VW ukazuje chytrou klimatizaci v novém Golfu. Klidně mu stačí říct, že je vám zima

29 komentářů

Col
22. ledna • 11:04

Věci k ničemu. Akorát je otázkou času až se něco podělá.
Čím méně těchto nesmyslů, tím lépe.

JirkaK
22. ledna • 10:20

Celé je to absolutní pikačovina. Jak auto pozná, že někdo z posádky chce "něco" změnit, nebo že se posádka v autě jen o něčem baví? Třeba o zimě? To už aby se člověk bál v autě cokoliv říct, aby se infotejnmet auta nezbláznil?
Nacpěte si všichni tyhle výmysly někam. Zlatá jedničková fabie. Když vidím co se do nich vymýšlí, žádné jiné auto už nikdy nechci.

Kuk Vykuk
21. ledna • 12:51

Spíš by měli ukázat chytrou kanalizaci kudy se budou moct jejich majitelé vypotřebit až budou nasraný z toho jak to nefunguje a že to nerozumí jejich řeci nebo cizímu přizvuku. :-DB-]

šofér
20. ledna • 19:42

no, já jsem z těch "smart" věciček tak nějak na rozpacích.... za chvíli bude "smart" všechno, jen člověk bude čím dál blbější a když se to pak celé posere, o to více bezradnější. Za mne takovým kravinám nefandím ani náhodou!

Miuko
20. ledna • 18:13

Pri klime v Golfe 8 vidim par moznych problemov. Vyduchy su dost nizko pri nohach - to bude dost neprijemne pre kolena na ktore budu priamo fukat. Su dost daleko od bocnych skiel aby kvalitne odhmlievali. A vyduchy nemaju uzatvaracie manualne kolecko, bud je to v menu alebo aj nie. Uvidime ako to inzinieri premysleli?

Tor
20. ledna • 6:40

Hlavně v takovym autě neřešit majetkovou trestnou činnost a vřaždičky… velký bratr zcela jistě naslouchá B-]

Tomasek
19. ledna • 21:10

Ty blaho , to je dobrý vsichni si s toho musíme sednout na zadek ...no nevím jak v Německu , ale v Japonsku sem měl hlasové ovládání klima před deseti lety už v CR-V nebo legendu , každopádně tady to český , to chválím

mpolan
19. ledna • 20:25

Mocný VW nám ukazuje, že dokázal zkopírovat BMW a Mercedes... Slavte a tři dny se radujte!

Freddka
20. ledna • 7:15

No presneji receno to koupili od externi firmy a integrovali do sveho auta. Dokonce myslim od te stejne firmy jako BMW. To neni jejich technologie.Ja jen aby nedoslo k nedorozumeni. Ve VW nevedi zhola noc o rozpoznavani reci. Ale koupit si to umi.

spiderwolf
19. ledna • 17:39

Jistě užitečná věc pro lidi, co nemají ruce. :-) Jinak hlasové ovládaní bylo pokrokové někdy na přelomu tisíciletí, namátkou měl hlasové vytáčení Ericsson T28 z roku 1999. Skoro bych se i styděl to propagovat, ta informace svou relevancí patří tak do manuálu do sekce "Ovládaní vozu"...

mpolan
19. ledna • 20:26

Hlasové vytáčení a tohle ovládání je fakt trošku větší rozdíl...

Freddka
20. ledna • 7:23

To je rozdil asi tak jako mezi Fordem T a soucasnym Porsche 911. Oboji jsou auta a obe jedou.

BB
19. ledna • 15:21

VW by měl nabízet kvalitnější výrobky a hlavně upravit tu šílenou cenovou politiku.
Ale taky chápu, že musí nějak vydělat na ty své průsery a podvody.

Mirek
19. ledna • 19:03

Pokud se jedná o průsery, tak to by si majitelé měli zaplatit ze svého zisku. Tímto vlastně obhajuješ, že podvádět se vyplácí, neboť to dle tebe musí zaplatit spotřebitelé.

Mirek
20. ledna • 8:21

Nic takového nepsal.

Mirek
20. ledna • 11:20

Pokud někdo napíše, že chápe, že to tak musí být, tak vyjadřuje souhlas. Ty neumíš česky?

Mirek
20. ledna • 12:16

To spíše ty nejsi schopen pochopit psaný text.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
20. ledna • 20:17

S tebou to bude asi jako když se řekne, že pláčeš dobře, ale na špatném hrobě. Dodělej si základní znalosti češtiny.

petr r. (petrumr)
19. ledna • 14:26

auto v německém jazyku? nekupovat, toho poněmčení už bylo dost a kdyby ta automobilka byla cytrá, tak i ty videa jsou v řeči dané země.

Freddka
20. ledna • 7:21

Tak ta automobilka chytra je. Nejdriv se to udela v jazycich, ktere stoji za to, az potom v ostatnich.10 milionu lidi v CR je asi 0,13% populace planety. Navic my mame bohuzel jeden z nejkomplikovanejsich jazyku.Tak to proste je. Nejde delat vsechno hned, nekde se musi udelat kompromisy.

Freddka
20. ledna • 7:25

Jo pardon, tys mluvil o videu, tak to jo.
Navic ja vlastne ani nevim, jestli tento system ve VW umi cesky, mozna jo.

Wolfsteen
19. ledna • 14:19

Toto jsou hezké hračičky, ale v praxi nepříliš použitelné. Jedním tlačítkem zapnu odmlžení skla, druhým pustím proud vzduchu na nohy nebo na ruce. Toto jsou inovace pro inovace...

Freddka
20. ledna • 7:17

Tak doufam, ze to umi taky “mlzi se mi skla”. Jestli jeste ne, tak to je trapas a snad to brzy pridaji.

mpolan
19. ledna • 20:23

Prima... a teď ta tlačítka v novém VW najdi. :-D

Lord Owl
20. ledna • 8:51

To je právě ono. Pokud se to bude ovládat hlasem, tak budiš, neodpoutává to nijak zvlášť pozornost řidiče.
Většina těch "tablet-nesmyslů" tipu tref ikonku a pod ní další, už ale regulérně táhne mysl a zrak řidiče někam jinam.
Takže prozatím "knoflajz forever"....

mpolan
20. ledna • 8:59

Celkem souhlasím, i když mnohdy dovede dobře navržené dotykové ovládání nahradit přetlačítkované nesmysly (že pozdravuju Opel minulých let). Co se mi nelíbí, to jsou dotykové plochy na všechno, na přesnou práci je to zoufale nevhodné řešení.

Wolfsteen
20. ledna • 7:54

No právě, klasická tlačítka jsou klasická tlačítka :-P

joe
19. ledna • 16:00

složité - automatická klima je super...;-)

Wolfsteen
20. ledna • 7:55

Já ji mám už několik let a nikdy jsem ji nezapnul :-D

Doporučujeme

Články odjinud