Nevíte náhodou kdy bude facelift A2?
Díky
Na tomto serveri už bolo viacero debát benzín vs. nafta. Myslím, že 1,4 TDI 66 kW jednoznačne ukazuje na obrovský vývojový potenciál nafty - možno za 3-4 roky bude v predaji 1,4 TDI 100 kW s kombinovanou spotrebou 4,0 litra. Nie je to nič nemožné - ešte pred 10 rokmi bolo bežné 2,5 D 50kW.
Pri priaznivom nastavení ceny (teraz určite nemám na mysli nemeckého molocha Škoda) bude z majiteľov benzínov zachvíľu menšina.
Benzín má také potenciál, když mu dáte turbo Viz motor 1.6 v Mini... Jasně, spotřeba je vyšší, ale o tu příznivcům benzínu zase tak nejde.
Samozrejme že áno, ale svetový trend sa uberá smerom vysoký výkon vs. nízka spotreba, a tu spĺňa turbobenzín iba jednu časť rovnice. Pred nedávnom bolo takmer nemysliteľné používať turbodehet do luxusných limuzín, a... dnes je to úplne o inom.
Souhlas, kdo by před pár lety řekl, že se diesel objeví i pod kapotou Jaguáru...
... a pod kapotou trojkoveho coupé z Mnichova ...
Nema byt vysoký výkon vs. nízka spotreba, ale vysoky vykon a nizka spotreba. A potom nema ani zmysel ta veta s tou rovnicou. Versus znamena proti, teda nesulad.
Nazdar korektor. Ďakujem za upozornenie.
Tak u tohoto motoru bych si už asi dal říct, levný povinný ručení a super spotřeba. Lehkou Fabii by to asi dost dobře rozjelo...
Ako Ta odhadujem, iste si myslis, ze Octavia je tazke auto a Fabia lahke. Tak vezmi na vedomie, ze Fabia je iba o par desiatok kil lahsia ako Octavia a vo svojej triede patri skor medzi vozidla tazke.
Renault na ně bude brzo mít odpověď: stokoňové 1.5dCi
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.