VW ukazuje chytrou klimatizaci v novém Golfu. Klidně mu stačí říct, že je vám zima

Wolfsteen  |  19. 01. 2020 14:19

Toto jsou hezké hračičky, ale v praxi nepříliš použitelné. Jedním tlačítkem zapnu odmlžení skla, druhým pustím proud vzduchu na nohy nebo na ruce. Toto jsou inovace pro inovace...

Odpovědět  |   | 
joe  |  19. 01. 2020 16:00

složité - automatická klima je super...

Odpovědět  |   | 
Wolfsteen  |  20. 01. 2020 07:55

Já ji mám už několik let a nikdy jsem ji nezapnul

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 01. 2020 20:23

Prima... a teď ta tlačítka v novém VW najdi.

Odpovědět  |   | 
Wolfsteen  |  20. 01. 2020 07:54

No právě, klasická tlačítka jsou klasická tlačítka

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  20. 01. 2020 08:51

To je právě ono. Pokud se to bude ovládat hlasem, tak budiš, neodpoutává to nijak zvlášť pozornost řidiče.
Většina těch "tablet-nesmyslů" tipu tref ikonku a pod ní další, už ale regulérně táhne mysl a zrak řidiče někam jinam.
Takže prozatím "knoflajz forever"....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 08:59

Celkem souhlasím, i když mnohdy dovede dobře navržené dotykové ovládání nahradit přetlačítkované nesmysly (že pozdravuju Opel minulých let). Co se mi nelíbí, to jsou dotykové plochy na všechno, na přesnou práci je to zoufale nevhodné řešení.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 01. 2020 07:17

Tak doufam, ze to umi taky “mlzi se mi skla”. Jestli jeste ne, tak to je trapas a snad to brzy pridaji.

Odpovědět  |   | 

auto v německém jazyku? nekupovat, toho poněmčení už bylo dost a kdyby ta automobilka byla cytrá, tak i ty videa jsou v řeči dané země.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 01. 2020 07:21

Tak ta automobilka chytra je. Nejdriv se to udela v jazycich, ktere stoji za to, az potom v ostatnich.

10 milionu lidi v CR je asi 0,13% populace planety. Navic my mame bohuzel jeden z nejkomplikovanejsich jazyku.

Tak to proste je. Nejde delat vsechno hned, nekde se musi udelat kompromisy.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 01. 2020 07:25

Jo pardon, tys mluvil o videu, tak to jo.
Navic ja vlastne ani nevim, jestli tento system ve VW umi cesky, mozna jo.

Odpovědět  |   | 
BB  |  19. 01. 2020 15:21

VW by měl nabízet kvalitnější výrobky a hlavně upravit tu šílenou cenovou politiku.
Ale taky chápu, že musí nějak vydělat na ty své průsery a podvody.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 01. 2020 19:03

Pokud se jedná o průsery, tak to by si majitelé měli zaplatit ze svého zisku. Tímto vlastně obhajuješ, že podvádět se vyplácí, neboť to dle tebe musí zaplatit spotřebitelé.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 01. 2020 08:21

Nic takového nepsal.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 01. 2020 11:20

Pokud někdo napíše, že chápe, že to tak musí být, tak vyjadřuje souhlas. Ty neumíš česky?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 01. 2020 12:16

To spíše ty nejsi schopen pochopit psaný text.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 01. 2020 20:17

S tebou to bude asi jako když se řekne, že pláčeš dobře, ale na špatném hrobě. Dodělej si základní znalosti češtiny.

Odpovědět  |   | 
spiderwolf  |  19. 01. 2020 17:39

Jistě užitečná věc pro lidi, co nemají ruce. Jinak hlasové ovládaní bylo pokrokové někdy na přelomu tisíciletí, namátkou měl hlasové vytáčení Ericsson T28 z roku 1999. Skoro bych se i styděl to propagovat, ta informace svou relevancí patří tak do manuálu do sekce "Ovládaní vozu"...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 01. 2020 20:26

Hlasové vytáčení a tohle ovládání je fakt trošku větší rozdíl...

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 01. 2020 07:23

To je rozdil asi tak jako mezi Fordem T a soucasnym Porsche 911. Oboji jsou auta a obe jedou.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 01. 2020 20:25

Mocný VW nám ukazuje, že dokázal zkopírovat BMW a Mercedes... Slavte a tři dny se radujte!

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 01. 2020 07:15

No presneji receno to koupili od externi firmy a integrovali do sveho auta. Dokonce myslim od te stejne firmy jako BMW. To neni jejich technologie.

Ja jen aby nedoslo k nedorozumeni. Ve VW nevedi zhola noc o rozpoznavani reci. Ale koupit si to umi.

Odpovědět  |   | 
Tomasek  |  19. 01. 2020 21:10

Ty blaho , to je dobrý vsichni si s toho musíme sednout na zadek ...no nevím jak v Německu , ale v Japonsku sem měl hlasové ovládání klima před deseti lety už v CR-V nebo legendu , každopádně tady to český , to chválím

Odpovědět  |   | 
Tor  |  20. 01. 2020 06:40

Hlavně v takovym autě neřešit majetkovou trestnou činnost a vřaždičky… velký bratr zcela jistě naslouchá

Odpovědět  |   | 
Miuko  |  20. 01. 2020 18:13

Pri klime v Golfe 8 vidim par moznych problemov. Vyduchy su dost nizko pri nohach - to bude dost neprijemne pre kolena na ktore budu priamo fukat. Su dost daleko od bocnych skiel aby kvalitne odhmlievali. A vyduchy nemaju uzatvaracie manualne kolecko, bud je to v menu alebo aj nie. Uvidime ako to inzinieri premysleli?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  20. 01. 2020 19:42

no, já jsem z těch "smart" věciček tak nějak na rozpacích.... za chvíli bude "smart" všechno, jen člověk bude čím dál blbější a když se to pak celé posere, o to více bezradnější. Za mne takovým kravinám nefandím ani náhodou!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  21. 01. 2020 12:51

Spíš by měli ukázat chytrou kanalizaci kudy se budou moct jejich majitelé vypotřebit až budou nasraný z toho jak to nefunguje a že to nerozumí jejich řeci nebo cizímu přizvuku.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  22. 01. 2020 10:20

Celé je to absolutní pikačovina. Jak auto pozná, že někdo z posádky chce "něco" změnit, nebo že se posádka v autě jen o něčem baví? Třeba o zimě? To už aby se člověk bál v autě cokoliv říct, aby se infotejnmet auta nezbláznil?
Nacpěte si všichni tyhle výmysly někam. Zlatá jedničková fabie. Když vidím co se do nich vymýšlí, žádné jiné auto už nikdy nechci.

Odpovědět  |   | 
Col  |  22. 01. 2020 11:04

Věci k ničemu. Akorát je otázkou času až se něco podělá.
Čím méně těchto nesmyslů, tím lépe.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

včera | Jan Mička | 17 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A