Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, hmotnost nižší než tato amerika, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa
Co má nad 340nm už bude mít jen automat takže nové GTi,Gtd a výš.Každý deci úspory paliva se šikne jim i nám.
Takze prevodovka je urcena pro vykony od 200 do 340 Nm, ale mluvi se tady o SUV s velkyma kolama. Nevim jaky kroutak mivaji SUV, ale muj atmo benzinak ma 440Nm. Pochybuju o tom, ze moderni SUV s dieslovym motorem a velkyma kolama bude mit moturek s kroutakem pod 340Nm.
Oni ale těmi "SUV s velkými průměry kol" nemysleli Touareg, ale městská auta typu T-Cross a T-Roc. I takový T-Roc 1.0 TSI může mít kola 215/50 R18 nebo 225/40 R19, jejichž celkový průměr včetně pneumatiky překonává například první generaci Audi S8 s pneumatikami 245/40 R18.
No a tam se skoro všechny motory vlezou do těch 340 Nm.
Já si myslím, že největší radost z převratné převodovky budou mít zákazníci, až uslyší cenu za opravu :)
Takže odpadne poslední důvod nemít automat.
100% další průser z konstrukční kanceláře VW!!!!!:-)):-)):-))
Šokující!Těžko uvěřitelné!Převratné!Koncern opět prokazuje své vůdčí postavení v mezilunarnim prostoru.
"uvedl Helmut Göbbels"Akakolvek informacia uvedena slovami 'uvedl Göbbels' musi byt brana s velkou rezervou.Otazka na autora titulku: Zodpoveda Brusel aj za prisne emisne normy v Japonsku ci Kalifornii? Len chcem vediet, preco prave Brusel - kde, mimochodom, ziadne rozhodnutie nie je mozne bez podpory clenskych statov.
Má to cenu číst, když to má tak podivný nadpis ? Rozumí autor článku konstrukci převodovek a napsal k tomu svůj odborný názor ?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.