VW upustil od stavby desetistupňového automatu. Je to příliš drahé a složité

Německý koncern zcela pohřbil tvorbu vlastní desetistupňové automatické převodovky. Získaná data si však zanechal pro možný budoucí vývoj.
VW upustil od stavby desetistupňového automatu. Je to příliš drahé a složité

„Před dvěma měsíci jsme zlikvidovali jediný prototyp,“ řekl o vyvíjeném desetistupňovém automatu Friedrich Eichler, šéf oblasti pohonných jednotek Volkswagenu. O projektu se rozpovídal novinářům Automotive News.

Hlavními důvody ukončení vývoje je prý finanční náročnost a složitost technologií. Zástupce koncernu však prozradil, že data o vývoji si společnost uschovala, kdyby se v příštích letech rozhodla projekt obnovit.

Volkswagen ID - Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Volkswagen ID - Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Koncern stavbu nové převodovky avizoval již v roce 2013. Poprvé se měla představit o dva roky později v Passatu, aby se následně rozšířila také do vrcholných variant Golfu - GTI, GTD a R. Eichler však nyní oficiálně potvrdil, že desetistupňový automat již není součástí plánů automobilky.

Volkswagen se aktuálně soustředí zejména na elektromobily a crossovery. První automobil z rodiny ID má dorazit v roce 2020 a další budou následovat. V následujících osmi letech chce společnost prodat milion zelených vozů.

VW ID Buzz: Koncept elektrického mikrobusu má i autopilota

VW ID Buzz: Koncept elektrického mikrobusu má i autopilota

Expanzi na trh nízkoemisních aut má finančně zajistit 19 nových crossoverů, které Volkswagen uvede v několika příštích letech. Nová strategie však pro některé modely může znamenat definitivní konec, spekuluje se například o Sciroccu či kultovním Brouku.

Futuristický koncept Volkswagen ID Crozz, který byl představen na autosalonu v Šanghaji, si můžete prohlédnout na následujícím videu...

TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

Fiat 500 1.2 8v Collezione

Pětistovka oslavila v loňském roce šedesátiny. Fiat se ale výrobou nejrůznějších speciálních a limitovaných verzí vytrvale stará o to, aby novodobá generace nezestárla ani o den.

včera | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků