Věci k ničemu. Akorát je otázkou času až se něco podělá. Čím méně těchto nesmyslů, tím lépe.
Celé je to absolutní pikačovina. Jak auto pozná, že někdo z posádky chce "něco" změnit, nebo že se posádka v autě jen o něčem baví? Třeba o zimě? To už aby se člověk bál v autě cokoliv říct, aby se infotejnmet auta nezbláznil? Nacpěte si všichni tyhle výmysly někam. Zlatá jedničková fabie. Když vidím co se do nich vymýšlí, žádné jiné auto už nikdy nechci.
Spíš by měli ukázat chytrou kanalizaci kudy se budou moct jejich majitelé vypotřebit až budou nasraný z toho jak to nefunguje a že to nerozumí jejich řeci nebo cizímu přizvuku. :-DB-]
no, já jsem z těch "smart" věciček tak nějak na rozpacích.... za chvíli bude "smart" všechno, jen člověk bude čím dál blbější a když se to pak celé posere, o to více bezradnější. Za mne takovým kravinám nefandím ani náhodou!
Pri klime v Golfe 8 vidim par moznych problemov. Vyduchy su dost nizko pri nohach - to bude dost neprijemne pre kolena na ktore budu priamo fukat. Su dost daleko od bocnych skiel aby kvalitne odhmlievali. A vyduchy nemaju uzatvaracie manualne kolecko, bud je to v menu alebo aj nie. Uvidime ako to inzinieri premysleli?
Hlavně v takovym autě neřešit majetkovou trestnou činnost a vřaždičky… velký bratr zcela jistě naslouchá B-]
Ty blaho , to je dobrý vsichni si s toho musíme sednout na zadek ...no nevím jak v Německu , ale v Japonsku sem měl hlasové ovládání klima před deseti lety už v CR-V nebo legendu , každopádně tady to český , to chválím
Mocný VW nám ukazuje, že dokázal zkopírovat BMW a Mercedes... Slavte a tři dny se radujte!
No presneji receno to koupili od externi firmy a integrovali do sveho auta. Dokonce myslim od te stejne firmy jako BMW. To neni jejich technologie.Ja jen aby nedoslo k nedorozumeni. Ve VW nevedi zhola noc o rozpoznavani reci. Ale koupit si to umi.
Jistě užitečná věc pro lidi, co nemají ruce. :-) Jinak hlasové ovládaní bylo pokrokové někdy na přelomu tisíciletí, namátkou měl hlasové vytáčení Ericsson T28 z roku 1999. Skoro bych se i styděl to propagovat, ta informace svou relevancí patří tak do manuálu do sekce "Ovládaní vozu"...
Hlasové vytáčení a tohle ovládání je fakt trošku větší rozdíl...
To je rozdil asi tak jako mezi Fordem T a soucasnym Porsche 911. Oboji jsou auta a obe jedou.
VW by měl nabízet kvalitnější výrobky a hlavně upravit tu šílenou cenovou politiku.Ale taky chápu, že musí nějak vydělat na ty své průsery a podvody.
Pokud se jedná o průsery, tak to by si majitelé měli zaplatit ze svého zisku. Tímto vlastně obhajuješ, že podvádět se vyplácí, neboť to dle tebe musí zaplatit spotřebitelé.
Nic takového nepsal.
Pokud někdo napíše, že chápe, že to tak musí být, tak vyjadřuje souhlas. Ty neumíš česky?
To spíše ty nejsi schopen pochopit psaný text.
S tebou to bude asi jako když se řekne, že pláčeš dobře, ale na špatném hrobě. Dodělej si základní znalosti češtiny.
auto v německém jazyku? nekupovat, toho poněmčení už bylo dost a kdyby ta automobilka byla cytrá, tak i ty videa jsou v řeči dané země.
Tak ta automobilka chytra je. Nejdriv se to udela v jazycich, ktere stoji za to, az potom v ostatnich.10 milionu lidi v CR je asi 0,13% populace planety. Navic my mame bohuzel jeden z nejkomplikovanejsich jazyku.Tak to proste je. Nejde delat vsechno hned, nekde se musi udelat kompromisy.
Jo pardon, tys mluvil o videu, tak to jo.Navic ja vlastne ani nevim, jestli tento system ve VW umi cesky, mozna jo.
Toto jsou hezké hračičky, ale v praxi nepříliš použitelné. Jedním tlačítkem zapnu odmlžení skla, druhým pustím proud vzduchu na nohy nebo na ruce. Toto jsou inovace pro inovace...
Tak doufam, ze to umi taky “mlzi se mi skla”. Jestli jeste ne, tak to je trapas a snad to brzy pridaji.
Prima... a teď ta tlačítka v novém VW najdi. :-D
To je právě ono. Pokud se to bude ovládat hlasem, tak budiš, neodpoutává to nijak zvlášť pozornost řidiče. Většina těch "tablet-nesmyslů" tipu tref ikonku a pod ní další, už ale regulérně táhne mysl a zrak řidiče někam jinam.Takže prozatím "knoflajz forever"....
Celkem souhlasím, i když mnohdy dovede dobře navržené dotykové ovládání nahradit přetlačítkované nesmysly (že pozdravuju Opel minulých let). Co se mi nelíbí, to jsou dotykové plochy na všechno, na přesnou práci je to zoufale nevhodné řešení.
No právě, klasická tlačítka jsou klasická tlačítka :-P
složité - automatická klima je super...;-)
Já ji mám už několik let a nikdy jsem ji nezapnul :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.