VW Transporter z dílen firmy MR Car Design

Německá ladičská společnost MR Car Design představuje svůj program pro dodávkové vozy Volkswagen Transporter.

Již jsme si dávno zvykli na to, že třeba řidiči kamionů, ale také ostatní řidiči z povolání, často zdobí své pracovní prostředky k obrazu svému. Není divu, v autě tráví velkou část svého života, takže se v něm zkrátka chtějí cítit jako doma. A nejinak je tomu u řidičů běžných dodávek, což cítí nejen individuální dopravci, ale také samotné automobilky. Za zmínku stojí například Ford Transit SSV představený letos v dubnu na autoshow v Birminghamu nebo Volkswagen Transporter v tovární modifikaci Rockton.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Dodávky vábí také pozornost samostatných úpravců. Právě zmíněný Volkswagen Transporter, jenž mimochodem vloni oslavil své šedesáté narozeniny) se tak nově dočkal modifikační sady od specializované firmy MR Car Design, která je, jak ostatně vidíte na přiložených snímcích, určena pro stávající generaci Volkswagenu Transporter, ovšem v jeho předfaceliftové podobě. Základem celé stavby od MR Car Designu je kompletní bodykit z výrobního programu konkurenční ladičské společnosti ABT, na první pohled si všimneme citelně snížených spoilerů pod předním i zadním nárazníkem, prahových obkladů, nové masky chladiče, hlavních světlometů s vestavěnými LED pro denní svícení nebo zatmavení zadních svítilen.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vzhled této dodávky doplňují dvaadvacetipalcové, černě lakované lité ráfky obouvající pneumatiky o rozměru 265/33 R22. Pro milovníky skutečných absurdit připravili pánové z MR Car Designu novou soustavu pneumatického pérování, která je schopna snížit světlou výšku vozu na působivých, ale s ohledem na určení modelu Transporter jaksi absurdních 100 mm. Sada úprav se dotkla také vznětové pohonné jednotky se dvěma páry kulatých koncovek výfuků a výkonem a točivým momentem až 208 koní (153 kW), resp. 487 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků