VW Transporter: ikona mezi vany slaví šedesátiny

6 komentářů

Kačís
20. března • 11:11

Tranďák byl vždycky dobrej! Smekám! ;-)

Vana666
20. března • 16:51

řek bych že ty staré do T3 měly neoprávněnou popularitu. Řešení s motorem vzadu místo ložné plochy je totální paskvilPrvní pořádné auto byl až T4

jogurt
20. března • 20:57

A taky poslední, T5 už je pojízdný počítačový sál. T4 byla ještě elektronizovaná docela rozumně.

Vana666
21. března • 6:54

jogurt: ale přesto má T5 daleko víc problémů s mechanickými součástmi než s elektronikou

x12345678
22. března • 13:56

Jako například s kterými?
Mám ve firmě celkem 9ks T5 a 4 Craftery. S T5 obyč žádné problémy nejsou, s Multivanem relativně ano (elektronika xenonů, čidla parkovacího asistenta). Problematické jsou mercedesvolkswageny jménem Crafter. Koroze skříně, typické jsou závady servořízení, obtížné startování v zimě, tu a tam vysoká spotřeba paliva, únik oleje z převodovek.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vana666
22. března • 20:26

vím o problémech s turbem u verze 96 kW, odcházejí i vodní pumpy, kámošovi praskl válec !! na 128kW ....

Doporučujeme

Články odjinud