VW Tiguan Track & Avenue: dobře naložený crossover i pro nás

Automobilka Volkswagen připravila pro celou Evropu speciální edici svého modelu Tiguan, který se zřejmě již brzy dočká faceliftu. I navzdory tomu si ale Tiguan nachází stále dost zájemců a v tomto směru prodeje pozdvihne jistě i tato verze. Ta bude lákat především velkorysou výbavou, na níž může zákazník po spočítání všech prvků ušetřit až kolem 60 tisíc Kč.

Novinka bude přitom k dispozici ve dvou barevných odstínech a to v bílé perleťové Oryx a perleťové šedé Island. Standardem jsou navíc 19-ti palcová litá kola, výraznější blatníky, hliníkový difuzor a o 25 stupňů zkosená příď. Uvnitř zákazník najde bordovou kůži Heavy Waxy s výrazným ozdobným šitím. Ve výbavě dále najdeme rádio RCD 510 se systémem Dynaudio, automatickou klimatizaci Climatronic, bi-xenonové světlomety a přední mlhovky s přisvěcováním do zákrut.
Edice Track & Avenue bude k dispozici ke čtyřem pohonným jednotkám, ať už s automatickou, nebo manuální převodovkou. Cena za model vybavený 2,0 TSI napojeným na šestistupňovou manuální převodovku vás v Německu vyjde na 38 225 eur (zhruba milion Kč).
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
VW Tiguan Track & Avenue
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků