Dle posledních trendů a samozřejmě vývoje koncernu VW dostane Golf známý 48V systém, jehož hlavními prvky jsou malý startér-generátor a lithium-iontová baterie.

Dle posledních trendů a samozřejmě vývoje koncernu VW dostane Golf známý 48V systém, jehož hlavními prvky jsou malý startér-generátor a lithium-iontová baterie.

Startér-generátor bude rovněž zastávat funkci pomocného elektromotoru, který zajistí spalovacímu motoru dodatečných pár koní a newtonmetrů navíc při akceleraci a poskytne i funkci rekuperace elektrické energie.

Startér-generátor bude rovněž zastávat funkci pomocného elektromotoru, který zajistí spalovacímu motoru dodatečných pár koní a newtonmetrů navíc při akceleraci a poskytne i funkci rekuperace elektrické energie.

Samozřejmě, systém elektrickou výpomocí spalovacímu motoru pomůže ušetřit rovněž palivo a sníží produkci emisí – jakmile totiž řidič pustí nohu z pedálu plynu, systém vypne spalovací motor.

Samozřejmě, systém elektrickou výpomocí spalovacímu motoru pomůže ušetřit rovněž palivo a sníží produkci emisí – jakmile totiž řidič pustí nohu z pedálu plynu, systém vypne spalovací motor.

Volkswagen uvádí, že opětovné vypínání a zapínání motoru probíhá bez prodlevy a produkuje minimální vibrace. Díky této funkci má nový Golf s mild-hybridním ústrojím šetřit až 0,4 litru paliva na každých 100 kilometrů.

Volkswagen uvádí, že opětovné vypínání a zapínání motoru probíhá bez prodlevy a produkuje minimální vibrace. Díky této funkci má nový Golf s mild-hybridním ústrojím šetřit až 0,4 litru paliva na každých 100 kilometrů.

Zprvu je systém plánován ve spojení s benzinovými tříválci 1.0 TSI a čtyřválci 1.5 TSI (EA211 evo). Motory dostanou osmistupňovou automatickou převodovku. Postupně však VW chystá svůj 48V mild-hybridní systém rozšířit i na další motorizace nového Golfu.

Zprvu je systém plánován ve spojení s benzinovými tříválci 1.0 TSI a čtyřválci 1.5 TSI (EA211 evo). Motory dostanou osmistupňovou automatickou převodovku. Postupně však VW chystá svůj 48V mild-hybridní systém rozšířit i na další motorizace nového Golfu.

Během setkání akcionářů byla zveřejněna brožura se skicami exteriéru i interiéru. Vnější tvary již v podstatě známe, i když ne zcela detailně, a nákres dosavadní snímky pouze podtrhuje. Ale co ten vnitřek? Něco podobného asi původně nikdo nečekal.

Během setkání akcionářů byla zveřejněna brožura se skicami exteriéru i interiéru. Vnější tvary již v podstatě známe, i když ne zcela detailně, a nákres dosavadní snímky pouze podtrhuje. Ale co ten vnitřek? Něco podobného asi původně nikdo nečekal.

Počet klasických tlačítek bude omezen na naprosté minimum a vedle dotykového rozhraní se do popředí dostane ovládání hlasem. Na běžný přístrojový štít také zapomeňte, tedy alespoň u vrcholného provedení. Jsme zvědaví, jak bude vypadat to základní.

Počet klasických tlačítek bude omezen na naprosté minimum a vedle dotykového rozhraní se do popředí dostane ovládání hlasem. Na běžný přístrojový štít také zapomeňte, tedy alespoň u vrcholného provedení. Jsme zvědaví, jak bude vypadat to základní.

Právě kokpit, lépe řečeno konektivita, údajně stojí za odklady premiéry nové generace Golfu. V dnešní době, kdy se aktualizace systémů řeší online, totiž není zase tak složité do nich proniknout zvenčí a Volkswagen musí udělat všechno proto, aby byl jeho „cloud“ neprolomitelný.

Právě kokpit, lépe řečeno konektivita, údajně stojí za odklady premiéry nové generace Golfu. V dnešní době, kdy se aktualizace systémů řeší online, totiž není zase tak složité do nich proniknout zvenčí a Volkswagen musí udělat všechno proto, aby byl jeho „cloud“ neprolomitelný.

Volkswagen Golf GTI osmé generace Facebook.com/ Tuned Automotive Magazine

Volkswagen Golf GTI osmé generace | Facebook.com/Tuned Automotive Magazine

Volkswagen Golf GTI osmé generace Facebook.com/ Tuned Automotive Magazine

Volkswagen Golf GTI osmé generace | Facebook.com/Tuned Automotive Magazine

Volkswagen Golf GTI osmé generace Facebook.com/ Tuned Automotive Magazine

Volkswagen Golf GTI osmé generace | Facebook.com/Tuned Automotive Magazine

Startér-generátor bude rovněž zastávat funkci pomocného elektromotoru, který zajistí spalovacímu motoru dodatečných pár koní a newtonmetrů navíc při akceleraci a poskytne i funkci rekuperace elektrické energie.
Samozřejmě, systém elektrickou výpomocí spalovacímu motoru pomůže ušetřit rovněž palivo a sníží produkci emisí – jakmile totiž řidič pustí nohu z pedálu plynu, systém vypne spalovací motor.
Volkswagen uvádí, že opětovné vypínání a zapínání motoru probíhá bez prodlevy a produkuje minimální vibrace. Díky této funkci má nový Golf s mild-hybridním ústrojím šetřit až 0,4 litru paliva na každých 100 kilometrů.
Zprvu je systém plánován ve spojení s benzinovými tříválci 1.0 TSI a čtyřválci 1.5 TSI (EA211 evo). Motory dostanou osmistupňovou automatickou převodovku. Postupně však VW chystá svůj 48V mild-hybridní systém rozšířit i na další motorizace nového Golfu.
11
Fotogalerie

VW ukazuje mild-hybridní ústrojí nového Golfu. 48V systém pomůže motorům 1.0 a 1.5

Že bude nový Volkswagen Golf poprvé nabízen i s mild-hybridním ústrojím, to už dávno víme. Automobilka však nyní zveřejňuje první oficiální podrobnosti o této technice.

S uvedením očekávané osmé generace Volkswagenu Golf se již dlouho mluvilo také o prvním zavedení mild-hybridní techniky do útrob německého bestselleru. Nyní nám automobilka poskytuje o něco detailnější pohled na elektrifikované ústrojí, které najdeme u některých motorizací nového Golfu.  

Dle posledních trendů a samozřejmě vývoje koncernu VW tak dostane Golf známý 48V systém, jehož hlavními prvky jsou malý startér-generátor a lithium-iontová baterie. Startér-generátor bude rovněž zastávat funkci pomocného elektromotoru, který zajistí spalovacímu motoru dodatečných pár koní a newtonmetrů navíc při akceleraci a poskytne i funkci rekuperace elektrické energie.

Energie z rekuperace bude uchovávaná ve zmíněné baterii, která najde místo pod předním sedadlem spolujezdce. Samozřejmě, systém elektrickou výpomocí spalovacímu motoru pomůže ušetřit rovněž palivo a sníží produkci emisí – jakmile totiž řidič pustí nohu z pedálu plynu, systém vypne spalovací motor.

Volkswagen uvádí, že opětovné vypínání a zapínání motoru probíhá bez prodlevy a produkuje minimální vibrace. Díky této funkci má nový Golf s mild-hybridním ústrojím šetřit až 0,4 litru paliva na každých 100 kilometrů.

Zprvu je systém plánován ve spojení s benzinovými tříválci 1.0 TSI a čtyřválci 1.5 TSI (EA211 evo). Motory dostanou osmistupňovou automatickou převodovku. Postupně však VW chystá svůj 48V mild-hybridní systém rozšířit i na další motorizace nového Golfu.

Premiéra osmé generace Volkswagenu Golf je už za dveřmi. Dosud jsme už zahlédli minimálně maskované testovací prototypy a na veřejnosti jsou také první ilustrace exteriéru a interiéru. Díky zpoždění vývoje nemáme premiéru nového Golfu čekat na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu, ale pravděpodobněji se novinka představí později v rámci samostatné prezentace.

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf je dlouholetým bestsellerem nižší střední třídy v Evropě. Oblibu si získal širokou nabídkou verzí, přívětivou ergonomií a solidními jízdními vlastnostmi. V současnosti je na trhu osmá generace Golfu.

Ceny, výbava, data • Test VW Golf 1.5 eTSI • Minitest VW Golf 2.0 TDI • VW Golf GTI První jízda • VW Golf Variant a Alltrack • VW Golf GTI vs. GTE

Doporučujeme

Články odjinud