VW Tiguan R-Line: přerostlý atlet jde do prodejů

Modely automobilky Volkswagen s označením R-Line, jejichž vývoj má na starosti divize VW Individual, nejsou na evropských trzích žádnou novinkou. Nyní se označením R-Line bude moci chlubit i model Tiguan, který se však ve verzi R-Line objevil na veřejnosti již koncem roku 2007 na tuning show v Essenu. Zajímavostí tak je, že až teď se začíná dostávat k prodejcům a jednou z prvních zemí, kde bude Tiguan R-Line k dispozici, bude Velká Britanie.

V čase, kdy se Tiguan R-Line představil veřejnosti, nebyla jeho budoucnost vůbec jasná, ovšem relativně velký zájem ze strany veřejnosti postupně přesvědčil automobilku, že menší sériová výroba tohoto modelu bude mít smysl. Zvenčí se tento Tiguan odlišuje od těch ostatních hned na první pohled, nechybí sportovní bodykit, pseudodifuzor, logo edice a seznam úprav pak uzavírají 19-ti palcová litá kola. Uvnitř to taky není jen tak obyčejný Tiguan, potěší hliníkové pedaly, sportovní dekorativní lišty a model taktéž nezaostává ani po stránce standardní výbavy. Ta zahrnuje čtyři airbagy, přední mlhovky, dvouzonovou klimatizaci, sportovní pružení a dešťový senzor.
Pod kapotou ovšem moc silný agregát nečekejte, na výběr je pouze ze dvou výkonnostních verzí dieselového dvoulitru s výkony 102 kW/140 a 125 kW/170 koní a pro vyznavače zážehových agregátů je k dispozici dvoulitr TSI disponující výkonem 147 kW/200 koní. Ceny tohoto modelu v Britanii začínají na 24 635 librách (zhruba 750 tisíc Kč). 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 VW Tiguan R-Line
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky