VW Touareg W12 Sport: více luxusu

Lidový výrobce aut z Německa, firma Volkswagen, představí, kde jinde než na německém frankfurtském autosalonu, vrcholnou verzi svého SUV modelu Touareg. Ten ve verzi Sport dostal již dříve pod kapotu dvanáctiválcový agregát W12, který používá rovněž v Audi A8 nebo VW Phaeton. Nyní přichází na trh s verzí Executive, která dodá Touaregu extrémně bohatou výbavu zahrnující mj. 19" kola z lehkých slitin, kožené čalounění, DVD navigaci, špičkový audiosystém, čtyřzónovou automatickou klimatizaci, bi-xenonové adaptivní světlomety, hliníkové prvky interiéru, zadní parkovací kameru, multimediální systém s příjmem TV a DVD přehrávačem, rozhrání pro iPod a další prvky, které můžeme naleznout v nejvyšší řadě Audi a VW a které činí z vrcholného Touaregu opravdu mimořádně vybavenou verzi.

Motor v Touaregu zůstane naladěn na 331 kW (450 k) a 600 Nm. S ním zvládne sprint z nuly na sto za 5,9 s a ručička tachometru tohoto téměř tři tuny těžkého SUV se zastaví na omezovači při 250 km/h. Výkonu je přenášen na všechna kola prostřednictvím automatické převodovky Tiptronic.

Touareg s motorem W12 a výbavou Executive bude stát na německém trhu okolo 95 000 Euro, tedy necelé tři miliony korun. Obohacení výbavy je zřejmě reakci na mdlý zájem zákazníků o nejsilnější Touareg. Uvidíme, zda poslední injekce dodá vozu více síly do boje o zákazníka.

Tip: Stáhněte si plakáty VW Touaregu W12.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků