Škoda že nemá plnohodnotný 4x4, ale ono stejně bude mí asi zavazadlový prostor jako většina jeho konkurentů - kolem 350l...
Jestli to neutahne boeing 747, tak to nechci....
Tohle je menší, půjde o 737
RAV4, CR-V jsou dnem uvedení Tiguanu na trh zcela OUT. :-))
A jééje, pan Golf má předčasné vánoce :-D Ale musím uznat, že v tomto divokém provedení se mi dost líbí. Snad to v reálu moc nepokazí.
Takové dny skončily před mnoha lety, kdy byly asijské vozy "zcela out" po uvedení nového VW. ;-)
abys rozuměl - RAV4 lidi kupují, kromě jiného i proto, že jediná evropská konkurence se X3 a Freelander. Tiguan rozhodně odloví hodně zákazníků. Řekl bych, že odloví většinu.
exfune, zakazniky si to urcite najde, ale ne zas tolik. Vidime to vsichni, ze jedna z nejdulezitejsich veci je tradice. golf a passat ma na ruzich ustlano i kvuli tomu. Tiguan prichazi tak trochu pozde, jiste bude drahej jak vsechny vw. Za stejnou cenu si clovek poridi o tridu vetsi Santa-fe. Takze uvidime.
Citroen, peugeot, mitsu představili ted renault nemá nicfiat nemá nic v celém koncernuopel - antara je o dost větší, ale dejme tomuford teprve ukazuje skicyjaponci mají jen RAVnevim, jestli je tohle pozde. VW už hodně zákazníků pokryl touaregem. tiguan je jen sociální SUV. Ten bude zákazníky krást, ne je vytvářet.Klidně vsadím svoje starý boty, že korejce Tiguan porazí. Q7 přišla pozdě a hele, jak se jí daří...cena zatím známa není. Osobně ji očekávám okolo 750 tis. nejnižší model.
Zdravim vsechny, nemuzu se dockat, az se Tiguan objevi na trhu. Jsem momentalne v USA a mam pocit, ze se bude zde prodavat o neco pozdeji. Ale je jasne, ze cena bude mnohem nizsi nez v Evrope. Tak uvidim. Pocitam tak 650tis v plne vybave.
citron, pezot - ano predstavili nyni v prodejich to je za par tydnumitsu - ma Outlander uz dlouhe rokyfiat - mno je tu Sedici, ale to je vyrazne mensiopel - ano je vetsiford - no v EU asi nicjaponci? - Rav4, CR-V, Vitara, X-Trail, Murano, Pathfinderkorejci - hafo...Takže ta nabídka je výrazně širší, než si myslíš. Touaregem pokryl část zákazníků, ale spíše těch, kteří mají v peněžence zcela jiné částky, než ti, kteří zvažují auta typu Rav4 aspol.Určitě jim Tiguan vezme zákazníky, to udělá každý model. Hlavně ty, kteří jsou tradičními zákazníky VW a doposud neměli u své oblíbené automobilky možnost koupit si menší SUV. U osatních to bude hodně o tom, co za své peníze dostanou.
Máš malý přehled o tom, jaké SUV jsou na trhu - Suzuki, Hyundai, Kia, Honda, Toyota, Land Rover, nově Peugeot a Citroen, Mitsubishi, Nissan a další a další nabízejí SUV různých velikostí. Toto bude jen další do party a bude záležet jen na tom, na koho VW tento model zacílí. Aby ubral těm zaběhnutým značkám, bude muset nabídnout rozumnou cenu, protože ne všichni mají horentní sumy na nákup
napiš typy.
Jaké typy? Nebudu tu přece vypisovat 50 různých SUV co jsou na trhu. VW prostě přijde se zmenšeným Touaregem, mírně odlišným designem a začlení se do dlouhé řady jiných vozů. Určitě si zákazníky najde, možná se stane v EU nejprodávanějším malým SUV vozem (což se dá s ohledem na PR a také tradici očekávat) a bude to.Někomu se bude líbit, někomu ne, někdo bude vyžadovat jiné vlastnosti a o tom je přece celý automobilový trh. Chápu, že se toto auto může líbit a chápu, že se líbit nemusí.
Tak nějak si nemyslím, že tohle bude zmenšený touareg. Vizuálně možná, konstrukčně asi ne. Touareg je etalon robustního řešení dotaženého do extrému, kdo se na něj nekoukl zespodu, netuší o čem tu píšu. Možná se platu, ale tiguan mi na první pohled připadá jako konkurent scénicu 4x4. Pokud se snad pletu a bude to robustní stroj, pak mě zajímá pohotovostní hmotnost. U přemotorovaného Touaregu na vzduchovém pérování tři tuny nevadí, u tohoto vozidla by asi 2100kg bylo skoro až moc.....A nebo VW opravdu půjde cestou touaregu a udělá i na tiguanu všechno dvakrát mohutnější než je potřeba, dá do toho dostatečně výkonné motory a vzduchový podvozek a bude sázet nikoliv na lidovost ale na výjimečnost..... jenže to už je pouhá spekulace.
Pohotovostní hmotnost Touaregu je necelých 2300Kg.
No vidiš, že to jde :)"Určitě si zákazníky najde, možná se stane v EU nejprodávanějším malým SUV vozem (což se dá s ohledem na PR a také tradici očekávat) a bude to." To je velmi pravděpodobná a vzhledem k tomu, že trh SUV sice roste, ale stále je limitovaný, to znamená, že ostatní ostrouhají mrkvičku, utřou nos.... Což jsem vlastně napsal na začátku;-)
Já nezpochybňoval, že se tento vůz bude dobře prodávat a určitě na úkor konkurentů, ale spíše ten malý výčet konkurentů na evropském trhu. Těch je opravdu několik desítek...
No já žiju v Evropě, prodeje v Japonsku, USA, Austrálii mě nezajímají. POsuzuju auta na evropské podmínky. A tady VW prostě prodejně těžce dominuje. Proč mu to odpírat?
Když budu vlastnit 20 automobilek, budu mít největší prodeje ze všech ;-) Podívej se, kolik prodavá samotný VW, samotný Fiat, Renault, atd. tedy jednotlivé automobilky, ne koncern jako takový.A navíc, otázkou je, nakolik je dnes na místě říkat "koncern Volkswagen" když ten je ovládán automobilkou Porsche ;-)
no VW prodává nejvíc v Evropě, pokud mi je známo.
koukneme se na prodeje? ;-)
Letošní? Celosvětově? Jasně! :)
A už je jasné, proč vznikl golf plus.........
A golf vznikl, aby mohl vzniknout Golf plus, ne? :D
A Brouk vzniknul, aby mohl vzniknout Golf ... a tak to jde dál až ke stvoření světa
Kulový. Golf je tu pomalu už z doby věstonické Venuše a prodává se po milionech kusů. Smysl golfu plus mi doteď unikal, konečně mám jasno.
Upřímě jsem tuto logiku nepochopil. Jak to myslíš?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.