VW Touareg V8 TDI se loučí závěrečnou edicí. U nás byste ji však sháněli marně

25 komentářů

diesel je mor do kulí
13. srpna • 21:55

No dobře! Uznávám, že jednou to bude zajímavá kuriozita, něco jako je např. Škoda Sentinel dneska.

Kuk Vykuk
13. srpna • 21:54

Další rakovinomet zaklepal haksnama a svalil se do rakve. B-]

diesel je mor do kulí
13. srpna • 10:17

Konečně! Tak to vypadá, že za nějakých 33 let (beru v úvahu stáří českých ojetin) bychom mohli být i v Česku bez dieselů. Kéž by ten mor zakázali dříve, ale na to tu politici nemají koule. Navíc Bureš s tou jeho řepkou lobuje za nižší zdanění nafty a jeho voliči z řad dieselidiotů hýkají blahem.

Nomad
13. srpna • 16:03

To sice jo, ale nevim nevim, zda repka od soudruha Burese tem motorum tak chutna

diesel je mor do kulí
13. srpna • 18:03

Svědkové Burešovi jsou PRO i kdyby jim do té nafty Agrofert nachcal. Celý svět už ví, že biopaliva první generace jsou jeden velký omyl a ekologický i ekonomický zločin, ne tak Svědkové Burešovi, toho času vládci Babišistánu.

jozka
13. srpna • 13:47

Vis, kdy jsou fanatici nejvic v riti? Kdyz se jejich vize splni. Pak se nestacej divit. Akorat si az na vyjimky nedokazou priznat, ze je to jejich vina.

diesel je mor do kulí
13. srpna • 13:59

Je to tak, vize dieselfanatiků se cca mezi lety 2000-2010 málem naplnily a lidi žijící ve větších evropských městech radující se z levného provozu na dotovanou naftu z toho málem pochcípali, když trávili jeden druhého navzájem. Takže si úřadové v Bruselu konečně museli vytáhnout hlavy z prdelí a říci si: Tudy ne, přátelé! A začalo omezování dieselů, čímž se pouze napravuje to, co se nikdy nemělo stát.

jozka
13. srpna • 14:11

Tak to ses strelil do vlastni hlavy (neboj, v tvem pripade to neni zivot ohrozujici), protoze za rozsireni dieslu muzou zeleni fanatici. Kdyby nevysilovali se sodovkovym plynem a poktuami za jeho emise, byly by diesly vcelku marginalni a ciste ucelove rozsirene. Akorat posuci tlacili automobilky do snizovani emisi zivotu desne nebezpecneho CO2, coz se nejjednoduseji udela jak? Ano, narveme diesel do kazdeho auticka, i tam, kde to nedavalo smysl...

Kankunen
13. srpna • 15:02

No jo vlastně, zelení tupouni z Bruselu tlačili naftu v době bez SCR. Teď SCR NOx likviduje a zelené mozky tlačí baterky ve dvoutunových autech.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
diesel je mor do kulí
13. srpna • 16:11

SCR likviduje NOx hlavně když auto rozpozná, že je právě testováno. V reálu už to pak taková hitparáda není. Koncern VW by mohl vyprávět, jak ho z USA vyhnali jako spráskaného psa...

Polo
14. srpna • 15:02

To je jedno, stejně ses piča.

diesel je mor do kulí
13. srpna • 14:17

Já ale nejsem "diesely zvýhodňující zelený fanatik", takže tvá hláška o střelbě do vlastní hlavy je úplně mimo...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jozka
13. srpna • 14:20

Rozumim, taky jsem uz na zacatku psal, ze si fanatici malokdy dokazi pripustit nasledky.

diesel je mor do kulí
13. srpna • 14:47

Takže podle tvé "logiky" je ten, kdo jen není rád, když je tráven dieselovým smradem, jedem a hlukem, fanatik? Tak to je potom jasné, kdo je tu dieselfanatik.

jozka
13. srpna • 15:35

Pricina, nasledek, porad je to o tom samym...

Kankunen
13. srpna • 14:52

Nazdar Hamuno.

jozka
13. srpna • 15:34

Na to tam ma malo "=viz ja":-D

Kari
13. srpna • 18:20

Se maskuje, už je za moc velkého vola, tak to zkouší s jiným nickem :-D

jozka
14. srpna • 7:16

Dusevni nemoc nezamaskuje.

Nojono
13. srpna • 13:50

že s tím blbem zrácíš čas.....

x12345678
13. srpna • 9:38

Vyřadit z výroby skvělý produkt, který nemá konkurenci a dobře se prodává ve čtyřech brandech, to udělá jen úplný blb. Bohužel dokonalý obraz současného vedení koncernu Volkswagen AG v čele s psychopatem Diessem.

Davo
19. srpna • 9:15

V Audi a Porsche sa ten motor nahradí za 4.0TFSI. Za mna super. Smradlavy diesel ide prec a konečne ho nahradí poriadny motor. Skoda že v Touaregu ten 4.0tsi nebude :( Čo sa emisii týka je to celé dobrá traposina. Stačí sa trochu zamerať na lodnú dopravu/ prip obmedziť, a zrazu by sa vyriešil emisny problem na 50 rokov. Lebo auta sú fakt nic oproti lodiam

Nojono
13. srpna • 13:49

Tak v sebevražedných pokusech jsou chlapci z VAG managementu jedničky. Jen je škoda, že svou intergalaktickou omezeností ničí skvělou práci vývojářů a okradaji prodejce o tržby.

Petr Vaněk
13. srpna • 15:05

Kolik se jich prodá v ČR nových nevím, ale jako ojetina pro druhé majitele to bude mít alespoň koule. B-] Neříkám, že to osobně nutně potřebuji, ale za mě dobrý.;-)

Tomáš Fuk
13. srpna • 17:08

Nepochybně ano, protože si drží cenu přímo neuvěřitelně. A až je opravdu stopnou a nepůjdou objednat ani v Audi, pak ještě porostou.

Doporučujeme

Články odjinud