diky tomu ze ty auta vesmesnejsou pokud by vodikovych aut bylo stejne jako benzinovych nebo naftovych, a byl i stejny pocet cerpacich stanic na vodik jako tech na jina fosilni paliva, tak by stejne byla cekaci doba na tankovani, nebyl by v takovem pripade dostatek vodiku a ten vodik by byl mnohem "spinavejsi" nez nafta a benzin zaprve vodik se ziskjava dnes hlavne 2 zpusoby, bud rafinaci z fosilnich paliv jako plyn a ropa, takze stopa emisi by byla priblizne stejna jako u rafinace jinych fosilnich paliv, takto se vodik nejcasteji "rafinuje" dnes, pak je to elektrolizou, tam je potreba obrovske mnozstvi elektriny, na 1kg vodiku cca 60kWh, takze vodikovej elektromobil vlastne na stejne mnozstvi elektriny ujede cca tretinu toho co baterkovej elektromobil, a navic, takove mnozstvi vodiku ktere by dokazalo pokryt kuprikladu 25% dopravu v EU neni Evropa schopna vyrabet ani jednou metodou, ta prvni by pro Eu neresila nic, nijak by jeji energetickou zavislost nesnizila, naopak by bylo zrejme potreba dovazet mnohem vice plynu, takze by se museli podle odhadu postavit dalsi 3-4 plynovody kuprikladu z Ruska, a na druhou metodu nema EU dostatek elektriny, i pro 25% pokridti dopravy vodikem v EU by bylo potreba priblizne o 50-60% vice elektriny nez kolik se ji v EU vyrabi dnes

jj vodiku zdar, zadna to budoucnost pro dopravu

cca 4x mensi tlak nez u Toyoty Mirai , jo to chces s vidinou ze okolo tebe jezdi na silnicich auta o ktera se majitel moc nestara a nema treba splnene revize nadrzi, coz se samozrejme nestava, a vsichni maj auta v naprostem poradku, nemaj vykuchany DPF, vsichni maj technickou uplne v tom nejlepsim poradku, vsichni maj revize na plynovych nadrzich
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  25. 08. 2019 21:47

Člověče, ty jsi úplně mimo. Auta na vodík nejsou čistě bateriové EV!
Píšu o budoucnosti, ne o současnosti vodíku, resp. EV. Když bude většina aut bateriových EV, tak potom teprve budou několikahodinové fronty u nabíjecích stanic na rozdíl od vodíku, který se už dns tankuje na dojezd cca 700km do tří minut stejně jako benzín.
Výroba vodíku je už dnes z části vyráběna s obnovitelných zdrojů a v budoucnu jen z nich a jádra.
Jinak tu píšeš jen zažitá klišé a předsudky.
Video o ničem... protože je to o výbušném CNG. Vodík je bezpečnější, je lehčí než vzduch a v případě požáru uniká vždy vzhůru kontrolovaným hořením.
https://www.hytep.cz/cs/vodik/informace-o-vodi... ...

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  30. 08. 2019 19:07
Hyundai YES!👍  |  30. 08. 2019 19:08

Vodíkový Hyundai načerpá během pěti minut energie za tři a půl Tesly.

Odpovědět  |   | 

pěkně ses vykecal, zapomněls na korejský auta, který bez skrývání, odhhalování, reklam a nejdrařších stánku na veletrhu prodávají elektroauta, hybridy a spalováky.

Odpovědět  |   | 
Jako  |  23. 08. 2019 18:54

Nejseš nějakej chytrej?

Odpovědět  |   | 

nejsem, sundej někdy ty slunečný brýle, vypadáš sice in, ale přehled nemáš.

Odpovědět  |   | 
E15  |  23. 08. 2019 18:06

Hezky shrnuto a je to pravda. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme proti tomu protestovat, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme dělat.
Na ty prodeje jsem taky zvědavý, o úspěchu ID.3 nepochybuju, tam si koncern všechno dobře pohlídá. U Škodovky se trochu obávám, aby to nezabili designem, ten Olivier Stefani mi připadá jako strašný patlal a kdyby se to mělo podobat té studii, tak to i v umírněné variantě bude pěkná hrůza. Mimochodem očekávám, že takovou mírnou elektrorevolucí bude v Česku uvedení elektrického CitiGO, bude-li cena hluboko pod 500tis, jak bylo avizováno...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2019 18:08

Hoši, nežerte ten VW tolik.

Odpovědět  |   | 
E15  |  23. 08. 2019 18:10

nejde o to, koho kdo žere, ale jaká je realita...

Odpovědět  |   | 
fela  |  25. 08. 2019 09:12

"V Nemecku občas zvyknú o nižšej strednej triede hovoriť aj ako o Golf-Klasse."

Veď toto, že v Nemecku a na východ od neho, kde žije skupina ľudí, ktorá sa potrebuje Nemcom pchať do zadku a mať niekoho, koho by mohli uctievať.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  23. 08. 2019 17:11

VW se tímto krokem pouští na hodně tenký led a může ho to stát existenci. Jsem přesvědčený že dost brzy vystřízliví a přehodnotí svoje vize.

Odpovědět  |   | 
E15  |  23. 08. 2019 18:08

No myslím, že není cesty zpět. Teď už jen, aby ty německé wunderwaffen byly lepší než americké, korejské a čínské...

Odpovědět  |   | 
Klobásyn  |  23. 08. 2019 18:26

Historický milník vesmíru!!!

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  23. 08. 2019 18:43

A jak uz to tak u velkych korporaci byva, kdyz dosly napady a nikdo nevi jak dal

premaluje se logo, barvicia sem, stin tam ... oznami se nova éra ... nasype se do toho spousta penez, zaplati se 100 navrhu, udela se 100 meetingu, vybere se ten nejkonzervativnejsi ... no proste celej management maka mesice a mesice ... a jinak nic. Je z toho novy logo, to je zakaznikovi samozrejme k nicemu

Jo a jeste nove motto, to bude taky potreba, bez toho to nejde ... to se prece musi vymazlit tahle korporejt ajdentity ...
Jinak se to samozrejme pocita do “investice do EV”, to muze udelat klidne 10% celeho prechodu na EV ...

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  23. 08. 2019 23:19

Jen k tomu ze se vybere nejkonzervativnejsi logo ... kdyz jsem to psal, to jsem jeste nevedel, jak to nove logo bude vypadat ... =D

Odpovědět  |   | 
Roman  |  23. 08. 2019 20:23

Mně celkem vůbec nezajímá jakej bude mít VW "new image", mně zajímá to, že auta koncernu jsou co se týče kouře z výfuků největší prasata a znečišťovatelé ovzduší na našich silnicích a to by se mělo rozhodně řešit! Vypráskat ty dobytky, nahnat je na STK a hlavně na emise a jak to čmoudí (a jako že koncerny čmouděj), tak jim nemilosrdně zakazovat další jízdu!

Odpovědět  |   | 
Tony  |  23. 08. 2019 23:27

Nějaká zásadní novinka? Jako třeba konec testování TDI smradu na opicích?

Odpovědět  |   | 
E15  |  23. 08. 2019 23:39

Snad těmi opicemi nemyslíš protektorátní opičany?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 08. 2019 11:01

To už není od Dízlgejtu kdy to všem kompletně posral a okamžitě se k tomu doznal. Chudáci mistní vypatlaný zabedněný milovníci rakovinometů to nemůžou rozdejchat a tak hledaj viníka všude jinde. Házej to nejradši na zelený, neomarxisty, baráčníky, Gretu, teplouše, lezby, zahrádkáře nebo přátele žehu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 08. 2019 11:09

VW etalon lží, podvodů a slibů zoufale touží být milníkem, ale místo toho je 10 let pozadu a předvede další průměrnou plechofku za vyšší cenu a další hromady konceptů a malůvek na který se bude hned zejtra prášit ve skladu. Fjůčr woe!

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  24. 08. 2019 18:03

VW je oproti Hyundai tak dvacet let pozadu.

Odpovědět  |   | 
 |  14. 10. 2019 22:15

Bože ty seš vocas ještě jsem neviděl hezky hyundai Kia je pěkná ale hnůj daj jsou odporný auta sorry

Odpovědět  |   | 
Martin Tomandl  |  24. 08. 2019 13:34

Kazdy ma svuj nazor, na to jakou cestou se wv da, jedni krici ano eletrovozum, druhy tabor drzi klasiku, taky hodne odborniku tvrdi ze je to krok mimo a humbuk, taky jsem tu cetl ze to prospeje nasim detem, sice nevim jak, snad tim ze budou svitit petrolejkama, dalsi vec cena techto vozu, skoda prohlasila ze jejich vuz bude tak drahy ze v evrope bude malo prodejny. Dnesni situace kdy nase auta maji prumerny vek 12 let uz vidim jak vsichni utikaji wv a ci jine znacky a kupuji elektro,

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 08. 2019 21:21

Jseš úplně mimo ty bambulo, je to VW a ne WV a průměrný věk aut v ČR je přes 15 let a ne 12. To maj starší auta už i v USA než tech 12 let. Přestaň už tak chlastat a zjisti si něco dopředu než tu zase začneš plácat ty svoje moudra.

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  24. 08. 2019 19:18

Svět už nikdy nebude jako dřív...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 08. 2019 21:23

Jo rakovinomety a sračkomety půjdou do hrobu.
Já vám to říkal pořád ale nikdo tomu nevěřil. Tak teď plačte.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  24. 08. 2019 23:30

Ty kokso ty vies o autach akurat tak hovno, tak tu prestan mudrovat. Ked mas pocit ze si u pasu nevyuzity tak nastup na marketingove oddelenie do Tesly. Musk je v pruseri.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 08. 2019 00:28

Ty víš vo Tesle úplný hovno, Tesla nemá marketingový oddělení ty troubo, tak tu přestaň mudrovat a vrať se do hovnocucu, žumpa už je skoro vycuclá a čeká tě další.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 08. 2019 00:33

Hrobaři rakovinometů už vyjeli a posílaj do hrobu jeden dehet za druhým. A bude jich víc. Pohřeb spalováků nabírá zábavné grády.

Čechy křižuje lovec filtrů, čtvrtina řidičů má průšvih
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/cechy-krizu... ...

Silnice v Čechách křižuje lovec vykuchaných filtrů pevných částic. Jedná se o speciální zařízení měřící emise přímo na cestě. Čtvrtina šoférů, které policisté vybavení tímto strojem zastaví, emisním testem neprojde a čelí pak odstavení vozu a vysokým pokutám. Až padesát tisíc.

Odpovědět  |   | 
moje  |  14. 10. 2019 12:57

nesmite verit vsemu co je na internetu, me policaj stavel naposledy tak pred 3 rokama a od ty doby jsem je krom bouracek nevidel

Odpovědět  |   | 
polo  |  02. 11. 2019 11:35

Oddělení marketingu očividně obsadili buzeranti.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

včera | | 45 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A