VW Touareg R potvrzen. Jako první R v historii dostane plug-in hybridní motor

28 komentářů

Kankunen
25. října • 13:58

Jak to velké auto bude jezdit s vyhoněným čtyřválcem si dokáže představit každý. Mezi spotřebou na papíře a reál bude obrovský rozdíl.

.
25. října • 14:25

Ten čtyřválec jsou jen spekulace novinářů, kdyby tam dali čtyřhrnek po vzoru Volva, tak budou za totální idioty, protože jejich vrcholnou verzi by rozdílem dvou tříd pojezdil už existující Touareg s V8 dieselem. Ta verze (2.0 TSI PHEV) totiž už existuje, prodává se v Číně kvůli velkým daňovým slevám, ale není označená jako R. Pokud nějaké R vůbec bude, tak si vsadím klidně na V6 PHEV.

..
26. října • 10:29

U Volva máš v T8 430 koní... tak velký turbo ještě Garrett nesestrojil, aby s tím dokázal vw vydolovat ze 4 válce přes 400 koní, a pokud by to vážně zkusili, tak by se spolehlivost toho motoru počítala v případě vw maximálně v hodinách

.
26. října • 16:04

Co to meleš? Jakých přes 400 koní? U T8 má spalovák 223kW tedy 303 koní a takový má každý jouda.

bzzz
26. října • 20:34

A to je kamen urazu, kdejaky jouda ma 300+ koniku ;-)

stealth01
26. října • 12:10

https://www.garaz.cz/clanek/vw-pripravuje-nejr... ... Plus koncern VW má naprosto a s přehledem nejlepší a nejvýkonnější motory na světě. Stačí se mrknout na V12 v Aventadoru nebo W16 v Chironu.
Na R5 z těch normalnejsich nemá Volvo už vůbec žádnou odpověď a spolehlivost je vysoká.

Petr
25. října • 14:19

Za to ale VW nemuze. VW je jedinou znackou, ktera v mainstreamu nabidne vic.
Maji alespon poslednich par dobrych motoru.
Koukni na frantiky - tragedie. Japonci a jejich Skylemry, hybridludry - to snad normalni clovek nechce.
Budme radi, ze jeste muzeme u VW koupit 2.0TSi 200kW, naftove sesti a osmivalce.

iPace
25. října • 13:44

"Přesněji to vůbec největší v nabídce značky."
Touareg neni nejvetsim SUV znacky Volkswagen ;-)

jogurt
29. října • 11:36

Není, ale Atlas se v Evropě neprodává a prodávat nebude.

Honzík
25. října • 10:06

Bude to zase na VW nesmyslně drahé, ale aspoň si to technikou obhájí cenu, materiálama apod, už moc ne...VW je ale úplně mimo z cenama jinde, faceliftovaný Passat ve výbavě Elegance, kde není nic extra s benzínovým 190 koněm a DSG (což oboje není nic extra) vyjde na 960 tisíc, neboli cenu bmw 320i, která má převodovku ZF, zadokolku apod. Abych nakonfiguroval passat asi o 10 tisíc dráž než 3er, to je vtip, to auto kvalitou neodpovídá ceně.

Petr
25. října • 14:16

Kdo bere u VW ceny konfiguratoru, je blazen. Uz ve dverich salonu dostanes 20%dolu a pokud nejsi linej, ukecas vic.
Navic tebou zminena trojka - tam se priplaci za spoustu veci, co ma Passat ve vyssi vybave v zakladu.
A hlavne nepocitas servis, pojisteni atd.
Miluju vas truhliky, kteri nakupuji hubou, realne nikdy nic nekoupili a nemaji potuchy o trhu. Napsat, ze brambora vyjde lip jak Passat. Ja se po ..... :)

petr r. (petrumr)
25. října • 17:46

nemá bmw servis v ceně? Máš bramboru, že víš jak to chodí?

stealth01
26. října • 8:12

Nemá. Servis na 5 let podle mých informací (od prodejce) na jaře zrušili.

Lojza
28. října • 19:48

nic nezrusili,blbost

Lojza
26. října • 1:06

samozrejme ma. VVW je predrazena plecka, nic vic.

Úder pravdy
25. října • 10:18

Tebou zmíněný Passat se běžně bere za 750, bez daně to máš za 560tis. VW stojí o firemní zákazníky. Ve výsledku dostanou dobrou cenu a funkční vůz. Jestli nejsi u vw schopen dostat "dobrou" cenu, automobilka ani dealer o tebe nestojí, nejsi jejich cílovka, pak jdi logicky jinam, vyřízené.

Honzík
25. října • 12:14

za 750 je to ale na úrovni Renaultu, to je základní holátko, které vypadá jak auto z devadesátek, a fakt nejsem cílovka základního passatu :D tak možná pro dceru.

stealth01
26. října • 8:09

Jenže zmiňovaná 320i bude v základu taky vypadat jako parodie na prémii.
Vždy je třeba ještě tak 50 procent ceny přidat. Obvyklé konfigurace trojky jsou za 1,4 výše.
Plus co je špatného na DSG? Sladění s tím benzinem?
Ja jen, ze mám nově v garáži DSG a jsem s tou převodovkou naprosto spokojen.

Úder pravdy
25. října • 13:18

Ne, Passata s ceníkovkou 960 je možnost koupit za 750. Jsou to skladovky, někdy minulý rok výroby nebo kontakt u prodejce, který ti i na odběr jediného vozu srazí 30%. Velcí fleet odběratelé mají taky zajímavé podmínky. VW je zřejmě schopen udat bez problémů veškerou produkci, tudíž si vybírá zákazníky. Je to čistý kalkul. Přesně opačný systém prodeje razí hyundai. Hodí max slevu na pozdrav v obchodě. Každý si může vybrat, jakou dostane kde nabídku. Já bych ceníkovky za vw neplatil, to bych vybral jinou značku.

Lojza
25. října • 21:20

U BMW ti take daji 20% slevu na potkani. Nedaji ji pouze u novinek, tam musis pockat chvili-)
Na nektere bmw modely jde sehnat i 25-28%.
Ja mel noveho passata a uz bych ho nechtel, co mohlo se tam rozbilo.Vrzani palubky, loketni operky take vrzaly. Silentbloky pod ramenama meneny, apod vychytavky. Vice na odtahovce a v servisu nez po cestach. Dal jsem ho do bazaru v poctivych 120 000km a druhy den byl pryc. Porad v servisu a pristup servisu katastrofalni, predrazeny servis. Litr mot.oleje za 800kc/litr drazsi nez u bmw.

petr r. (petrumr)
25. října • 17:42

joo dobrý mají prodeje a hafo skladových neprodejných modelů, které musí prodat a jdou pod výrobní cenu.....:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lojza
26. října • 1:08

vyrobni cena passatu je tak kolem 150 000max.

Joe Doe
26. října • 20:36

Marza VW na auto je cca 3%. Na porovnanie, pri Toyote je to skoro 9%.https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/315730-kol... ...

Lojza
28. října • 19:45

Ano pokud samozrejme pocitate vyvoj, vsemozne odpisy, praci lidi apod tak samozrejme ano.
Ja se bavil o cene auta, jako takoveho.
Ono staci poptat vyrobce, importery.
Kamarad poptavku do firmy dela takto.
Mam kazdy 3 roky volnych 200milionu na nakup novych aut.
Co mi muzete nabidnout?
Nabidky pod 25% slevy mi ani neposilejte, to me nezajima.
Slevy 25-40% z cenikovek-)
A urcite automobilka, respektive importer neprodela kdyz mi jsou schopny auta nabidnout.
Skodovka pro predstavu 28% na vetsinu modelu a vybavy bez problemu.

Chlupatý jelen
26. října • 21:48

A hyundai těch 9% má. Kde to bere při své cenové politice? To jsou ty vozy tak laciné? To snad ne.

?
26. října • 8:54

Co dodat. Prostě Lojza. :-D

Lojza
26. října • 9:22

Jen pro predstavu celni okno bez hed up display kupovala skodovka do Supa za 400Kc vc DPH. Zamek na kufru co stoji 3litry,kupovala kolem 39Kc. Tak bych mohl pokracovat.
Jen pro predstavu v roce 2011 stal Passat v USA vcetne prepravniho poplatku 370 000,Kc s 2,5 litrovym motorem a 5tivalec. U nas v te dobe stal holatko 576 000,-kc s 1,4TSI. S motorem 3,6Fsi v USA stal 530 000,kc u nas 960 000,-Kc. Ten americky model ma i lepsi vybavu. U nas mel naopak pohon 4x4. On totiz VW dotoval Passata v USA-)
Zdravi Lojza.

Bambůča
25. října • 10:47

nebreč prosimtě

Doporučujeme

Články odjinud