VW ukáže u Wörthersee Golf GTI Clubsport s výkonem 310 koní

VW ukáže u Wörthersee Golf GTI Clubsport s výkonem 310 koní

Volkswagen letos slaví jubilejní čtyřicáté výročí modelu GTI. Už dříve bylo oznámeno, že jako dárek dostanou fanoušci a zákazníci posílenou verzi Clubsport, která měla být s výkonem 213 kW (290 k) nejrychlejším GTI v historii. Zanedlouho ale přijde ještě silnější Clubsport S. 

VW Golf GTI Clubsport: Historicky nejvýkonnější GTI stojí 789 900 Kč  

VW Golf GTI Clubsport: Historicky nejvýkonnější GTI stojí 789 900 Kč  

Automobilka k této verzi zatím řekla jen několik málo nejzákladnějších informací, z nichž ta nejzajímavější se týká výkonu. Motor GTI Clubsport S totiž nabídne 228 kW (310 k) a díky tomu se právě toto provedení nakonec stane nejsilnějším a nejrychlejším GTI v historii. 

Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní  

Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní  

Volkswagen ukáže Clubsport S ve světové premiéře u Wörthersee přesně čtvrtého května. Auto bude údajně nastavené pro Nürburgring, takže se můžeme zajisté těšit na velmi zajímavé jízdní vlastnosti. Veškeré detaily automobilka zveřejní až v den představení. 

Clubsport S vznikne topět coby limitovaná edice. Do prodeje dorazí letos na podzim. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků