Tak to je zhava novinka...???? Mozno pre redaktora.Davno... BMW,Mercedes,Alfa Romeo,Fiat atd.Dalej nepoznam vyrobcu atoradia,ktory by neponukal moznost pripojit Ipod...Sony,Pioneer,Alpine,JVC,Kenwood,Becker,Blaupunkt...a to uz takmer rok.Redaktor je asi zo starej socialistickej skoly......a zjavne mu asi robi problem aj klikat mysouinak by taku hovadinu nepodpisal.
Originalne moduly pre aftermarket radia nemaju vsetci vyrobcovia. Je pravda ze tu je ice>Link od Dension ale to nie je vsetko.Takisto tieto interfacy neumoznuju vzdy rovnaky komfort. Vacsinou ide len o jednoduche vybratie jedneho z 5 playlistov a posuvanie sa po skladbach. Dokonca vacsinou ani nie su posielane informacie z ID3 na display radia, takze musi byt iPod instalovany tak, aby nan bolo vidiet. Pokial viem jedine Alpine (KCA-420) a JVC (KS-PD100) ponukaju plnu integraciu, ktora umozni schovat iPod a ovladat vsetko cez display autoradia (vyber cez interpreta, album, zaner, playlist ...) samozrejme so zobrazenim ID3 Tagu. U JVC je to dokonca novinka, aj ked bola ohlasena uz minuly rok, dostupna zacina byt az teraz (mam jeden objednany, prva dosla dodavka bola vadna, cakam na dalsiu).
Jako mp3 přehrávač si to rozumný člověk nekoupí, je to sr... ka, ale marketing mají úžasný
Preco by si to nemal kupit rozumny clovek? iPod je super. Uvazujem o kupe, no neviem ci ho vyuzijem. Tak pred piatimi rokmi, ked som chodieval z prace a do prace peso, by to bolo fasa. Ale ako zlenivie a chodi autom... ;)A cely CD menic sa moze strcit :)
Prohledej pořádně internet a názory lidí, kteří to mají, srovnání s jinými mp3 atd., design dobrý, marketing dobrý ale ...
Ale ? Integrace s iTunes/jednoduchost ovladani/integrace do auta - to co ma delat (tedy poustet muziku) dela vytecne a v kombinaci se zminovanym marketingem je vysledek jaky je - tedy zdaleka nejprodavanejsi prehravac
Uvažoval jsem sice o něčem jiném, Porsche, Lamborghini, Bentley a tak, ale jestli se k VW dá připojit iPod, jdu jednoznačně do VW, to je jasný.iPod sice nemám, ale hlavně, když se tam dá připojit. Vlastně - auto taky nepotřebuju, ale když tam ten mališký miláškovitý iPod můžu dát, lze vůbec jinak...?Ale co fakt nutně potřebuju, je rychlovarná konvice, se kterou můžu skonektit iPod, kdyby jste o nějaké věděli, dejte pls odkaz, díky!
No o takove nevim, ale sezen si bluetooth modul pro ipod a muzes ho spojit s touto:http://gadgets.zive.cz/?q=node/25
Pane redaktore, iPod není schopen přehrát hudební soubory OGG a problémy má s WMA.Nevíte o čem píšete.
V článku je psáno o podpoře přímo iPodu a pak o podpoře ostatních USB přehrávačů a zařízení. Celý systém podporuje všechny tyto formáty, ovšem samotný iPod pouze některé z nich. Každopádně vím o čem píšu, produkty Apple mi leží na stole, iBookem začínaje a iPodem konče
Víte s prominutím pendrek, i kdybyste měl na stole hromadu PowerMaců. Interface pro připojení iPodu už má pěkně dlouho (hodně přes rok) BMW (ti byli opravdu první a dost humbuku okolo toho dělal i samotný Apple) a Mercedes-Benz (ti o sobě tvrdí, že byli první, kdo měl "full integration"). O tom, že interface pro připojení iPodu nabízí i výrobci aftermarketových auto audio systémů, radši nemluvě.Takže v případě Volkswagenu nejde o žádné prvenství, ale spíše o křížek po funuse. Prostě jste zase udělal copy & paste firemní tiskové zprávy.
Suhlasim s tymto prispevkom. BMW bolo naozaj prve. V sucasnosti sa dokonca pripravuje uz druha generacia integracie, ktora uz umozni plnu integraciu iPod podobne ako je to teraz v Mercedese odporucam www.ipodyourbmw.com .Aftermarketove moduly su casto velmi obmedzene ,cest vynimkam (Alpine KCA-420 a JVC KS-PD100) ktore podporuju PLNU integraciu.
Autor patrně myslel formáty, který to dokáže přehrát z flash disku . To je vcelku daleko podstatnější než nějakej ipod.
V tom případě to měl aspoň oddělit novým odstavcem, nebo to napsat k flash diskům.Takto to napsal rovnou jako další větu k iPodům. Minimálně tuto chybu udělal.
No prave vcas- akorat objednano
No bravo, Veedub! Aftermarketová autorádia se schopností přehrávat MP3 z USB mass stroage device stojí lehce nad 2000Kč...
Kde a jaké? Pod 2700,- bez DPH jsem žádný nenašel.
Moje deset let staré autorádio v deset let starém autě má standardní jack na audio vstup, běžně do něj zapojuji MP3 přehrávač. Kdybych tušil, že za tohle bude VW chtít 6000, tak si to patentuju a budu chtít podíl :))) Mě to stálo asi stovku za propojovací kablík. Manipulace s tím je stejně jednoduchá jako manipulace se sluchátky k MP3 Playeru.Pravda, MP3 player se přitom nedobíjí, ale pokud tohle jediné je novum, tak se auta od VW dostanou do Guinessovy knihy rekordů jako nejdražší nabíječka na světě :))Když jsem před pár dny viděl parodický Dilbertův komiks, kde se řešil otimální marketing pro "Tractor sized MP3 player", netušil jsem že VW se toho chytí a začne vyrábět MP3 player ve velikosti osobního auta.
Ale tenhle model používá linkový nezesílený výstup. Vaše autorádio krmíte obyčejným zesíleným (ne tak kvalitním) sluchátkovým výstupem.
ide o to, ze je mozne ovladat iPod z volantu, rozhranie atd. sa ukazuje priamo na displeji autoradia ako aj na displeji volantu, ak je zabudovany.
Az na to, ze varianta VW a ostatnich komunikuje pomoci USB. Navic by mohl byt prehravac nabijen v "Dockstation". To bych od toho ocekaval
On VW se docela dobre prodava i v USA kde dela podil iPodu na trhu hudebnich prehravacu 87% a roste, cili mit integraci i iPodem v automobilu se hodi. Ostatne 60% novych automobilu prodanych v USA ma zabudovany nejaky druh integrace reprosoustavy s iPodem. Treba zrovna Jetta je v USA docela popularni, VW se tu prodava tak, ze se pouzije magicky termin "German engineering", na coz Amici slysi uz od druhy svetovy, po niz jim nemecti inzenyri rozjeli raketovy program.. a maji recht, nemci jsou precizni . O tom, ze brzdy, prevodovka, plasty, potahy, volant,..atd. atd. jsou zrejme vyrabeny v CR se v reklame radsi mlci. Ono vubec CR je pod rozlisovaci schopnosti prosteho Americana, takze i to Plzensky se tu prodava jako "nemecke pivo", aby nebyl chudak american zmaten neznamou malou zemi odkud muzou pochazet buhvijake nevyzpytatelne produkty . A Skoda? Ani tuk.
Ale nepovidej! Myslis tohle? http://video.google.com/videoplay?docid=1948433946923483148&q=vw&pl=true Rekl bych, ze z Nemcu si tady spis delaji legraci . A vsechny ty tady prodavany VW se montuji v Mexiku, vime? Schvalne se mrkni na VIN, z nej to poznas. Takze ackoliv mezi nekteryma vrstvame muze byt tato znacka popularni, svoji kvalitou se radi uplne na konec - proste s*acky. Treba tady: http://money.cnn.com/2004/11/08/pf/autos/cr_auto_reliability/, sice starsi, ale muzes si vygooglit i novejsi studie.A nevim kde nakupujes Plzensky pivo ty, ale tady u nas je majitel hospudky, kde cepujou Pilsner na to patricne hrdej a ma tam ceduli, ze je to Czech beer, zadny germansky
Plácáš hovadiny, v Mexiku se montuje Jetta a ŇjůBítl. Fox v Brazílii, ostatní je Evropa. Kvalita aut z montáží na západní polokouli se neliší od evropských u kterékoliv ze značek, nejen VW a spol.
Ale no tak, tak si to prosim precti prosim jeste jednou, zda se ze si to prehledl, v prispevku na ktery jsem reagoval se mluvi o VW Jetta. A to se muzes stavet treba na hlavu, ale ten se dela v Mexiku (dukaz treba zde: http://media.vw.com/digital_index.cfm?action=latest§ion=1253). A o kvalite v Evrope jsem NIC nepsal, jen jsem dal odkaz na studii, ktera rika neco o spolehlivosti v US. A pokud je to s ni v Evrope jak tvrdis stejne jako tady v US, tim hure pro VW... Tak si prosim priste bakterialni fermente rozmysli, nez napises, ze nekdo placa hovadiny
viz http://www.skoda-auto.com/cze/company/career/jobs/Specialista_MDIaAux-in.htma http://georgecouser.wz.cz/PN_03_06_CZ.pdf
Ještě bych doplnil že mimo Octavie bude mít toto rozhraní i Roomster.
Skoda je VW, ne? Zajimavy, ze u Audi to nevidim Asi to nejdriv zkouseji na min narocny klientele
Na Audi taky nabízejí, není problém. Sic není zatím originál Apple. http://www.tauer.cz/store/product/1267
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.