VW ukazuje chytrou klimatizaci v novém Golfu. Klidně mu stačí říct, že je vám zima

Wolfsteen  |  19. 01. 2020 14:19

Toto jsou hezké hračičky, ale v praxi nepříliš použitelné. Jedním tlačítkem zapnu odmlžení skla, druhým pustím proud vzduchu na nohy nebo na ruce. Toto jsou inovace pro inovace...

Odpovědět  |   | 
joe  |  19. 01. 2020 16:00

složité - automatická klima je super...

Odpovědět  |   | 
Wolfsteen  |  20. 01. 2020 07:55

Já ji mám už několik let a nikdy jsem ji nezapnul

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 01. 2020 20:23

Prima... a teď ta tlačítka v novém VW najdi.

Odpovědět  |   | 
Wolfsteen  |  20. 01. 2020 07:54

No právě, klasická tlačítka jsou klasická tlačítka

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  20. 01. 2020 08:51

To je právě ono. Pokud se to bude ovládat hlasem, tak budiš, neodpoutává to nijak zvlášť pozornost řidiče.
Většina těch "tablet-nesmyslů" tipu tref ikonku a pod ní další, už ale regulérně táhne mysl a zrak řidiče někam jinam.
Takže prozatím "knoflajz forever"....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 08:59

Celkem souhlasím, i když mnohdy dovede dobře navržené dotykové ovládání nahradit přetlačítkované nesmysly (že pozdravuju Opel minulých let). Co se mi nelíbí, to jsou dotykové plochy na všechno, na přesnou práci je to zoufale nevhodné řešení.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 01. 2020 07:17

Tak doufam, ze to umi taky “mlzi se mi skla”. Jestli jeste ne, tak to je trapas a snad to brzy pridaji.

Odpovědět  |   | 

auto v německém jazyku? nekupovat, toho poněmčení už bylo dost a kdyby ta automobilka byla cytrá, tak i ty videa jsou v řeči dané země.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 01. 2020 07:21

Tak ta automobilka chytra je. Nejdriv se to udela v jazycich, ktere stoji za to, az potom v ostatnich.

10 milionu lidi v CR je asi 0,13% populace planety. Navic my mame bohuzel jeden z nejkomplikovanejsich jazyku.

Tak to proste je. Nejde delat vsechno hned, nekde se musi udelat kompromisy.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 01. 2020 07:25

Jo pardon, tys mluvil o videu, tak to jo.
Navic ja vlastne ani nevim, jestli tento system ve VW umi cesky, mozna jo.

Odpovědět  |   | 
BB  |  19. 01. 2020 15:21

VW by měl nabízet kvalitnější výrobky a hlavně upravit tu šílenou cenovou politiku.
Ale taky chápu, že musí nějak vydělat na ty své průsery a podvody.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 01. 2020 19:03

Pokud se jedná o průsery, tak to by si majitelé měli zaplatit ze svého zisku. Tímto vlastně obhajuješ, že podvádět se vyplácí, neboť to dle tebe musí zaplatit spotřebitelé.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 01. 2020 08:21

Nic takového nepsal.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 01. 2020 11:20

Pokud někdo napíše, že chápe, že to tak musí být, tak vyjadřuje souhlas. Ty neumíš česky?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 01. 2020 12:16

To spíše ty nejsi schopen pochopit psaný text.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 01. 2020 20:17

S tebou to bude asi jako když se řekne, že pláčeš dobře, ale na špatném hrobě. Dodělej si základní znalosti češtiny.

Odpovědět  |   | 
spiderwolf  |  19. 01. 2020 17:39

Jistě užitečná věc pro lidi, co nemají ruce. Jinak hlasové ovládaní bylo pokrokové někdy na přelomu tisíciletí, namátkou měl hlasové vytáčení Ericsson T28 z roku 1999. Skoro bych se i styděl to propagovat, ta informace svou relevancí patří tak do manuálu do sekce "Ovládaní vozu"...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 01. 2020 20:26

Hlasové vytáčení a tohle ovládání je fakt trošku větší rozdíl...

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 01. 2020 07:23

To je rozdil asi tak jako mezi Fordem T a soucasnym Porsche 911. Oboji jsou auta a obe jedou.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 01. 2020 20:25

Mocný VW nám ukazuje, že dokázal zkopírovat BMW a Mercedes... Slavte a tři dny se radujte!

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 01. 2020 07:15

No presneji receno to koupili od externi firmy a integrovali do sveho auta. Dokonce myslim od te stejne firmy jako BMW. To neni jejich technologie.

Ja jen aby nedoslo k nedorozumeni. Ve VW nevedi zhola noc o rozpoznavani reci. Ale koupit si to umi.

Odpovědět  |   | 
Tomasek  |  19. 01. 2020 21:10

Ty blaho , to je dobrý vsichni si s toho musíme sednout na zadek ...no nevím jak v Německu , ale v Japonsku sem měl hlasové ovládání klima před deseti lety už v CR-V nebo legendu , každopádně tady to český , to chválím

Odpovědět  |   | 
Tor  |  20. 01. 2020 06:40

Hlavně v takovym autě neřešit majetkovou trestnou činnost a vřaždičky… velký bratr zcela jistě naslouchá

Odpovědět  |   | 
Miuko  |  20. 01. 2020 18:13

Pri klime v Golfe 8 vidim par moznych problemov. Vyduchy su dost nizko pri nohach - to bude dost neprijemne pre kolena na ktore budu priamo fukat. Su dost daleko od bocnych skiel aby kvalitne odhmlievali. A vyduchy nemaju uzatvaracie manualne kolecko, bud je to v menu alebo aj nie. Uvidime ako to inzinieri premysleli?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  20. 01. 2020 19:42

no, já jsem z těch "smart" věciček tak nějak na rozpacích.... za chvíli bude "smart" všechno, jen člověk bude čím dál blbější a když se to pak celé posere, o to více bezradnější. Za mne takovým kravinám nefandím ani náhodou!

Odpovědět  |   | 

Spíš by měli ukázat chytrou kanalizaci kudy se budou moct jejich majitelé vypotřebit až budou nasraný z toho jak to nefunguje a že to nerozumí jejich řeci nebo cizímu přizvuku.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  22. 01. 2020 10:20

Celé je to absolutní pikačovina. Jak auto pozná, že někdo z posádky chce "něco" změnit, nebo že se posádka v autě jen o něčem baví? Třeba o zimě? To už aby se člověk bál v autě cokoliv říct, aby se infotejnmet auta nezbláznil?
Nacpěte si všichni tyhle výmysly někam. Zlatá jedničková fabie. Když vidím co se do nich vymýšlí, žádné jiné auto už nikdy nechci.

Odpovědět  |   | 
Col  |  22. 01. 2020 11:04

Věci k ničemu. Akorát je otázkou času až se něco podělá.
Čím méně těchto nesmyslů, tím lépe.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 80 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 46 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry