VW Tiguan dostane nový základní motor 1,4 TSI i nižší základní cenu

Český importér vozů Volkswagen rozšířil výběr nabízených motorů pro modelovou řadu Tiguan o známou zážehovou jednotku 1,4 TSI s paketem BlueMotion Technology, která nabízí nejvyšší výkon 90 kW (122 k), což jsme vám v souvislosti s připravovanými úravami pro nový modelový rok naznačili na tomto místě.

Kompaktní SUV Tiguan s nově uvedeným motorem 1,4 TSI, pohonem předních kol a výbavou Trend&Fun je nyní k dispozici za zaváděcí cenu 459 900 Kč včetně DPH. Novinka těží z vlastností zážehového čtyřválce 1,4 TSI přeplňovaného turbodmychadlem v kombinaci s přímým vstřikováním benzinu, ale i ze standardně dodávaného paketu BMT (BlueMotion Technology), který je tvořen systémem Start/Stop, rekuperací brzdné energie a delšími převody 4. až 6. stupně. Nový přírůstek v rodině Tiguan spotřebuje v kombinovaném režimu EU 6,5 l/100 km, což odpovídá emisím CO2 ve výši 152 g/km. Řidič má přitom k dispozici maximum točivého momentu 200 Nm v rozmezí od 1500 do 4000 ot./min. Nový Tiguan 1,4 TSI BMT 122 k umožňuje cestování rychlostí až 184 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 10,9 s.

Další dobrou zprávu naleznou zákazníci v ceníku. Volkswagen Tiguan 1,4 TSI BMT 122 k s výbavou Trend&Fun a pohonem předních kol stojí v rámci zaváděcí akce již zmíněných 459 900 Kč včetně DPH, což v porovnání s plnou ceníkovou cenou znamená zvýhodnění ve výši 107 200 Kč. Součástí sériové výbavy jsou přitom mimo jiné šestice airbagů, ESP, klimatizace „Climatic“, rádio RCD 310 s přehrávačem CD/MP3, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu a elektromechanická parkovací brzda s funkcí „Auto Hold“.

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Tiguan
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků