To snad nemyslí vážně ?!?!? To si radši koupím Nissan Murano v plné výbavě, super výkon, pěkný a ne fádní design, záruka 3 roky, a o 300 tis. levnější, což vynahradí bohatě rozdíl ve spotřebě mezi benzínem v Muranu a diselem v Touaregu.
Jen technický dotaz: nigde sem se nedopátral bližších parametrů jako 0-100km/h, max.V, taky by mě zajímalo jestli má Murano výškově stavitelný podvozek s nastavením tuhosti .
No každopádně žrat bude Murano určitě jak tank, když v průměru má něco přes 12l., tak real bude asi tak 15-17l. Ve firmě máme V10 TDI a po průměr něco kolem 13l. a to se s tím lítá jak s raketou při 200km/h točí motor nějakých 3000ot./min.
Gdyby nabízeli do Murana diesel, tak to by byla jiná
Jestli bude v Muranu někdy disel to nevím, ale Murano je o tolik levnější než V10, že se ti pořád několikanásobně vyplatí to Murano, ikdyž bude s benzínem a tím pádem větší spotřebou. Jen se podívej na rozdíl v pořizovací ceně !
Murano s cenou 52 400Eur je cenově i výkonově zcela srovnatelný s Touaregem 3,2V6, má ale podstatně menší zavazadlový prostor, jen poloviční přípustnou hmotnost přívěsu, nedodává se se vzduchovým pérováním ani s dalšími variantami motorů. Murano jsem naživo neviděl, nicméně bych řekl, že na rozdíl od Touaregu, který v terénu nemá problémy, bude Murano přeci jen silniční auto s off-road look.
To chci vidět ty "zástupy" majitelů Touaregů v terénu nebo s těžkýma přívěsama ! Jen málo lidí terén a přívěs opravdu někdy využije..... Samozřejmě že má Murano nějaké technické rozdíly, to snad ani jinak nejde, nebude přece stejné jako konkurence.
Zástupy touaregů v terénu určitě nebudou, rozdíl je v rom, že touareg to umí a murano spíš ne. Limit hmotnosti přívěsu na pouhých 1500kg u murana ho ale handicapuje poměrně dost, SUV i offroady často používají "koníčkáři".
Podle prvních informací, které jsou od nissanu k dispozici, vybavení a funkce muranu spíše chybí než přebývají. Uvidíme až se v tom bude možné svézt.
za nejaku dobu pribudne aj manual.....
Jé, to je báječné, hned tam poběžím a koupím si ho k Vánocům!
Ale vážně, třílitr TDI je asi optimální řešení pro Touareg
K vánocům? Možná k příštím. Dřív ho těžko seženeš
Konečně ucpali výkonnovou mezeru mezi 2.5TDI a 5.0TDI. 2.5TDI je hodně málo na takovou těžkou mrchu a 5.0TDI je zase cenově úplně někde jinde.
Kamarád si před měsícem pořídil 3.2 benzín Touarega, protože 2.5TDI je slabý a na 5.0TDI nedosáhne. Až se dozví, že si mohl prakticky za tu samou cenu mít relativně úspornýho 3.0TDI, tak ho klepne pepka. Zatím má prům. spotřebu 17.5l/100km.
Tohle částečně platí, byť 3,0TDI bude spotřebou (ale ne výkonem) srovnatelný s V10. Prozatím totiž v A6 i A8 prokazuje, že táhne báječně, ale není zrovna úsporný. Přičtěte k tomu 800kg pohotovostní hmotnosti touaregu proti A6 navíc a jste nad spotřebou relativně střídmého V10. I tak bude ale proti 3,2V6 jezdit pravděpodobně o třetinu levněji.
Pokud není peníz na desetiválec, bude 3,0TDI volba rozumná, vzhledem k výrazně nižší pořizovací ceně než V10 a menším servisním nákladům. Pokud totiž nemáte velkoobchod s longlife olejem nebo nebydlíte u rakouských nebo německých hranic, jste nuceni za 12litrovou náplň oleje v motoru V10 zaplatit vskutku nemravné české ceny.
Pro informaci: olej 506.01 koupíte například u Porsche České Budějovice za téměř 1000kč/litr zatímco tentýž olej v identickém balení přijde například v rakouském Metru na 13 Euro.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.