VW Touareg eHybrid má české ceny. Je levnější než V8, zcela ho však nenahradí

x12345678  |  15. 10. 2020 09:51

Nejen zcela ale vůbec ho nenahradí. Na V8TDI se po ohlášení konce produkce sesypali zájemci a vykoupili zbylou kvótu bleskově. V případě SQ7 také, u SQ8 to bylo maličko pomalejší, ale na přelomu srpna a září už došly také. Na e-verze jako opravdu špatnou alternativu k V8TDI se fronty nestojí ani v Německu, v Rakousku, Beneluxu, nikde, a stejně dopadnou u nás. Spíš budou v kursu mladé ojetiny V8. Ono to má logický základ, auta této kategorie jen minimum klientů kupuje nová jako mamataxi kolem komína. A na dálky je to nesmyslná kombinace.

Odpovědět  |   | 
kesu  |  15. 10. 2020 11:36

Touaregu v8 se prodavaly jednotky procent, u mas snad jen 4. Nebyl o to moc zajem, jednak kvuli vysoky cene a hmotnosti a pak to melo mizerne sladenou prevodovku, ikdyz lip nez v6 tdi.
Pokud ale R nema stavilizatory a nataceni zadnich kol, je to neprodejne. Na rozdil od x545e, na kterou je minimalne dvakrat delsi cekacka nez na konvencni verze.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  15. 10. 2020 12:03

2019-2020 celkem 898 touaregů, z toho 306 ve verzi V8.......a to se bavíme pouze o Česku, nikoli o celé Evropě. To jsou ty vaše jednotky procent.....

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  15. 10. 2020 12:23

Nemate tam jeste nejakou petici proti maturite z matematiky?

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  15. 10. 2020 12:28

nemám, ale když ji vyrobíte, tak podepíšu

Odpovědět  |   | 
kesu  |  15. 10. 2020 13:30

pokud to je pravda, tak se omlouvam ze desinformaci. Ja mel z importu radove jiny cisla, ktery odpovidaly usili, ktery jsem musel vyvinout, aby se ke mne verze v8 dostala na test

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  15. 10. 2020 14:19

Jó import.... ten musí držet hubu a krok, nijak nezpochybňovat přechod o nafty k benzínu. nesmí vyloženě lhát, ale pravdu zamlčet může.
Nakonec k poslední poznámce, jejich dispozice demo vozy je naprosto zoufalá, když jsem na jaře chtěl PHEV Q7 nebo Touareg, tak mi sdělili, že nemají a ani žádnou takovou aktivaci neplánují. Benzínovou SQ nemají dodnes, jedinou naftovou novinářskou už půl roku nabízejí na prodej, ale zájemce odpálkovali, protože ji měl půjčenou do "nevísekdy" Satoranský. A dnes je v takovém stavu, že asi moc prodejná nebude.

Odpovědět  |   | 
kesu  |  15. 10. 2020 14:50

Já se k té Q7 60 TFSI dostal nakonec až k německýmu autu, u nás snad dodnes jediná předváděčka není. Já byl z Touaregů nejspokojenější s V6 TSI, nebýt příšerných mrtvých chvil bez jakékoliv reakce na plyn třeba při vyjíždění z kruháků (kola v rejdu) tak bych si ho i koupil. To auto bylo na svojí velikost úžasně lehkonový a živý.
Nakonec jsem chtěl zmiňovanou verzi R a docela dlouho na to čekal. Někde v hloubi duše jsem doufal v kombinaci 2,9 TSI + 18kWh baterie + natáčení zadních kol a aktivní stabilizátory jako má Panamera a Cayenne, kte to všechno jde. Tedy 2,9 TSI PHEV 560HP v panameře a v Cayenne jdou stabilizátory. Jenže u VW se na to vykašlali a slepili co se dalo. No a tím jsem nad nima zlomil hůl. X5 umí natáčení zadních kol v hybridu, místo 14kWh využitelných mají 21,6 a navíc jim funguje převodovka. Jo a pak taky X5 je celá prémiovější, ať už jde třeba o audio nebo koženou palubku, zatímco v Touaregu je plast prošitý plastovou nití. No a v poslední řadě v Mnichově je hybrid jinej, v Q7 je to spíš jakási asistence ke spalováku, ikdyž jezdit na elektřinu jde. Zatímco X5 jsou jakoby dvě auta v jednom, umí to podstatně déla a v delší zátěži jet jenom na elektřinu (ikdyž papírově je elektrická část slabší než u Audi) a když to jede na benzín, nemizí z baterií nic. Ale Touareg je vevnitř větší, o Q7 ani nemluvě. Prostě s tím jak to udělali o to moc velkej zájem být ani nemůže.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  15. 10. 2020 16:46

On je na tom paradox ten, že vzali 5 let starou hybridní technologii Q7 V6TDI e-tron, akorát místo úsporného dieselu ji naroubovali na žravý benzín. Jinak tam nezměnili nic. A teď se diví, že to nikdo nechce.

Odpovědět  |   | 
kesu  |  15. 10. 2020 17:23

Hybrid s dieselem a ještě s nicmoc utlumeným (R6 od BMW je lepší) V6 TDI je úplnej nesmysl. Smysl to má tam, kde to zásadně uspoří náklady, což je velkej benzín. V6 TDI v Q7 jezdí do 10l a tam to podle mého smysl nemá. A navíc to nikdy nedosáhne kultivovanosti benzínu a u Audi V6 tuplem.
Jak říkám, X5 45e je o generaci dál a je taky podstatně úspornější. Trasy do 150km jsou vždycky kolem 7l + cca 30kč na elektřinu. Tam je to opravdu jinde. Co je zajímavé, tak i u X5 natáčení zadních kol zásadně zlepší chování.
Škoda, mohlo to být zajímavý auto, ale takhle toho moc neprodají... Ikdyž Cayenne E hybrid se podle všeho prodává dobře.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  16. 10. 2020 11:04

Právě naopak, jediné, čeho tím dosáhli je, že za hranicí elektrického dojezdu to místo 8l žere 12.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  15. 10. 2020 19:21

muzes dat odkaz odkud cerpas cisla prodeju? je uzasne ze prodane kusy za 2 roky se schoduji s oznacenim motorizace , tedy EA 898

Odpovědět  |   | 
asd  |  16. 10. 2020 08:52

vzhladom na kusove predaje V8 v SR sa mi nechce verit, ze by V8 mala v CR podiel 30%. Bezne su vysledky podobne, nezijeme v inom svete.

Nezabudajte, ze CR trh je silne nachylny aj vdaka meniacemu sa kuzu na vyvozy aut do Nemecka a inych zapadnych krajin, ktore vedia dramaticky zmenit statistiky.

Ved viacere znacky v CR predavaju aj cez 50% aut do krajin mimo CR.

Odpovědět  |   | 
škoda, bylo to dobré auto  |  15. 10. 2020 10:04

bez dieselu je to jako by skončil úplně

Odpovědět  |   | 
VWIDR  |  15. 10. 2020 10:24

Plačete za V8, ktorej predajné čísla boli biedne. A hlavne plačú vždy tí, ktorí si to v živote aj tak nekúpia (možno ako jazdenku keď to bude mať 10 rokov). To je také isté ako Polo/Golf GTI s manuálnymi prevodovkami. Každý za nimi plače, ale reálne si takú kombináciu kúpilo len minimum ľudí...

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  15. 10. 2020 12:04

306ks z 898 v ČR jsou "biedne" čísla? Tak to jooo...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  15. 10. 2020 13:15

Akorát že jsi odpověděl stvoření, které to ani nespočítá.

Odpovědět  |   | 
VWIDR  |  15. 10. 2020 14:04

Registrované v ČR a vyvezené do zahraničia. Keby si v tom robil vedel by si ;)

Odpovědět  |   | 
asd  |  16. 10. 2020 08:52

vzhladom na kusove predaje V8 v SR sa mi nechce verit, ze by V8 mala v CR podiel 30%. Bezne su vysledky podobne, nezijeme v inom svete.

Nezabudajte, ze CR trh je silne nachylny aj vdaka meniacemu sa kuzu na vyvozy aut do Nemecka a inych zapadnych krajin, ktore vedia dramaticky zmenit statistiky.

Ved viacere znacky v CR predavaju aj cez 50% aut do krajin mimo CR.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  15. 10. 2020 13:53

No golf GTI stejně ORS mají ty vtipálku vysoké prodeje a kupujou se jako běžné rodinné auto v nižší střední.Mini prodeje nechávají ostatním značkám.

Odpovědět  |   | 
VWIDR  |  15. 10. 2020 14:10

Niekto má problém s čítaním :) Mali/majú nízke predaje s manuálnou prevodovkou v porovnaní s DSG (nové autá).

Odpovědět  |   | 
Diesel je mor do kulí  |  15. 10. 2020 14:15

Správně. A navíc je k popukání, jak tu dieselmaniaci prskají .

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  15. 10. 2020 23:40

Tak 14l/100km u benzinu je ekologia a 8L/100 u 3L dieselu je prasarna. A tych 300kg naviac v baterkach je mor v terene. Jazdil som Touareg na polygone v BA priamo v objekte VW. Bol to 3L diesel a co to auto dokazalo ake stupania to vyslo to tato baterkova nadhera neda ani nahodou. Som zvedavy ci ju VW na tom polygone nasadi ako predvadzacku.

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  15. 10. 2020 21:21

jo 400 kg navíc to je ekologie, zelené mozky v Bruselu asi minula fyzika

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

dnes | Vladimír Kadera
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord