Tranďák byl vždycky dobrej! Smekám! ;-)
řek bych že ty staré do T3 měly neoprávněnou popularitu. Řešení s motorem vzadu místo ložné plochy je totální paskvilPrvní pořádné auto byl až T4
A taky poslední, T5 už je pojízdný počítačový sál. T4 byla ještě elektronizovaná docela rozumně.
jogurt: ale přesto má T5 daleko víc problémů s mechanickými součástmi než s elektronikou
Jako například s kterými?Mám ve firmě celkem 9ks T5 a 4 Craftery. S T5 obyč žádné problémy nejsou, s Multivanem relativně ano (elektronika xenonů, čidla parkovacího asistenta). Problematické jsou mercedesvolkswageny jménem Crafter. Koroze skříně, typické jsou závady servořízení, obtížné startování v zimě, tu a tam vysoká spotřeba paliva, únik oleje z převodovek.
vím o problémech s turbem u verze 96 kW, odcházejí i vodní pumpy, kámošovi praskl válec !! na 128kW ....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.