VW Tiguan R-Line: přerostlý atlet jde do prodejů

Modely automobilky Volkswagen s označením R-Line, jejichž vývoj má na starosti divize VW Individual, nejsou na evropských trzích žádnou novinkou. Nyní se označením R-Line bude moci chlubit i model Tiguan, který se však ve verzi R-Line objevil na veřejnosti již koncem roku 2007 na tuning show v Essenu. Zajímavostí tak je, že až teď se začíná dostávat k prodejcům a jednou z prvních zemí, kde bude Tiguan R-Line k dispozici, bude Velká Britanie.

V čase, kdy se Tiguan R-Line představil veřejnosti, nebyla jeho budoucnost vůbec jasná, ovšem relativně velký zájem ze strany veřejnosti postupně přesvědčil automobilku, že menší sériová výroba tohoto modelu bude mít smysl. Zvenčí se tento Tiguan odlišuje od těch ostatních hned na první pohled, nechybí sportovní bodykit, pseudodifuzor, logo edice a seznam úprav pak uzavírají 19-ti palcová litá kola. Uvnitř to taky není jen tak obyčejný Tiguan, potěší hliníkové pedaly, sportovní dekorativní lišty a model taktéž nezaostává ani po stránce standardní výbavy. Ta zahrnuje čtyři airbagy, přední mlhovky, dvouzonovou klimatizaci, sportovní pružení a dešťový senzor.
Pod kapotou ovšem moc silný agregát nečekejte, na výběr je pouze ze dvou výkonnostních verzí dieselového dvoulitru s výkony 102 kW/140 a 125 kW/170 koní a pro vyznavače zážehových agregátů je k dispozici dvoulitr TSI disponující výkonem 147 kW/200 koní. Ceny tohoto modelu v Britanii začínají na 24 635 librách (zhruba 750 tisíc Kč). 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 VW Tiguan R-Line
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků