No dobře! Uznávám, že jednou to bude zajímavá kuriozita, něco jako je např. Škoda Sentinel dneska.
Další rakovinomet zaklepal haksnama a svalil se do rakve. B-]
Konečně! Tak to vypadá, že za nějakých 33 let (beru v úvahu stáří českých ojetin) bychom mohli být i v Česku bez dieselů. Kéž by ten mor zakázali dříve, ale na to tu politici nemají koule. Navíc Bureš s tou jeho řepkou lobuje za nižší zdanění nafty a jeho voliči z řad dieselidiotů hýkají blahem.
To sice jo, ale nevim nevim, zda repka od soudruha Burese tem motorum tak chutna
Svědkové Burešovi jsou PRO i kdyby jim do té nafty Agrofert nachcal. Celý svět už ví, že biopaliva první generace jsou jeden velký omyl a ekologický i ekonomický zločin, ne tak Svědkové Burešovi, toho času vládci Babišistánu.
Vis, kdy jsou fanatici nejvic v riti? Kdyz se jejich vize splni. Pak se nestacej divit. Akorat si az na vyjimky nedokazou priznat, ze je to jejich vina.
Je to tak, vize dieselfanatiků se cca mezi lety 2000-2010 málem naplnily a lidi žijící ve větších evropských městech radující se z levného provozu na dotovanou naftu z toho málem pochcípali, když trávili jeden druhého navzájem. Takže si úřadové v Bruselu konečně museli vytáhnout hlavy z prdelí a říci si: Tudy ne, přátelé! A začalo omezování dieselů, čímž se pouze napravuje to, co se nikdy nemělo stát.
Tak to ses strelil do vlastni hlavy (neboj, v tvem pripade to neni zivot ohrozujici), protoze za rozsireni dieslu muzou zeleni fanatici. Kdyby nevysilovali se sodovkovym plynem a poktuami za jeho emise, byly by diesly vcelku marginalni a ciste ucelove rozsirene. Akorat posuci tlacili automobilky do snizovani emisi zivotu desne nebezpecneho CO2, coz se nejjednoduseji udela jak? Ano, narveme diesel do kazdeho auticka, i tam, kde to nedavalo smysl...
No jo vlastně, zelení tupouni z Bruselu tlačili naftu v době bez SCR. Teď SCR NOx likviduje a zelené mozky tlačí baterky ve dvoutunových autech.
SCR likviduje NOx hlavně když auto rozpozná, že je právě testováno. V reálu už to pak taková hitparáda není. Koncern VW by mohl vyprávět, jak ho z USA vyhnali jako spráskaného psa...
To je jedno, stejně ses piča.
Já ale nejsem "diesely zvýhodňující zelený fanatik", takže tvá hláška o střelbě do vlastní hlavy je úplně mimo...
Rozumim, taky jsem uz na zacatku psal, ze si fanatici malokdy dokazi pripustit nasledky.
Takže podle tvé "logiky" je ten, kdo jen není rád, když je tráven dieselovým smradem, jedem a hlukem, fanatik? Tak to je potom jasné, kdo je tu dieselfanatik.
Pricina, nasledek, porad je to o tom samym...
Nazdar Hamuno.
Na to tam ma malo "=viz ja":-D
Se maskuje, už je za moc velkého vola, tak to zkouší s jiným nickem :-D
Dusevni nemoc nezamaskuje.
že s tím blbem zrácíš čas.....
Vyřadit z výroby skvělý produkt, který nemá konkurenci a dobře se prodává ve čtyřech brandech, to udělá jen úplný blb. Bohužel dokonalý obraz současného vedení koncernu Volkswagen AG v čele s psychopatem Diessem.
V Audi a Porsche sa ten motor nahradí za 4.0TFSI. Za mna super. Smradlavy diesel ide prec a konečne ho nahradí poriadny motor. Skoda že v Touaregu ten 4.0tsi nebude :( Čo sa emisii týka je to celé dobrá traposina. Stačí sa trochu zamerať na lodnú dopravu/ prip obmedziť, a zrazu by sa vyriešil emisny problem na 50 rokov. Lebo auta sú fakt nic oproti lodiam
Tak v sebevražedných pokusech jsou chlapci z VAG managementu jedničky. Jen je škoda, že svou intergalaktickou omezeností ničí skvělou práci vývojářů a okradaji prodejce o tržby.
Kolik se jich prodá v ČR nových nevím, ale jako ojetina pro druhé majitele to bude mít alespoň koule. B-] Neříkám, že to osobně nutně potřebuji, ale za mě dobrý.;-)
Nepochybně ano, protože si drží cenu přímo neuvěřitelně. A až je opravdu stopnou a nepůjdou objednat ani v Audi, pak ještě porostou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.