VW ukáže u Wörthersee Golf GTI Clubsport s výkonem 310 koní

VW ukáže u Wörthersee Golf GTI Clubsport s výkonem 310 koní

Volkswagen letos slaví jubilejní čtyřicáté výročí modelu GTI. Už dříve bylo oznámeno, že jako dárek dostanou fanoušci a zákazníci posílenou verzi Clubsport, která měla být s výkonem 213 kW (290 k) nejrychlejším GTI v historii. Zanedlouho ale přijde ještě silnější Clubsport S. 

VW Golf GTI Clubsport: Historicky nejvýkonnější GTI stojí 789 900 Kč  

VW Golf GTI Clubsport: Historicky nejvýkonnější GTI stojí 789 900 Kč  

Automobilka k této verzi zatím řekla jen několik málo nejzákladnějších informací, z nichž ta nejzajímavější se týká výkonu. Motor GTI Clubsport S totiž nabídne 228 kW (310 k) a díky tomu se právě toto provedení nakonec stane nejsilnějším a nejrychlejším GTI v historii. 

Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní  

Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní  

Volkswagen ukáže Clubsport S ve světové premiéře u Wörthersee přesně čtvrtého května. Auto bude údajně nastavené pro Nürburgring, takže se můžeme zajisté těšit na velmi zajímavé jízdní vlastnosti. Veškeré detaily automobilka zveřejní až v den představení. 

Clubsport S vznikne topět coby limitovaná edice. Do prodeje dorazí letos na podzim. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků