jj, ušetří vypínáním hektolitry paliva :-D:-D, a za opravy se pak zaplatí stokrát víc, než co se ušetřilo na palivu a motorek vydrží stěží tak třetinu toho, co by vydržel bez vypínání ...
Mě by zajímalo, když už k motoru přistupují jako ke generátoru el. energie, proč ho chcípat? Proč ho nenechat běžet jen na volnoběh hlavně ve městě na semaforu? Sice stále nějaké palivo spotřebovává, ale může dobíjet baterie a nemusí mít z hlediska životnosti problémy právě častými starty.
Hlavně bude 1.0tsi za príma cenu.S 8st automatem a plejádou bezp prvků hádám cenu od +- 550tisíc se základní výbavou.
Nestačilo by pouze přidat k tomu motoru nějaké válce? 2l R6 už tu byl takže bych v tom neviděl problém
super to si hned koupím, a budu alespoň 1000x denně vypínat a zapínat motor..a třeba to i palivo vytvoří..
Zbrusu nový, revoluční Golf už klepe na dveře. Bude to milník!
Rikal jsem si, zda v titluku clanku nechybi nadseny slogan, ze v ramci VW se jedna o naprostou revoluci. Lidi z Vlkohradu to videli u konkurence, ale udelat mild-hybridni, VW je ciste jejich napad. :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.