VW Touareg a Phaeton 3.0 V6 TDI s českými cenami

Na začátku příštího roku rozšíří nabídku motorů Volkswagenu Touareg silný třílitrový nafťák se vstřikováním Common Rail a výkonem 165 kW. Oproti Audi A6, kde byl motor uveden poprvé, má ale točivý moment 500 Nm (A6 jen 450 Nm) v 1 750 otáčkách. Dodávat se bude výhradně s tiptronicem, na stovku s ním Touareg zrychlí za 9,9 s, kombinovaná spotřeba bude činit 10,9 l na sto km. Nejslabším nafťákem je 2.5 TDI R5 128 kW (12,4-12,9 s; 9,6-9,9 l), nejsilnějším pak 5.0 V10 TDI s výkonem 230 kW (7,8 s; 12,2 l). Cena modelu 3.0 V6 TDI bude 1 690 400 Kč, což je o čtvrt milionu více, než kolik stojí verze s motorem 2.5 TDI R5.

Stejný motor také doplní nabídku motorů Phaetonu. Vůz s ním na stovku zrychlí za 8,8 s a jeho maximálka bude 234 km/h. Motor je s koly spojen automatickým šestikvaltem tiptronic a spotřebuje 9,6 l nafty na sto km. Oproti Touaregu má ale točivý moment jen 450 Nm mezi 1 400-3 250 ot. Cena pětisedadlového modelu je 1 917 200 Kč, cena čtyřsedadlové verze 2 363 500 Kč. S motorem 3.2 V6 177 kW stojí Phaeton více, 2 011 300 Kč.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků