VW Touareg eHybrid má české ceny. Je levnější než V8, zcela ho však nenahradí

24 komentářů

Optimista
15. října • 21:21

jo 400 kg navíc to je ekologie, zelené mozky v Bruselu asi minula fyzika :-D

Diesel je mor do kulí
15. října • 14:15

Správně. A navíc je k popukání, jak tu dieselmaniaci prskají :-D.

JohnST
15. října • 23:40

Tak 14l/100km u benzinu je ekologia a 8L/100 u 3L dieselu je prasarna. A tych 300kg naviac v baterkach je mor v terene. Jazdil som Touareg na polygone v BA priamo v objekte VW. Bol to 3L diesel a co to auto dokazalo ake stupania to vyslo to tato baterkova nadhera neda ani nahodou. Som zvedavy ci ju VW na tom polygone nasadi ako predvadzacku.B-]

VWIDR
15. října • 10:24

Plačete za V8, ktorej predajné čísla boli biedne. A hlavne plačú vždy tí, ktorí si to v živote aj tak nekúpia (možno ako jazdenku keď to bude mať 10 rokov). To je také isté ako Polo/Golf GTI s manuálnymi prevodovkami. Každý za nimi plače, ale reálne si takú kombináciu kúpilo len minimum ľudí...

Michal2
15. října • 13:53

No golf GTI stejně ORS mají ty vtipálku vysoké prodeje a kupujou se jako běžné rodinné auto v nižší střední.Mini prodeje nechávají ostatním značkám.

VWIDR
15. října • 14:10

Niekto má problém s čítaním :) Mali/majú nízke predaje s manuálnou prevodovkou v porovnaní s DSG (nové autá).

x12345678
15. října • 12:04

306ks z 898 v ČR jsou "biedne" čísla? Tak to jooo...;-)

asd
16. října • 8:52

vzhladom na kusove predaje V8 v SR sa mi nechce verit, ze by V8 mala v CR podiel 30%. Bezne su vysledky podobne, nezijeme v inom svete.Nezabudajte, ze CR trh je silne nachylny aj vdaka meniacemu sa kuzu na vyvozy aut do Nemecka a inych zapadnych krajin, ktore vedia dramaticky zmenit statistiky.Ved viacere znacky v CR predavaju aj cez 50% aut do krajin mimo CR.

VWIDR
15. října • 14:04

Registrované v ČR a vyvezené do zahraničia. Keby si v tom robil vedel by si ;)

Kankunen
15. října • 13:15

Akorát že jsi odpověděl stvoření, které to ani nespočítá.

škoda, bylo to dobré auto
15. října • 10:04

bez dieselu je to jako by skončil úplně :-(

x12345678
15. října • 9:51

Nejen zcela ale vůbec ho nenahradí. Na V8TDI se po ohlášení konce produkce sesypali zájemci a vykoupili zbylou kvótu bleskově. V případě SQ7 také, u SQ8 to bylo maličko pomalejší, ale na přelomu srpna a září už došly také. Na e-verze jako opravdu špatnou alternativu k V8TDI se fronty nestojí ani v Německu, v Rakousku, Beneluxu, nikde, a stejně dopadnou u nás. Spíš budou v kursu mladé ojetiny V8. Ono to má logický základ, auta této kategorie jen minimum klientů kupuje nová jako mamataxi kolem komína. A na dálky je to nesmyslná kombinace.

kesu
15. října • 11:36

Touaregu v8 se prodavaly jednotky procent, u mas snad jen 4. Nebyl o to moc zajem, jednak kvuli vysoky cene a hmotnosti a pak to melo mizerne sladenou prevodovku, ikdyz lip nez v6 tdi.
Pokud ale R nema stavilizatory a nataceni zadnich kol, je to neprodejne. Na rozdil od x545e, na kterou je minimalne dvakrat delsi cekacka nez na konvencni verze.

x12345678
15. října • 12:03

2019-2020 celkem 898 touaregů, z toho 306 ve verzi V8.......a to se bavíme pouze o Česku, nikoli o celé Evropě. To jsou ty vaše jednotky procent.....:-D:-D

asd
16. října • 8:52

vzhladom na kusove predaje V8 v SR sa mi nechce verit, ze by V8 mala v CR podiel 30%. Bezne su vysledky podobne, nezijeme v inom svete. Nezabudajte, ze CR trh je silne nachylny aj vdaka meniacemu sa kuzu na vyvozy aut do Nemecka a inych zapadnych krajin, ktore vedia dramaticky zmenit statistiky.Ved viacere znacky v CR predavaju aj cez 50% aut do krajin mimo CR.

iPace
15. října • 19:21

muzes dat odkaz odkud cerpas cisla prodeju? je uzasne ze prodane kusy za 2 roky se schoduji s oznacenim motorizace , tedy EA 898 :-D

kesu
15. října • 13:30

pokud to je pravda, tak se omlouvam ze desinformaci. Ja mel z importu radove jiny cisla, ktery odpovidaly usili, ktery jsem musel vyvinout, aby se ke mne verze v8 dostala na test

x12345678
15. října • 14:19

Jó import.... ten musí držet hubu a krok, nijak nezpochybňovat přechod o nafty k benzínu. nesmí vyloženě lhát, ale pravdu zamlčet může.
Nakonec k poslední poznámce, jejich dispozice demo vozy je naprosto zoufalá, když jsem na jaře chtěl PHEV Q7 nebo Touareg, tak mi sdělili, že nemají a ani žádnou takovou aktivaci neplánují. Benzínovou SQ nemají dodnes, jedinou naftovou novinářskou už půl roku nabízejí na prodej, ale zájemce odpálkovali, protože ji měl půjčenou do "nevísekdy" Satoranský. A dnes je v takovém stavu, že asi moc prodejná nebude.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kesu
15. října • 14:50

Já se k té Q7 60 TFSI dostal nakonec až k německýmu autu, u nás snad dodnes jediná předváděčka není. Já byl z Touaregů nejspokojenější s V6 TSI, nebýt příšerných mrtvých chvil bez jakékoliv reakce na plyn třeba při vyjíždění z kruháků (kola v rejdu) tak bych si ho i koupil. To auto bylo na svojí velikost úžasně lehkonový a živý.
Nakonec jsem chtěl zmiňovanou verzi R a docela dlouho na to čekal. Někde v hloubi duše jsem doufal v kombinaci 2,9 TSI + 18kWh baterie + natáčení zadních kol a aktivní stabilizátory jako má Panamera a Cayenne, kte to všechno jde. Tedy 2,9 TSI PHEV 560HP v panameře a v Cayenne jdou stabilizátory. Jenže u VW se na to vykašlali a slepili co se dalo. No a tím jsem nad nima zlomil hůl. X5 umí natáčení zadních kol v hybridu, místo 14kWh využitelných mají 21,6 a navíc jim funguje převodovka. Jo a pak taky X5 je celá prémiovější, ať už jde třeba o audio nebo koženou palubku, zatímco v Touaregu je plast prošitý plastovou nití. No a v poslední řadě v Mnichově je hybrid jinej, v Q7 je to spíš jakási asistence ke spalováku, ikdyž jezdit na elektřinu jde. Zatímco X5 jsou jakoby dvě auta v jednom, umí to podstatně déla a v delší zátěži jet jenom na elektřinu (ikdyž papírově je elektrická část slabší než u Audi) a když to jede na benzín, nemizí z baterií nic. Ale Touareg je vevnitř větší, o Q7 ani nemluvě. Prostě s tím jak to udělali o to moc velkej zájem být ani nemůže.

x12345678
15. října • 16:46

On je na tom paradox ten, že vzali 5 let starou hybridní technologii Q7 V6TDI e-tron, akorát místo úsporného dieselu ji naroubovali na žravý benzín. Jinak tam nezměnili nic. A teď se diví, že to nikdo nechce.

kesu
15. října • 17:23

Hybrid s dieselem a ještě s nicmoc utlumeným (R6 od BMW je lepší) V6 TDI je úplnej nesmysl. Smysl to má tam, kde to zásadně uspoří náklady, což je velkej benzín. V6 TDI v Q7 jezdí do 10l a tam to podle mého smysl nemá. A navíc to nikdy nedosáhne kultivovanosti benzínu a u Audi V6 tuplem.
Jak říkám, X5 45e je o generaci dál a je taky podstatně úspornější. Trasy do 150km jsou vždycky kolem 7l + cca 30kč na elektřinu. Tam je to opravdu jinde. Co je zajímavé, tak i u X5 natáčení zadních kol zásadně zlepší chování.
Škoda, mohlo to být zajímavý auto, ale takhle toho moc neprodají... Ikdyž Cayenne E hybrid se podle všeho prodává dobře.

x12345678
16. října • 11:04

Právě naopak, jediné, čeho tím dosáhli je, že za hranicí elektrického dojezdu to místo 8l žere 12.

Pikus
15. října • 12:23

Nemate tam jeste nejakou petici proti maturite z matematiky?

x12345678
15. října • 12:28

nemám, ale když ji vyrobíte, tak podepíšu ;-)

Doporučujeme

Články odjinud