VW Touareg V8 TDI v Česku skončí dříve, než se čekalo. Zájem o něj prudce vzrostl

eMKejx  |  23. 05. 2020 15:18

to je co za sialenost: o 75% menej NOX v ramci normy EURO6 a oni V8 po ktorom je dopyt a emisie si zakaznik zaplati (to vieme) ho ukoncia?! wtf. ale zrejme VW ako koncern alebo ako sa to meria presahuje inde hodnoty NOX ako balik za ktory plati tym debilom v Bruseli. ja by ich za vajcia povrazom vyviazal na atomium!

Odpovědět  |   | 
Hint  |  23. 05. 2020 15:23

Vládnou ti lidé, kteří ve stoje tleskají takovým retardům jako je např. Gréta. Zvykej si.

Odpovědět  |   | 
viper  |  23. 05. 2020 17:26

asi nechtěli platit pokuty za emise

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  23. 05. 2020 18:49

Toto jim naopak pokuty snižuje, protože Touareg/Amarok/T6/Q7/Q8 jsou v jiné hmotnostní třídě s velmi výhodným limitem.
Ono to celé zapadá do totálního mentálního chaosu, v kterém se vedení koncernu v podstatě od vypuknutí kausy dieselgate nachází. Plácají nesmysly, likvidují úspěšné produkty, nahrazují je nesmyslnými nebo nevyrobitelnými (v daném čase). Uvidíme, kdy s nimi akcionáři vyrazí dveře, zatím se to ale ani zdaleka nerýsuje, bohužel i proto, že významným akcionářem je úplně stejně pomatený erár. obávám se však, že škody se blíží bodu nenávratného zlomu.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  23. 05. 2020 21:51

Právě že zas tak růžové to není. Tahle naftová 4l V8 má normovanou kombinovanou spotřebu 7.4l nafty na 100km a váží 2310 kg. Třeba Ford Explorer je hybrid, takže díky tomu metodikou prošel za 2,9l benzínu na 100km a to při hmotnosti 2466 kg.

Na reálnou spotřebu a tomu i úměrné emise se nějak moc nehraje. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  23. 05. 2020 22:21

To je zčásti pravda a momentálně jsou imaginární hodnoty hybridů zvýhodněné, nástupem Euro7 to ale zmizí a opět se posílí význam reálných parametrů. A místo osmiválců to zas pro změnu budou mít spočítané tříválce. Systém od zdi ke zdi.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  24. 05. 2020 07:51

Na to bych moc nesázel, pokud Euro7 neřeší i částice z brzd, protože těmi pidi motory moc brzdit nejde. Ale až se tak stane, tak to bude další rána pro levná pidiauta, protože i tady dává větší smysl brzdit elektromagneticky rekuperací a hybridní technologie je pro tento segment moc drahá.

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  24. 05. 2020 07:34

V úvodu je mi fuk co kdo zruší. Já bych 8-mi válec nechtěl ani zadarmo.

Ale můžeme vytvořit novou otázku.

Proč VW stále není schopen rozpohybovat dvoutunová monstra elektromotorem tak jako to umí už léta Tesla?

I nejtěžší Tesla X by tomuhle V8 Tuaregu ve všech dynamických parametrech natrhla prdel s lehkostí vánku.

Nemluvě o naivní tezi nazývat V8 motory moderní technologií.

To už je na doktora.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  24. 05. 2020 10:22

A dokáže tá Tesla (nič proti nej nemám) ťahať velké vleky po Európe s "lehkostí vánku"? A to sa nebavím o strate času pri tankovaní/nabíjaní.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  24. 05. 2020 10:55

To bezpochyby natrhne, ovšem je tu velký ALE. S každym "natrhnutim" rapidně poklesne dojezd, nemluvě o tom, že se po chvilce přehřejou baterky, omezí se výkon a dotrhal jsi. K čemu mít takový auto? O kvalitě zpracování Tesly se zmiňovat vůbec nebudu, to je na velice nízké úrovni.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  24. 05. 2020 12:09

To taky je jediný a silně omezený parametr, kterým pořád dokola argumentuje sekta Tesla. Víc toho nemáte.

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  24. 05. 2020 18:00

To lze použít i obráceně.

Jediné, co máte ještě na chvíli v rukávu, je argument o dojezdu. A i to je jen otázka času.

Podstatou srovnání vždy je a bude preference použití takového typu auta. Vy věříte, že tyhle auta všichni jejich majitelé používají denně na stovky kilometrů tras a pepříte to iluzemi o co Tuareg s V8 motorem, to karavan či jachta v závěsu.

To jsou ale jen vaše tupé, naivní iluze.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  24. 05. 2020 20:06

Těch argumentů je podstatně víc, než jen dojezd

Odpovědět  |   | 
ACZ  |  25. 05. 2020 12:00

Ale vlastních, osobních, nikoliv masově reálných.

Já mám třeba taky argument, že telefon co váží 20 dkg je neúnosná cihla. A jak myslíš, že je takový argument asi na trhu relevantní.

Nijak.

Nakonec když už shodou okolností mluvím o Tesle X, tak se právě tento model prodává 5x rychleji, než tento Tuareg V8. A o ničem jiném to nikdy nebude.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  26. 05. 2020 17:15

Tak si ho kup a dej pokoj. Že má pořád někdo potřebu všude a za všech okolností ty mixéry cpát.

Odpovědět  |   | 
C. Rice  |  25. 05. 2020 16:35

tak si ten 8 válec nekupuj, ne, nutí ti ho snad někdo?

Odpovědět  |   | 
Fero  |  24. 05. 2020 11:34

NOx sú jedovaté splodiny, ktoré reálne škodia ľuďom.
Pokuty sú za CO2, čo je pre ľudí neškodný plyn (bublinky v kofole), ale úradníci v Bruseli majú pocit, že ten plyn spôsobuje otepľovanie planéty, tak nastavili limity, ktoré sú nesplniteľné spaľovacími motormi.
Preto sa tisíce ľudí vo vývoji zaoberá nezmyselným zadaním, ktoré zníži celkové emisie CO2 o 0,00001%. Preto hybridy, elektromobilita, .....
A celú tú srandu zaplatia zákazníci.

Odpovědět  |   | 
Dodo  |  24. 05. 2020 23:41

Kokotko, nafta zabíja planétu....

Odpovědět  |   | 
Traktor  |  25. 05. 2020 11:09

Ide o to, že človek, ktorý zaplatí takú veľkú sumu za auto, nechce, aby to malo zvuk ako traktor.

Odpovědět  |   | 
Hint  |  23. 05. 2020 15:22

Když se udělá hybrid s V6 dobře, tak je výkonnější a rychlejší než s V8, ale HitlerKára není Lexus. BTW první generace byla designově hezčí, taková vyzrálejší a nadčasovější. Ta současná vypadá jako načančaná cetka.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  23. 05. 2020 15:23

Tak zrovna Lexus bych sem netahal. To je tak pro panicky do mesta a ne auto na cesty.

Odpovědět  |   | 
Hint  |  23. 05. 2020 15:25

Vy ve městě nemáte cesty? Nebo jaký problém má dle tebe Lexus „na cestách" proti Touaregu?
Já že jsem paniček v Touaregu viděl dost.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  23. 05. 2020 15:28

Viz nize. Lexus to dela poradne, ale dynamika je oproti Tuaregu tragicka :D
Nejdriv si nacti.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  23. 05. 2020 15:31

A nejvtipnejsi je, ze Tuareg roznese dynamicky i Lexus LS 600h , ktery je vykonejsi a neni to SUV.

Takze mi to ted vysvetli, ty rozumbrado...

http://www.zeperfs.com/en/match8292-6690.htm

Odpovědět  |   | 
Hint  |  23. 05. 2020 15:58

SUV vs největší sedan a ještě v prodloužené verzi. Dále si zřejmě nejsi vědom, že srovnáváš naftový přeplňovaný V8 s benzínovým atmo V8, což já nikde nesrovnával. Já napsal, že pokud uděláš hybrida dobře tak z V8 (stejné palivo a počet turb) uřízneš dva válce a no problem - ten elektromotor ty dva chybějící válce perfektně nahradí.

Rozumbrado, to co jsem napsal znamená, že z V8 TDI udělají V6 TDI+elektro .

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  23. 05. 2020 18:50

To je fajn, ze je to tak jednoduche. Jen se zeptam, kdyz z te v8 uriznes ty dva valce, netece z te diry olej? ...

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  23. 05. 2020 18:50

nenahradí, stěží ve městě, na dlouhých trasách pak ani omylem

Odpovědět  |   | 
Adam Paclt  |  26. 05. 2020 23:09

Ja mam V8 Touareg a je naprosto fantasticky. A shodou nahod sem min. tyden prodal svuj Lexus LC500 s atmosferickou V8 a panove ta auta jsou pocitoce “dynamicka” uplne stejne :)

Odpovědět  |   | 
Adam Paclt  |  26. 05. 2020 23:27

Jinak me rozsekalo, kdyz jsem se na 88 km dlouhem useku dostal s timhle V8 na spotrebu 8,6l/100. Zatim mam za sebou prvnich 15 000 km, ale ten motor je opravdu masterpiece. Jsou to blbci, ze se ho chteji vzdat. VratislaviceWagen jsem nikdy zvlast nemusel ale kdyz se naucili kluci delat docela dobra auta, tak jim to EU zamazne. Skoda.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  23. 05. 2020 15:25

A ten tvuj Lexus hybrid, Touareg V8 sesela rozdilem ne jedne, ale dvou trid, pokud se bavime o dynamice.
http://www.zeperfs.com/en/duel8292-6144.htm

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 05. 2020 18:16

Nevím no, já jsem naměřil ve svých testech hybridu GS450h lepší dynamiku z důležitých 80-140, než Touaregovi V8. Dynamika tomu GS rozhodně nechyběla, bylo to hodně rychlé a povedené auto.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  23. 05. 2020 15:32

No zrovna Lexus RX s hybridem nesahá v dynamice tomuto Turkovi s V8 ani po ventilky.
zeperfs.com/en/duel6144-8292.htm

Odpovědět  |   | 
Dittrich  |  23. 05. 2020 15:40

Blbé je, že i když Turek PHEV bude pořád daleko schopnéjší kára než RX, tak na kvality V8 nedosáhne ani v dynamice ani v tažných schopnostech.

Odpovědět  |   | 
Hint  |  23. 05. 2020 16:10

Dynamika není problém, ale ty tažné schopnosti ano. Je extrémně těžké vyladit hybridy pro tažení, takže v téhle disciplíně asi všechny proti V8 TDI prohrávají.

Jezdil jsem hybridním sedanem Lexus GS s V6 a V8 opravdu nechyběla. Elektromotor reagoval naprosto okamžitě, kultivovanost jako v Rolls Royce. V8 TDI má svoje přednosti, ale V6-Elektro i v té době bylo vynikající a to myslím měl jen NIMH akumulátory. Dnes by byl ještě lepší.

Odpovědět  |   | 
kesu  |  24. 05. 2020 11:03

Tureg R i Q7 60 TFSI utáhnou 3500kg...

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  24. 05. 2020 11:17

s náklady/spotřebou/emisemi V8TDI+50%

Odpovědět  |   | 
MM  |  23. 05. 2020 16:14

Lexus je dobrej. Teda byl. Tak před 15ti lety.

Odpovědět  |   | 
Hint  |  23. 05. 2020 16:25

Díky EU šikaně a pošahaným zeleným bez vzdělání si všechny automobilky pohoršily. Z hlediska kvality je ale Lexus stále výrazně lepší než BMW a jejich víceturbové experimenty.

Odpovědět  |   | 
LL  |  23. 05. 2020 16:02

Sběratelský kousek z SUV s osmiválcem v dieselu .... vtip roku 😂😂😂🤦‍♂️

Odpovědět  |   | 
Ja  |  23. 05. 2020 16:34

Mysli za 100 let a jednu zimu. Ale V8 palec nahoru nez posra... hybrit

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  23. 05. 2020 17:15

Škoda ho. Tyhle víceválcový motory mají něco do sebe, navíc dnes už jsou příjemný i spotřebou.

Odpovědět  |   | 
Rambo silnic  |  23. 05. 2020 18:20

Důvody pro malé motory jsou silné.
- nové technologie a náskok před asijskou konkurencí (myslím tím i budoucí čínskou)
- nižší spotřeba (v dlouhodobém průměru)- tím nižší závislost na ropě z Ruska a Arábie.
- nižší výrobní náklady
- v přeplněných městech i ty emise

Problém je radost z řízení a v podobě tříválců dokonce samotný projev motoru, který jízdu činí obtížnější.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  24. 05. 2020 11:19

Nikoliv, důvody pro malé motory jsou velmi slabé a navíc dočasné. Jmenují se Euro 6. S koncem šestky skončí i důvody pro malé motory.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  26. 05. 2020 07:38

Neskončí. Euro 7 jen posílí pozici elektromobility, protože k dosažení potřebných výkonů a emisí bude nutné více nasazovat hybridní technologie. Ty vycházíš z jednoho výplodu z dílny Porsche, ale ten je velmi úzce zaměřený na sportovní auta.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  24. 05. 2020 12:36

Touareg V8 byl nějakou souhrou náhod nejlepší VW-AG produkt od doby, kdy Piech zkončil. Většina ostatních kroků co se ve VW-Ag děje vypadá z mého pohledu jako by to řídili diletanti a chtěli to celé potopit? Víceméně se ukazuje, že než aby si snízili marži o emisní povolenky nebo zvedli cenu, nebo kombinace, tak to radši zaříznou komplet?
Passat totéž? Drahý jako prase a nikdo to nekupuje a má zkončit? A kdo si koupí ID3 ID4?! Dosud je v CZ elektromobilů kolik, asi 1.500ks na asi 6.000.000ks vozidel?
Po tolika letech kampaně? Aha. Tak to půjdou elektromobily najednou na dračku, určitě..
To je přesně tak, jak když v SAAB vymýšleli, jak změnit svět (ty jejich nesmyslné patenty) a prodávali to, co nikdo nechtěl tak dlouho, až to zavřeli. Gratuluji, čína už teď vyrábí řekl bych půlku produkce VW, když né přímo, ale subdodavatelsky. Kam to vede je jasné.
Adios

Odpovědět  |   | 
ZF  |  24. 05. 2020 13:54

Jaké měl nesmyslné patenty?

Odpovědět  |   | 
Dodo  |  24. 05. 2020 23:36

Driver ty si čistý kokot ,to auto jazdilo na uhlie.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  26. 05. 2020 16:04

Tak elektromobily nejsou o kampaních, ale o možnostech dobíjení a ty jsou v Česku naprosto tragické (na počet obyvatel máme desetinu nabíjecích stanic ve srovnání se západní Evropou (ve srovnání s Holandskem pak cca padesátinu)).

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  26. 05. 2020 16:07

Tak Saab dojel hlavně na to, že se snažil prodávat patnáctkrát faceliftovaný Opel Vectra za cenu BMW a kupodivu tu jejich hru chtělo hrát stále méně a méně lidí.

Odpovědět  |   | 
Dodo  |  24. 05. 2020 23:35

To je dobre, už si kokoti uvedomte že nafta zabíja planétu.

Odpovědět  |   | 
JoKo  |  25. 05. 2020 10:39

Tak potraviny začni rozvážať na koňoch.

Odpovědět  |   | 
Lukino  |  25. 05. 2020 09:58

Pokud na to někdo má (já třeba ne), tak docela zajímavá volba. Přecejen pořádnější auto a charakter V8 má něco do sebe. A racionalita? Ale, tak to by jsme stejně museli jezdit mhd. Jen ať si užijí dokud to ještě jde.

Odpovědět  |   | 
kari  |  25. 05. 2020 12:06

Nehledě na to, že dlouhodobá spotřeba, pokud to nebude provozovat hlavně ve městě není o moc vyšší, než u běžných aut. Na to jak velké to auto je s tím člověk bude schopný jezdit kolem 8,5 dlouhodobě bez nějakého zapírání.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  26. 05. 2020 15:51

Pochopte, že diesel v osobním autě je úpadková technologie, která je in už akorát ve východní Evropě a pro pár východoevropanů se to vyrábět nevyplatí (i kdyby si na emisních pokutách připlatili nevím kolik).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

dnes | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie