VW upustil od stavby desetistupňového automatu. Je to příliš drahé a složité

Německý koncern zcela pohřbil tvorbu vlastní desetistupňové automatické převodovky. Získaná data si však zanechal pro možný budoucí vývoj.
VW upustil od stavby desetistupňového automatu. Je to příliš drahé a složité

„Před dvěma měsíci jsme zlikvidovali jediný prototyp,“ řekl o vyvíjeném desetistupňovém automatu Friedrich Eichler, šéf oblasti pohonných jednotek Volkswagenu. O projektu se rozpovídal novinářům Automotive News.

Hlavními důvody ukončení vývoje je prý finanční náročnost a složitost technologií. Zástupce koncernu však prozradil, že data o vývoji si společnost uschovala, kdyby se v příštích letech rozhodla projekt obnovit.

Volkswagen ID - Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Volkswagen ID - Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Koncern stavbu nové převodovky avizoval již v roce 2013. Poprvé se měla představit o dva roky později v Passatu, aby se následně rozšířila také do vrcholných variant Golfu - GTI, GTD a R. Eichler však nyní oficiálně potvrdil, že desetistupňový automat již není součástí plánů automobilky.

Volkswagen se aktuálně soustředí zejména na elektromobily a crossovery. První automobil z rodiny ID má dorazit v roce 2020 a další budou následovat. V následujících osmi letech chce společnost prodat milion zelených vozů.

VW ID Buzz: Koncept elektrického mikrobusu má i autopilota

VW ID Buzz: Koncept elektrického mikrobusu má i autopilota

Expanzi na trh nízkoemisních aut má finančně zajistit 19 nových crossoverů, které Volkswagen uvede v několika příštích letech. Nová strategie však pro některé modely může znamenat definitivní konec, spekuluje se například o Sciroccu či kultovním Brouku.

Futuristický koncept Volkswagen ID Crozz, který byl představen na autosalonu v Šanghaji, si můžete prohlédnout na následujícím videu...

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků