VW Touareg W12 Sport: více luxusu

Lidový výrobce aut z Německa, firma Volkswagen, představí, kde jinde než na německém frankfurtském autosalonu, vrcholnou verzi svého SUV modelu Touareg. Ten ve verzi Sport dostal již dříve pod kapotu dvanáctiválcový agregát W12, který používá rovněž v Audi A8 nebo VW Phaeton. Nyní přichází na trh s verzí Executive, která dodá Touaregu extrémně bohatou výbavu zahrnující mj. 19" kola z lehkých slitin, kožené čalounění, DVD navigaci, špičkový audiosystém, čtyřzónovou automatickou klimatizaci, bi-xenonové adaptivní světlomety, hliníkové prvky interiéru, zadní parkovací kameru, multimediální systém s příjmem TV a DVD přehrávačem, rozhrání pro iPod a další prvky, které můžeme naleznout v nejvyšší řadě Audi a VW a které činí z vrcholného Touaregu opravdu mimořádně vybavenou verzi.

Motor v Touaregu zůstane naladěn na 331 kW (450 k) a 600 Nm. S ním zvládne sprint z nuly na sto za 5,9 s a ručička tachometru tohoto téměř tři tuny těžkého SUV se zastaví na omezovači při 250 km/h. Výkonu je přenášen na všechna kola prostřednictvím automatické převodovky Tiptronic.

Touareg s motorem W12 a výbavou Executive bude stát na německém trhu okolo 95 000 Euro, tedy necelé tři miliony korun. Obohacení výbavy je zřejmě reakci na mdlý zájem zákazníků o nejsilnější Touareg. Uvidíme, zda poslední injekce dodá vozu více síly do boje o zákazníka.

Tip: Stáhněte si plakáty VW Touaregu W12.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků