VW Touareg: nejpopulárnější luxusní SUV v Německu

VIP  |  21. 05. 2004 21:32

Luxusni a VolksWagen - to se trochu vylucuje, ne? Hosi v PR VW by to uz nemeli hulit.

Odpovědět  |   | 
M@C  |  21. 05. 2004 21:45

Sedel jsi nebo snad dokonce jel jsi v Touaregu?! Predpokladam ze asi ne, jinak bys nekecal takove kraviny

Odpovědět  |   | 
Lada  |  21. 05. 2004 21:46

Já si dokonce myslím, že Toareg je ve své třídě NEJ

Odpovědět  |   | 
Petr  |  21. 05. 2004 21:53

Zcela jednoznačně. Konkurence je asi jen Cayenne, ale to je dražší a vzhledově je Touraeg lepší.

Odpovědět  |   | 
Funcarver  |  21. 05. 2004 22:20

A to je Cayenne a Touareg vlastně stejné auto, s rozdílným designem

Odpovědět  |   | 
Lada  |  21. 05. 2004 22:43

A motory

Odpovědět  |   | 
Leonardo Cupranek  |  22. 05. 2004 00:05

Me tedy neprijde divne, ze se V10 TDI pres svoji brutalni cenu relativne dobre prodava. Podle me ten motor proste naprosto nema obdoby.
Nehlede k tomu, ze je logicke, ze v drahem a luxusnim aute jde docela dobre na odbyt nejsilnejsi motorizace (a naopak u levneho auta vetsinou nejlepe na odbyt jde nejnizsi motorizace). A V10 TDI je proste nejsilnejsi motor, co se do Touaregu dava. Ma vyssi vykon, nez 4.2 V8 a to jiz pri polovicnich otackach. U terenaku se velice ceni kroutak pri nizkych otackach a to TDI ma 750Nm pri 2000ot, kdezto 4.2V8 ma jen 410Nm v 3000ot. Akceleraci i maximalku ma to TDI taky lepsi a spotrebu nizsi. Problem akorat je, ze to TDI je drazsi o jednu Octavii .  Prestoze vetsina lidi krouti hlavou, kdyz si nekdo koupi diesel do luxusni limuziny ci sportovne zamerene znacky (treba BMW ci Alfa, ad..), tak u terenaku ci SUV uz by snad nemelo byt pochyb.

Odpovědět  |   | 
Ron Jeremy  |  22. 05. 2004 14:56

Kolik Touaregů už jsi viděl v "terénu"? Já zatím jenom 100% leštěnky.

Odpovědět  |   | 
xxxxxxxxxx  |  22. 05. 2004 15:28

Do Touaregu přijdou ještě dva motory   a to   :      3,0TDI V6    

                                                                                              W12   

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  21. 05. 2004 23:04

No nevim. Mne Touareg prijde jako prerostla dodavka. U toho Cayenne je alespon pokus o neotrely design. Jinak mne fascinuje, ze je nekdo ochoten koupit za 1.5mio v zakladu auto, ktere ma 0-100 pres dvanact vterin.

Odpovědět  |   | 
Leonardo Cupranek  |  21. 05. 2004 23:57

Kdybys cetl i jine diskuse, tak by ses dozvedel, ze vykon a akcelerace nejsou to nejdulezitejsi a ze je lepsi koupit si "znackove" auto se zheblou sestnactistovkou, nez "neznackovy klon" se 180 konovym motorem, plnou vybavou a o 200 litru nizsi cenou.

Odpovědět  |   | 
tibor  |  22. 05. 2004 14:47

No urcite to neni to hlavniSamo,ze bych si drahy auto nekoupil s motorem pod 90kw,ale tobe pripada honda accord 2,0 chcipla ato stoji sdobrou vybavou +-750,000,coz je dobra cena,viz.tve toledo

Odpovědět  |   | 
TTT  |  22. 05. 2004 13:59

Přesně tak !  Je to jen ztopořenej golf  ,  nejvíc je to vidět zboku a zezadu,

prostě trapný.  A vzadu půlmetrový hrdý logo...VW..

 Jo, to  X5, to je skutečný luxusní SUV (teda SAV)...

Odpovědět  |   | 
Snehulda  |  22. 05. 2004 18:50

Podle me je poradny luxusni SUV Infinity FX - vedle nej vypada X5 jako auto pro socky ...

Odpovědět  |   | 
JJ  |  22. 05. 2004 20:49

FX mi přijde spíš jako slušný offroad typu Jeep Cherokee nebo Land Rovery. Přeci jen pod pojmem SUV si představím něco většího, do FX se toho zase tak moc nevejde. Ale až budu příště ve státech, půjčím si ho a poreferuju.

Odpovědět  |   | 
Snehulda  |  22. 05. 2004 21:10

No me to prislo vetsi nez ta X5 a jako offroad to moc nevypada a urcite ma samonosnej ram. Kazdopadne davaji do toho krome znameho V6 ze 350Z taky V8 o 4.5 litru s neco malo pres 310 kobylek ...

Odpovědět  |   | 
Peter Polák  |  22. 05. 2004 01:46

Hovoríš trocha nemecky? Predpokladám že asi nie, inak by ti neunikla pointa toho príspevku

Tip: volks.... wagen....luxus.... došlo?

Odpovědět  |   | 
JJ  |  22. 05. 2004 10:20

No třeba je na tom německý (Herren-) Volk tak dobře, že si každý může dovolit luxusní SUV

Jinak v Touaregu jsem jel, špatné to není, nicméně pod pojmeme "luxusní SUV" si představím třeba Escalade nebo Navigatora, ne nějakou evropskou parodii na toto téma.

Odpovědět  |   | 
fero  |  23. 05. 2004 01:17

VW v pripade Touaregu neznamena Volkswagen, ale Viel Werkstatt (vela servisu). Majitelia hlavne V10 mi iste daju za pravdu.

Odpovědět  |   | 
iceman  |  22. 05. 2004 19:28

Jak tak koukam, tak z teho diskuze nejel v Touaregu skoro nikdo. V10 TDI nema koukurenci, naprosto famozni zatah, je to proste Hi-Tech Diesel

Odpovědět  |   | 
Gavin  |  24. 05. 2004 09:42

S Touaregem se stejně do terénu nepodíváš. A proč si kupovat megalomanský TDI, když tomu ujede každý dvouapůllitr.

Odpovědět  |   | 
fesak  |  22. 05. 2004 22:23

Chtěl bych všem těm lidem, co jsou z tohoto auta tak hotoví říct, že se teď budu zast. klienta ve sporu s dealerem VW o výměnu auta. Jedná se o model V10 TDI. Na tom autě je 23 poruch, který se neustále opakujou a ti pitomci u VW si s tím neví rady. Opravit to nedokážou, jen se v tom hrabou a krčí rameny. U auta za 2 mil. je to neskutečný. Závady jsou rozmanitý-od nefunkčního stahování oken, přes zatíkající střešní okno až po to, že se za jízdy sám vypne motor. Původně jsem si ho chtěl taky pořídit, ale teď se VW s velkým obloukem vyhnu. Mimochodem-už jsem do těch věcí trochu zasvěcenej a jestlipak víte, že to porsche se vyrábí na jedné lince s VW v Bratislavě? Podle mě to auto je kvalitní tak akorát na papíře

Odpovědět  |   | 
fero  |  23. 05. 2004 01:32

Cayenne sa robi na tej istej linke, ale nie do konca. Bez motora, kolies, vyfuku a infotainmentu odchadza vlakom do Lipska.

Odpovědět  |   | 
Touareg  |  23. 05. 2004 18:10

No tak ty budeš určitě zasvěcenej, když nám tady říkáš novinku o tom, že se v Bratislavě částečně vyrábí Cayenne.

Já jsem asi zasvěcen více a přihodím k tomu jen to, že továrna v BA patří mezi kvalitativně nejlepší VW fabriky na světě...

Odpovědět  |   | 
Gavin  |  24. 05. 2004 09:45

BA je nejlepší??? Tak to se raději bojím zeptat na kvalitu golfu z Golfsburgu. VW never.

Odpovědět  |   | 
maxim  |  22. 05. 2004 22:36

mel jsem to stesti a jel jsem v Touaregu V10 TDI  i 4.2 benzinu. Jestli by ste si pozorne precetli cennik, tak by ste zjistili, ze za tyto penize nikde nedostanete vice! Pneumaticky podvozek je asi stejne vec, kterou bych vyzadoval za ty penize od kazde znacky! je to proste perfektni! A jit V10 TDI po dalnici a zjistit, ze se na vas nechyta Octavie RS (jedete v offroadu!)...nicmene zvuk a feeling 4.2 biturba je uzasny...kamos, ktery tyhle dva vozy ma (mel)  me donutil vyzkouset i ML 270 CDI-naprosto otresny zazitek, pricem ML stalo o 100 tisic vice!  No a abych to mel kompletni, tak mi privezl (jenom na par hodin   ) X5 a X3. At si rika kdo chce co chce, z interieru BMW mi bylo fakt spatne oproti svezeni v Touaregu...Jiste, fandove BMW me ted utlucou, jenomze ja, jako BMW neutral  muzu zodpovedne posoudit, ze jestli je X5 a X3 na silnici o neco lepsi, nikdy mi to nemuze vyvazit interier a jizdni vlastnosti Touaregu mimo dalnici  (ovsem i na dalnici jsem byl okouzlen, to vsak mel TDI V10 20" kola z Cayanne...)

Ten kamos pak udelal totalku z Touaregu 4.2 benz a to je jina historka-shrnu to: je to spickove udelany auto!!

Osobne me hrozne VW sere (!) pardon,  avsak Touareg-to je proste vuz... Nikdy bych si nekoupil za soucasnych cen ML, nebo X5/3...tot vse...

doporucuji predsudky stranou a zkusit se svezt-docela to meni situaci...ale jeden predsudek prece jen mam: nikdy jsem nejel s Cayenne, ale to auto vypada jako od korejcu...je hrozny...interier je gut, ale zvenci...jako nafoukla Carrera...brrrr...

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  22. 05. 2004 22:51

Obávám se, že v Touaregu není 4.2 V8 bi-turbo, ale zcela obyčejná atmosférická verze s běžným výkonem 228 kW.

Odpovědět  |   | 
maxim  |  23. 05. 2004 00:03

mea culpa!   a to som si povedal, ze nebudem pisat rychlo, bez overeni...  

 

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  23. 05. 2004 10:22

4.2 V8 bi-turbo se dává do Audi RS6 a to je docela mazec...

Odpovědět  |   | 
PeterL  |  24. 05. 2004 09:31

teraz si mi pripomenul jednu vec, ktorá sa týka bi-turba, ale aj znalosti servisákov VW o Touaregu.  Jedná sa o motor 10-valec 5,0 TDI, jeden náš potenciálny klient potreboval zistiť, či je v tomto motore jedno turbo, alebo bi-turbo. Začali sme to zisťovať - obvolávali sme dílerov a ich odpovede nás hodne pobavili - vychádzalo to tak 50:50 single turbo vs bi-turbo,  treba ešte dodať, že ich odpovede nasledovali po 10-minútovom váhaní a poradách s kolegami. Naisto to nevedel nikto.

Nakoniec - lebo to začalo aj nás zaujímať  - zavolali sme rovno do výroby, kde nás uistili, že tento motor je osadený bi-turbom.

O čom to svedčí? O tom, že by som asi nechcel mať automobil opravovaný niekde (tj. v oficiálnej sieti servisov VW), kde nemajú páru o týchto veciach a opravy na prvých kusoch (Touaregov) budú zrejme vykonávané metódou pokus-úspech.

 

Odpovědět  |   | 
Roman  |  23. 05. 2004 11:33

Bohuzial, Touareg ma daleko od offroadov...mozes ho povazovat za SUV, ale neda sa vobec porovnavat s Patrolom, Land Crusiserom, Deffenderom alebo Pajerom...nuz, neviem, ako by si s nim pochodil, kebyze sa s nim vyberies do puste....je pravda, ze som mal tu cest sa v nom previezt, je to tank - celkom brutalna sila, ale jazdne vlastnosti dost blbe, strasne sa to naklana...BTW: nie som nejaky Porsche a BMW fun, neviem prist na chut tomu Cayenne designu, ale britske EVO v tejto kategorii favorizuje prave Cayenne a X5 a az potom je Touareg....

r.  

Odpovědět  |   | 
skdd  |  23. 05. 2004 15:11

sice vw nemam rad ale tu sa touaregu musim zastat, az na uplne nevyhovujuce krizenie naprav sa da s touaregom celkom solidne zajazdit v terene. Ten kopec elektroniky robi divy. Neviem si ho sice predstavit dennodenne v lese, teda najma nechcem si predstavit ten servis :) Okrem toho vacsina ludi by z toho z hruzou vyskakala keby siel napr. takych 5 stupnov pod povolene hodnoty naklonu. A co sa tyka Pajera, dnesne pajero ma samonosnu vystuzenu ramom :) tak pise PR material, a krizenie naprav podobne ako touareg. Pokial si niekto zrata cenu za 2.5tdi a rozumnu vybavu a nebude jazdi tazke tereny casto, nie je o com, to auto vychadza najlacnejsie a to sa dnes ceni :))))

Odpovědět  |   | 
Roman  |  23. 05. 2004 15:54

no neviem, ja som ho mal prave 1 den vonku a bal som sa - lepsie povedane skor sa dostavil moj pocit strachu, nez sa ohlasilo auto...jazdil/soferoval som LandCruiser, Patrol a stare Pajero - prelablovane ako Hyundai Galloper a viezol som sa v Deffendrovi...ani v jednom som ten pocit nemal..a to sme jazdili naozaj pustne tereny na ME...navyse, ak porovnam mojho favorita - Patrol cenovo s Touaregom....,asi by som si jednoznacne vybral Nissan...osobne jazdim VW ako auto do mesta a o spolahlivosti a servise viem svoje :)...pride mi trochu zabavne chodnotit to auto na zaklade jazdy po dialnici, ale proti gustu ziaden disputat...a rozhodne nevravim, ze je to zle auto, ale asi by som ho veru do terenu dlhodobo nezobral....takze radsej by som mu hovoril SUV...a bit luxurious :)))

Odpovědět  |   | 
fero  |  23. 05. 2004 18:27

Touareg nieje offroad a ani ho tam nezaradujme. Je to SUV. Takze konkurencia je X5, ML a Sorento. Potom este Cayenne, Infinity, Murano a ine, ale tie niesu diesle. Vacsina majitelov netuzi jazdit v lese, nanajvys polna cesta alebo sneh v zime. No a na to je SUV vhodnejsie, lebo 95%, co sa jazdi po ceste to ma aj nejaku dynamiku. Zial u vsetkych menovanych, okrem R5 a  ML270.

Odpovědět  |   | 
skdd  |  23. 05. 2004 21:36

ja som ho moc vonku nehnal, predsa len som im nechcel vratit oskretu zabahnenu svinu. Ale bezne veci, ktore uz pre niektorych majitelov suv, aj offroadov vyzerali desne (nehovorim o stupaniach a klesaniach ale o beznom bahnitom terene) zvladal celkom slusne a civilizovane. Dolu/hore kopcom som jazdil len tak ligthovo, predsa len to krizenie ma hned zastavilo, skor som bol vo vzduchu ako na "ceste". Ale to auto na to nie je. Jednoducho, pre ludi ktori robia najma cestu a nikam, opakujem nikam sa neponahlaju je to dobra volba. Patrol nie je zle auto ale nissan nam tu slubuje vacsi diesel uz roky a celkovo to auto potrebuje inovovat (nie kvoli jazdnym vlastnostiam v terene). Za patrol hovori kopec prislusenstva do terenu a excelentne jazdne vlastnosti v terene. Sam som nedavno riesil dilemu medzi patrolom a LC a nakoniec som si vybral LC J120. Teren jazdim "weekendovo" a patrol moc na ceste nie je doma.

Odpovědět  |   | 
maxim  |  22. 05. 2004 22:41

tak jeste k fesakovi:   ale jo...jasne!   V10 TDI ma takovej kroutak, ze pry v nem odchazeji poddimenzovane spojky, kdyz tomu fakt nakladate, tak brzdove kotouce a desticky proste menite kazdejch 10 tis km...a kdyz je V10 v neutrali, tak stejne s tym autem skube...ale to jsou mouchy noveho modelu-bezne veci    jako ty klepajici zamky u prvnich Octavii a rezavejici pate dvere u Felicii....

ale prijde malej fejsliftik-a bude to faro!!  Za Allroad date vic - a zdaleka to neni takove supr auto!

Odpovědět  |   | 
fero  |  23. 05. 2004 01:29

Na V10 odchadzaju hlavne prevodovky. Uz ich VW niekolko povymienal.

Odpovědět  |   | 
fero  |  23. 05. 2004 01:27

Je tu teda dost prispevkov od veci. Viezol som sa vo vacsine SUV, a Touareg R5 bol z nich celkom najhorsi. Ano, mal chromove ramiky na pristrojovej doske, ale ten motor! Poddimenzovany hlucny, klepotajuci diesel s obrovskou turbodierou. Stlacenie plynu si vsimne az o sekundu! Uzasna poruchovost. Na skusobnej R5-ke vyliezol hore na vzduchovom pruzeni a nebolo mozne dat ho spat. Na prvy krat vobec nechcel nastartovat! Podvozok posobi ako autobus, alebo dodavka. Dalsia tragedia bola aut. prevodovka s chaotickym radenim, a po prepnuti na sportovy rezim detto, len s vysokymi otackami. Jedina prednost Touaregu je slusna vybava za slusnu cenu, ale ci je to dolezitejsie ako vyssie spomenute nedostatky si musi kazdy zvazit sam.

Odpovědět  |   | 
maxim  |  23. 05. 2004 10:12

asi je to tak-kazdy ma svoje skusenosti. Ja som isiel na Touaregu po dialnici a V10TDI bol pre mna obrovskym prekvapenim! Jednak ten neuveritelny tah a zrychlenie- a to v akejkolvek rychlosti (!) . Potiahlo to aj v 180 km/h .- proste to chodilo ako sportak. Boli tam sice spominane kolesa 20" z Cayenna, ale aj tak-podvozok rozhodne super! Na tak obrovske a "terenne" auto, som s tym nemal strach ani v tiahlych zakrutach pri rychlosti 210 km/h! A 4.2 benzin detto. Mala uz "normalne" 18" kolesa s univerzal pneumatikami a v 210 km/h to bolo samozrejme citit, ale vsetky vychipovane TDI Octavky a Passaty mohli iba tisko zavidiet (ani jedno auto nie je moje-takze zo mna nehovori "komplex majitela")...

a ze mate zle skusenosti? Nikdy nezabudnem na prve mesiace, ked vysiel Passat B5. Strasne som to auto chcel...odradili ma cerstvi majitelia, ktori si neustale stazovali! Nove auto- a problemov ako na Dacii...a dnes je to najpredavanejsia limuzina v CZ aj SK...a nikto nan neda dopustit-hoci konkurencia je daleko vpredu (Opel, Honda, aj Ford...)

Mam Vectru C 2.2DTI, 55tis km, jazdim na nej ako blazon-nemam jedinu poruchu! Kolega ma 2.2DTI GTS, rok novsiu, 10tis km a v jednom kuse problem!   Dalsi chalan mal E-klasse 2.2CDI - bezproblemove auto. 280 4matic uz pomaly spava v servise...je to zrejme kus od kusa, a hlavne je 50% v soferovi. Mozte autu nakladat, kolko chcete, ak rozoznate, kedy vas milacik nespravne vrci...A mozete chodit max 80-tkou, a mat auto neustale v servise... ce la vie...

 

Odpovědět  |   | 
fero  |  23. 05. 2004 18:16

Ale ved to je pravda, co pises. V10 naozaj taha, jeho problem vsak je, ze to dotiahne akurat do servisu. Rec v clanku je o R5, a ten veru prilis netaha. Ak Touareg, tak rozhodne by som cakal do jesene na 3.0d, a dovtedy hadam vychytaju aj nejake zavady. Jedna vsak zial urcite zostane: kvoli malym prelysom na bokoch a obrovskych dieram nad kolesami (blatniky su viac ako velkoryso vykrojene) je jazda v dazdi sprevadzana neuveritelne rychlym zaspinenim bocnych skiel a spatnych zrkadiel. Podla statistiky z nemeckych diskusnych skupin treba okna a zrkadla cistit rucne kazdych 50km.

Odpovědět  |   | 
X12345678  |  25. 05. 2004 12:07

Když to nahoře čtu, tak z diskutujících sice čiší vášně ale v Touaregu jelo jen málo z vás.

V10 je samozřejmě biturbo, jde v podstatě o dva motory R5 spojené do V a naladěné na o něco málo nižší výkon i točivý moment a stejně se k nim chovají i tuneři, V10 má vždy o něco méně než dvojnásobek hodnot R5.

Pokud se týče spolehlivosti, tak ta je v případě Touaregu bez problémů. Potíže byly jen u prvních  V10, kde se ve statisticky významném množství vozů objevil problém s mezinápravovým diferenciálem, u současných sérií se neobjevuje. Jiné problémy prakticky nejsou. Na to že Touareg je novou konstrukcí a nikoli evolucí staršího modelu a že je v něm prakticky všechno nové (snad mimo benzínových motorů), motory, převodovky, podvozek, karosérie, elektronika, je to slušný výsledek.

Zdá se že zásadním problémem je jen dodací lhůta a k čemu mám skutečnou výhradu jsou sedadla. Sice velká, prostorná, pohodlná, ale bez dostatečné boční opory.

Pokud jde o jednotlivé motorizace, pak já osobně považuji za ideální verzi R5TDI, která po SW úpravě překračuje 150 KW a pořád zůstává cenou hluboko pod V10, který sice dává řidiči možnost roztomilých zážitků ale přeci jen za téměř dvojnásobné peníze, pořizovací i provozní. Benzínovou V6, která je nejsnáze k mání, pak handicapuje spotřeba, která možná v klidném provozu je v článku uvedených 13,5l, já jsem se pod 16 nedostal a po Praze je 25 bohužel hodnota obvyklá. V dálničním provozu a při předjíždění (s manuální převodovkou) je subjektivně (bez měření) R5 s čipem dynamičtější a jde s ním jezdit i pod 9l mimo město a za nějakých 11-12 ve městě. Pro srovnání s V10 mám zkušenost: město 17, dálnice 14-15, poklidná jízda venkovem 10.

Odpovědět  |   | 
Berňák  |  23. 12. 2004 17:56

Možná je to spolehlivé a skvělé auto, ale od přejímacího technika značkového VW vím, že mnohé kousky jezdí do servisu kapánek častěji, než do toho terénu.Teda tam nejezděj raději vůbec.Já bych s tím do terénu také nejel, to přiznávám.Často se tam u VW za ním zastavuji a vždy je nějaký kousek na dílně.Vzhledem k tomu, jak málo jich na okrese jezdí,tak asi kamarád moc nekecá.Nicméně je to nepochybně hezké a dobré auto.Vše co dělá VW je hezké a kvalitní.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A