VW Touareg R potvrzen. Jako první R v historii dostane plug-in hybridní motor

Honzík  |  25. 10. 2019 10:06

Bude to zase na VW nesmyslně drahé, ale aspoň si to technikou obhájí cenu, materiálama apod, už moc ne...

VW je ale úplně mimo z cenama jinde, faceliftovaný Passat ve výbavě Elegance, kde není nic extra s benzínovým 190 koněm a DSG (což oboje není nic extra) vyjde na 960 tisíc, neboli cenu bmw 320i, která má převodovku ZF, zadokolku apod.

Abych nakonfiguroval passat asi o 10 tisíc dráž než 3er, to je vtip, to auto kvalitou neodpovídá ceně.

Odpovědět  |   | 
Úder pravdy  |  25. 10. 2019 10:18

Tebou zmíněný Passat se běžně bere za 750, bez daně to máš za 560tis. VW stojí o firemní zákazníky. Ve výsledku dostanou dobrou cenu a funkční vůz. Jestli nejsi u vw schopen dostat "dobrou" cenu, automobilka ani dealer o tebe nestojí, nejsi jejich cílovka, pak jdi logicky jinam, vyřízené.

Odpovědět  |   | 
Bambůča  |  25. 10. 2019 10:47

nebreč prosimtě

Odpovědět  |   | 
Honzík  |  25. 10. 2019 12:14

za 750 je to ale na úrovni Renaultu, to je základní holátko, které vypadá jak auto z devadesátek, a fakt nejsem cílovka základního passatu :D tak možná pro dceru.

Odpovědět  |   | 
Úder pravdy  |  25. 10. 2019 13:18

Ne, Passata s ceníkovkou 960 je možnost koupit za 750. Jsou to skladovky, někdy minulý rok výroby nebo kontakt u prodejce, který ti i na odběr jediného vozu srazí 30%. Velcí fleet odběratelé mají taky zajímavé podmínky. VW je zřejmě schopen udat bez problémů veškerou produkci, tudíž si vybírá zákazníky. Je to čistý kalkul. Přesně opačný systém prodeje razí hyundai. Hodí max slevu na pozdrav v obchodě. Každý si může vybrat, jakou dostane kde nabídku. Já bych ceníkovky za vw neplatil, to bych vybral jinou značku.

Odpovědět  |   | 

joo dobrý mají prodeje a hafo skladových neprodejných modelů, které musí prodat a jdou pod výrobní cenu.....

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  26. 10. 2019 01:08

vyrobni cena passatu je tak kolem 150 000max.

Odpovědět  |   | 
?  |  26. 10. 2019 08:54

Co dodat. Prostě Lojza.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  26. 10. 2019 09:22

Jen pro predstavu celni okno bez hed up display kupovala skodovka do Supa za 400Kc vc DPH. Zamek na kufru co stoji 3litry,kupovala kolem 39Kc. Tak bych mohl pokracovat.
Jen pro predstavu v roce 2011 stal Passat v USA vcetne prepravniho poplatku 370 000,Kc s 2,5 litrovym motorem a 5tivalec. U nas v te dobe stal holatko 576 000,-kc s 1,4TSI. S motorem 3,6Fsi v USA stal 530 000,kc u nas 960 000,-Kc. Ten americky model ma i lepsi vybavu. U nas mel naopak pohon 4x4. On totiz VW dotoval Passata v USA-)
Zdravi Lojza.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  26. 10. 2019 20:36

Marza VW na auto je cca 3%. Na porovnanie, pri Toyote je to skoro 9%.

https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/315730-kol... ...

Odpovědět  |   | 
Chlupatý jelen  |  26. 10. 2019 21:48

A hyundai těch 9% má. Kde to bere při své cenové politice? To jsou ty vozy tak laciné? To snad ne.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  28. 10. 2019 19:45

Ano pokud samozrejme pocitate vyvoj, vsemozne odpisy, praci lidi apod tak samozrejme ano.
Ja se bavil o cene auta, jako takoveho.
Ono staci poptat vyrobce, importery.
Kamarad poptavku do firmy dela takto.
Mam kazdy 3 roky volnych 200milionu na nakup novych aut.
Co mi muzete nabidnout?
Nabidky pod 25% slevy mi ani neposilejte, to me nezajima.
Slevy 25-40% z cenikovek-)
A urcite automobilka, respektive importer neprodela kdyz mi jsou schopny auta nabidnout.
Skodovka pro predstavu 28% na vetsinu modelu a vybavy bez problemu.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  25. 10. 2019 21:20

U BMW ti take daji 20% slevu na potkani. Nedaji ji pouze u novinek, tam musis pockat chvili-)
Na nektere bmw modely jde sehnat i 25-28%.
Ja mel noveho passata a uz bych ho nechtel, co mohlo se tam rozbilo.Vrzani palubky, loketni operky take vrzaly. Silentbloky pod ramenama meneny, apod vychytavky. Vice na odtahovce a v servisu nez po cestach. Dal jsem ho do bazaru v poctivych 120 000km a druhy den byl pryc. Porad v servisu a pristup servisu katastrofalni, predrazeny servis. Litr mot.oleje za 800kc/litr drazsi nez u bmw.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 10. 2019 08:09

Jenže zmiňovaná 320i bude v základu taky vypadat jako parodie na prémii.
Vždy je třeba ještě tak 50 procent ceny přidat. Obvyklé konfigurace trojky jsou za 1,4 výše.
Plus co je špatného na DSG? Sladění s tím benzinem?
Ja jen, ze mám nově v garáži DSG a jsem s tou převodovkou naprosto spokojen.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  25. 10. 2019 14:16

Kdo bere u VW ceny konfiguratoru, je blazen. Uz ve dverich salonu dostanes 20%dolu a pokud nejsi linej, ukecas vic.
Navic tebou zminena trojka - tam se priplaci za spoustu veci, co ma Passat ve vyssi vybave v zakladu.
A hlavne nepocitas servis, pojisteni atd.
Miluju vas truhliky, kteri nakupuji hubou, realne nikdy nic nekoupili a nemaji potuchy o trhu. Napsat, ze brambora vyjde lip jak Passat. Ja se po ..... :)

Odpovědět  |   | 

nemá bmw servis v ceně? Máš bramboru, že víš jak to chodí?

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  26. 10. 2019 01:06

samozrejme ma. VVW je predrazena plecka, nic vic.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 10. 2019 08:12

Nemá. Servis na 5 let podle mých informací (od prodejce) na jaře zrušili.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  28. 10. 2019 19:48

nic nezrusili,blbost

Odpovědět  |   | 
iPace  |  25. 10. 2019 13:44

"Přesněji to vůbec největší v nabídce značky."
Touareg neni nejvetsim SUV znacky Volkswagen

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  29. 10. 2019 11:36

Není, ale Atlas se v Evropě neprodává a prodávat nebude.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  25. 10. 2019 13:58

Jak to velké auto bude jezdit s vyhoněným čtyřválcem si dokáže představit každý. Mezi spotřebou na papíře a reál bude obrovský rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  25. 10. 2019 14:19

Za to ale VW nemuze. VW je jedinou znackou, ktera v mainstreamu nabidne vic.
Maji alespon poslednich par dobrych motoru.
Koukni na frantiky - tragedie. Japonci a jejich Skylemry, hybridludry - to snad normalni clovek nechce.
Budme radi, ze jeste muzeme u VW koupit 2.0TSi 200kW, naftove sesti a osmivalce.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 10. 2019 14:25

Ten čtyřválec jsou jen spekulace novinářů, kdyby tam dali čtyřhrnek po vzoru Volva, tak budou za totální idioty, protože jejich vrcholnou verzi by rozdílem dvou tříd pojezdil už existující Touareg s V8 dieselem. Ta verze (2.0 TSI PHEV) totiž už existuje, prodává se v Číně kvůli velkým daňovým slevám, ale není označená jako R. Pokud nějaké R vůbec bude, tak si vsadím klidně na V6 PHEV.

Odpovědět  |   | 
..  |  26. 10. 2019 10:29

U Volva máš v T8 430 koní... tak velký turbo ještě Garrett nesestrojil, aby s tím dokázal vw vydolovat ze 4 válce přes 400 koní, a pokud by to vážně zkusili, tak by se spolehlivost toho motoru počítala v případě vw maximálně v hodinách

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  26. 10. 2019 12:10

https://www.garaz.cz/clanek/vw-pripravuje-nejr... ...

Plus koncern VW má naprosto a s přehledem nejlepší a nejvýkonnější motory na světě. Stačí se mrknout na V12 v Aventadoru nebo W16 v Chironu.
Na R5 z těch normalnejsich nemá Volvo už vůbec žádnou odpověď a spolehlivost je vysoká.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 10. 2019 16:04

Co to meleš? Jakých přes 400 koní? U T8 má spalovák 223kW tedy 303 koní a takový má každý jouda.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 10. 2019 20:34

A to je kamen urazu, kdejaky jouda ma 300+ koniku

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

včera | Vladimír Kadera | 31 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 40 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 228 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 262 N/A