VW Touareg: mula nové generace pokračuje v testech (spy photos)

21 komentářů

Tigi
9. prosince • 11:28

Ak sa smiem spytat, tak tie zaplastovane partie celej prednej a celej zadnej casti povazujete za male maskovanie ?!?!?!?!
Pretoze tie obrazky hore (strieborny Touareg) su fotografie MULY, ktora beha v okoli Bratislavy aj s pristrojmi uz cely ROK !!! Nemaskovany Touareg sa uz testoval dokonca na polygone vo fabrike v Devinske novej Vsi pri Bratislave, bolo ho vidno nalozeneho na lanovke !!!
Nepodavajte skreslene informacie a svoje vlastne uvahy/nazory ako fakty !

eddy 82
9. prosince • 18:31

No tak nemaskovaný na lanovke o tom silno pochybujem, lebo aj po závode chodí presne s tým maskovaním pomocou koženky. Ale je pravda, že je to pekné auto.

Pavel
9. prosince • 9:01

Vždyť to vypadá spíš jen jako face lift, žádný posun v designu :-(. Z Touarega I jsem byl úplně paf a teď čekám s koupí nového auta právě jak bude vypadat 2 generace, ale jestli bude toto pravda... Stejně si ale myslím že ty fotky jsou fake, styl jakým je auto na silnici, stíny... No nevím.

jogurt
9. prosince • 17:00

Pokud má jít s hmotností o avizovaných 300kg dolů, znamená to, že půjde o úplné technické dvojče Q7, tedy bez redukční převodovky, mezinápravového diferenciálu s uzávěrou a místo toho subtilní Torsen. A ani to 300kg nedá, takže bych ještě sázel na víc plastu a hliníku (T1 plastové blatníky a hliníková kapota) a zřejmě i subtilnější závěsy kol. Něco udělá i náhrada V10TDI o 100kg lehčím osmiválcem 4,2TDI. Jenže pokud tohle vše nepůjde dokoupit jako options, je to konec stylu touaregu, pak jaksi zmizí důvod jej koupit místo Q7. Je to jako kdyby Mercedes nahradil technologii GL jednoduchoučkou technikou z ML. Nechme se představit, za měsíc už bude oficiálně jasno.

simson
9. prosince • 8:07

Pokud bude nová verze na prodloužené podlahové plošině Audi Q7 tak to pro terénní využití je spíš špatná zpráva. Na Touaregu se mi líbila jeho univerzální použitelnost a slušné terenní schopnosti (redukční převodovka, uzávěrky diferenciálu aj.), teď to vypadá, že se VW rozhodl udělat z Touarega spíše levnější verzi Audi Q7, je to asi logické, trh žádá minimálně pět řad sedadel za sebou, komfort Boeingu 747 aj..... Co se dá dělat, na terén tu naštěstí ještě stále zůstává Land Cruiser:-)

Zelí
9. prosince • 20:51

Co tady zase motáte terenní využití. Suvka jsou městské káry. Ve střední evropě a obzvláště v čr je všechno i v lese vyasfaltováno až do výšky 1000m. Takže terénní vlastnosti tuaregu jsou nezajímavé. Jó kdybys byl šejk z dubaje, kde se pořád potloukáš po poušti to je jiná, ale to nemusí nikoho tady vůbec zajímat. Terénní vlastnosti aut nezajímají snad ani naši armádu. Stačí se podívat na vyasfaltované cesty ve vojenských prostorech až po zajíždění do palpostů. Tak sakra už ty kecy o terénních schopnostech suvéček nechte na pokoji.
Když náhodou suvko zapadne do příkopy, tak se bez traktoru ani nehne. A dokonce s ním nehne ani traktor. Viděl jsem loni v karpatech při ježdění na kole, jak zapadl na lesní cestě hummer - fotřík s rodinkou předváděl schopnosti super vojenského stroje a zapadl v naprosto nevině vypadajícím místě. S tou krávou nehnul ani běžný traktor. Pobyl si tam dva dny. Dobře mu tak, volovi.

host
9. prosince • 5:54

Auto vypada pekne, coz o to. Hlavne aby zlepsili kvalitu, soucasny model se v hodnoceni kvality a spolehlivosti drzi na chvostu. http://jdem.cz/cysx9

Bumla
10. prosince • 10:52

Nic proti, ale mám Touaraga 10V 2006 najeto mám ted cca 70.000Km a nemel jsem s nim zadnej vaznej problem... Jen mi odeslojedno cidlo na teplotu paliva při 68000, coz nepovazuji za zasadni proble. Mimchodem jsem mel nove Audi S6 i Superba a obe tyto auta meli jak v zaruce, tak po ni nekolik problemu..(napr. nefunkcni airbag, Lambda sondy, nekolik cidel na motoru, nesvitila pristrojova deska, nesli otevrid zevnitr dvere....)

x12345678
9. prosince • 9:00

Kdeže loňské sněhy jsou. trochu jsi zaspal dobu a co bylo už dávno není..... A platí jedna zásada, nikdy nevěř tomu, co přečteš na internetu. Rakušané mají jedno hezké rčení: Vox populi - Vox Rindvieh

host
9. prosince • 15:07

jasne, vcera to bylo jedno z nejporuchovejsich aut ve sve tride, viz odkaz http://jdem.cz/cysx9 a zitra bude podle tebe naopak nejlepsi! Ty naivko, neverim vsemu co je na internetu, ale za Touareg je smejd, to mi nevemes.

jogurt
9. prosince • 17:04

Ty zas slepě věříš všemu, co se na webu dočteš, takže na tom rozhodně nejsi líp. spíš naopak. A nepleť si modelové ročníky touaregu 2003 a 2004 s těmi dalšími. A mezi námi - JDPower je prototyp tématu Vox Rindvieh.....

host
9. prosince • 17:17

Mam pocit, ze se zastavas vyrobku z koncernu VW. Proc to delas? Ty vazne veris tomu, ze Touareg je solidni a spolehlivy vuz? Mozna je toto auto tvuj vzor, myslis si, ze za ty penize to musi byt neco. Ale never tomu. To nemam jenom z internetu. Slysel jsem narikat nekolik majitelu Touaregu na nespolehlivost. Opravdu nechapu tvoji zaslepenost a duveru v tento vuz.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tüv
9. prosince • 18:14

Opravdu nespolehlivý no. Ve statistikách tüv je až jedenáctý. No to je opravdu strašný křáp. :-D:-D:-D http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/index.php/tuv-rok-testu-stari/2009-4-5/219

host
9. prosince • 18:44

to bude zrejme hodne objektivni, nemecka TUV hodnoti nemecke auto!!!! Zajimave, ze vsude jinde ve svete, kde je jim jedno o jakou znacku se jedna skoncil Touareg PREDPOSLEDNI v kategorii SUV!!!!!!!!!!! Nenech se vysmat!

Toper
9. prosince • 18:56

Čím víc vykříčníků tím míň argumentů.Touareg a jeho poslední ročníky na tom není vůbec zle. ALe dosta často tu u zoufalců přetrvává názor, že je špatný, kazivý a na V10 TDI se špatně mění olej. B-]

host
9. prosince • 18:59

Takze chces rict, ze Touareg je dobre auto?

Toper
9. prosince • 20:55

Kdyby bylo špatné, nebude se prodávat. Co více, neprodal by se ani jeden jedinný kus.Bohužel je to naopak.Zkus ubrat ze své nenávistné závisti a možná se ti bude lépe žít. ;-)

jogurt
9. prosince • 21:10

Vzhledem k tomu, že naše firma vlastní jeden kus V10TDI s 320tis. km na tachometru a jeden kus V6TDI se 190 tis. km a oba jezdí a jezdí a jezdí, tak to žádné drama není. Tedy pokud lze soudit dle statistiky dvou kusů. Když porovnám nadšení infantila "host" pro subaru, s kterým evidentně nikdy neujel a jeho nenávist k audi a vw, s nimiž evidentně taky nikdz nejel, tak mi je ho v podstatě líto.

host
9. prosince • 23:22

Dekuji za city, ktere jsi ke mne projevil. Ale pozor, ja nemam problem s VW nebo Audi. Me jen zarazi jak spousta lidi po vzoru tupeho stada veri, ze to je za ony penize nejlepsi volba. Budes-li vice cestovat, zjistis, ze VW anebo Audi v Severni Americe skoro nepotkas a ma tam posramocenou povest diky sve nespolehlivosti, dostanes-li se do vychodni asie, ci Japonska, uvidis situaci obdobne. Kuprikladu v Asii ci spojenych statech mas enormni mnozstvi automobilek a zalezi jenom na nich ziskaji-li si duveru zakazniku. Tam je kazdemu jedno odkud ktere auto pochazi, tam je zajima jak je ktere auto postavene.

x12345678
10. prosince • 10:29

Tak já tedy cestuji více než dost a navíc se dvěma touaregy V10 jsem najezdil statisíce kilometrů (první z nich tu byl i předmětem testu) a mohu zodpovědně prohlásit, že není pravda ani tvůj blábol o jejich poruchovosti, ani to že VW a Audi v Severní Americe neuvidíš. Například v NY či v LA je Touareg V8 velmi četně viditelné vozidlo a stejně tak například VW Jetta, Golf, Audi A4 a o něco méně i Audi Q7. A například v Hong Kongu jsem naleštěných touaregů i Q7 potkal rovněž nemalé množství.

josé
9. prosince • 19:44

Není, SUV, a zejména ty koncernové, jsou mizérie. Vždyt jim nefungují takové drobnosti jako ukazatele směru jízdy (jak často jste viděli SUV blikat??).

Doporučujeme

Články odjinud