VW uvádí nový motor 1.4 TDI s výkonem 66 kW (Frankfurt)

11 komentářů

adidas
13. září • 17:57

Nevíte náhodou kdy bude facelift A2?

Díky

Peter L
11. září • 8:54

Na tomto serveri už bolo viacero debát benzín vs. nafta. Myslím, že 1,4 TDI 66 kW jednoznačne ukazuje na obrovský vývojový potenciál nafty - možno za 3-4 roky bude v predaji 1,4 TDI 100 kW s kombinovanou spotrebou 4,0 litra. Nie je to nič nemožné - ešte pred 10 rokmi bolo bežné 2,5 D 50kW.

Pri priaznivom nastavení ceny (teraz určite nemám na mysli nemeckého molocha Škoda) bude z majiteľov benzínov zachvíľu menšina.

Petr Broža
11. září • 9:57

Benzín má také potenciál, když mu dáte turbo  Viz motor 1.6 v Mini... Jasně, spotřeba je vyšší, ale o tu příznivcům benzínu zase tak nejde.

Peter L
11. září • 10:11

Samozrejme že áno, ale svetový trend sa uberá smerom  vysoký výkon vs. nízka spotreba, a tu spĺňa turbobenzín iba jednu časť rovnice. Pred nedávnom bolo takmer nemysliteľné používať turbodehet do luxusných limuzín, a... dnes je to úplne o inom.

Petr Broža
11. září • 12:38

Souhlas, kdo by před pár lety řekl, že se diesel objeví i pod kapotou Jaguáru...

krTEKK
14. září • 20:44

... a pod kapotou trojkoveho coupé z Mnichova ...

Peter NaInternete
11. září • 12:15

Nema byt vysoký výkon vs. nízka spotreba, ale vysoky vykon a nizka spotreba. A potom nema ani zmysel ta veta s tou rovnicou. Versus znamena proti, teda nesulad.

Peter L
11. září • 13:10

Nazdar korektor. Ďakujem za upozornenie.

Michal
10. září • 20:07

Tak u tohoto motoru bych si už asi dal říct, levný povinný ručení a super spotřeba. Lehkou Fabii by to asi dost dobře rozjelo...

Peter NaInternete
11. září • 12:19

Ako Ta odhadujem, iste si myslis, ze Octavia je tazke auto a Fabia lahke. Tak vezmi na vedomie, ze Fabia je iba o par desiatok kil lahsia ako Octavia a vo svojej triede patri skor medzi vozidla tazke.

clio
10. září • 23:24

Renault na ně bude brzo mít odpověď: stokoňové 1.5dCi

Doporučujeme

Články odjinud