VW ukáže u Wörthersee Golf GTI Clubsport s výkonem 310 koní

VW ukáže u Wörthersee Golf GTI Clubsport s výkonem 310 koní

Volkswagen letos slaví jubilejní čtyřicáté výročí modelu GTI. Už dříve bylo oznámeno, že jako dárek dostanou fanoušci a zákazníci posílenou verzi Clubsport, která měla být s výkonem 213 kW (290 k) nejrychlejším GTI v historii. Zanedlouho ale přijde ještě silnější Clubsport S. 

VW Golf GTI Clubsport: Historicky nejvýkonnější GTI stojí 789 900 Kč  

VW Golf GTI Clubsport: Historicky nejvýkonnější GTI stojí 789 900 Kč  

Automobilka k této verzi zatím řekla jen několik málo nejzákladnějších informací, z nichž ta nejzajímavější se týká výkonu. Motor GTI Clubsport S totiž nabídne 228 kW (310 k) a díky tomu se právě toto provedení nakonec stane nejsilnějším a nejrychlejším GTI v historii. 

Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní  

Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní  

Volkswagen ukáže Clubsport S ve světové premiéře u Wörthersee přesně čtvrtého května. Auto bude údajně nastavené pro Nürburgring, takže se můžeme zajisté těšit na velmi zajímavé jízdní vlastnosti. Veškeré detaily automobilka zveřejní až v den představení. 

Clubsport S vznikne topět coby limitovaná edice. Do prodeje dorazí letos na podzim. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků