VW ukáže u Wörthersee Golf GTI Clubsport s výkonem 310 koní

VW ukáže u Wörthersee Golf GTI Clubsport s výkonem 310 koní

Volkswagen letos slaví jubilejní čtyřicáté výročí modelu GTI. Už dříve bylo oznámeno, že jako dárek dostanou fanoušci a zákazníci posílenou verzi Clubsport, která měla být s výkonem 213 kW (290 k) nejrychlejším GTI v historii. Zanedlouho ale přijde ještě silnější Clubsport S. 

VW Golf GTI Clubsport: Historicky nejvýkonnější GTI stojí 789 900 Kč  

VW Golf GTI Clubsport: Historicky nejvýkonnější GTI stojí 789 900 Kč  

Automobilka k této verzi zatím řekla jen několik málo nejzákladnějších informací, z nichž ta nejzajímavější se týká výkonu. Motor GTI Clubsport S totiž nabídne 228 kW (310 k) a díky tomu se právě toto provedení nakonec stane nejsilnějším a nejrychlejším GTI v historii. 

Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní  

Volkswagen Golf GTI Clubsport nakonec dostal až 290 koní  

Volkswagen ukáže Clubsport S ve světové premiéře u Wörthersee přesně čtvrtého května. Auto bude údajně nastavené pro Nürburgring, takže se můžeme zajisté těšit na velmi zajímavé jízdní vlastnosti. Veškeré detaily automobilka zveřejní až v den představení. 

Clubsport S vznikne topět coby limitovaná edice. Do prodeje dorazí letos na podzim. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 174 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků