VW Tiguan dostane nový základní motor 1,4 TSI i nižší základní cenu

Český importér vozů Volkswagen rozšířil výběr nabízených motorů pro modelovou řadu Tiguan o známou zážehovou jednotku 1,4 TSI s paketem BlueMotion Technology, která nabízí nejvyšší výkon 90 kW (122 k), což jsme vám v souvislosti s připravovanými úravami pro nový modelový rok naznačili na tomto místě.

Kompaktní SUV Tiguan s nově uvedeným motorem 1,4 TSI, pohonem předních kol a výbavou Trend&Fun je nyní k dispozici za zaváděcí cenu 459 900 Kč včetně DPH. Novinka těží z vlastností zážehového čtyřválce 1,4 TSI přeplňovaného turbodmychadlem v kombinaci s přímým vstřikováním benzinu, ale i ze standardně dodávaného paketu BMT (BlueMotion Technology), který je tvořen systémem Start/Stop, rekuperací brzdné energie a delšími převody 4. až 6. stupně. Nový přírůstek v rodině Tiguan spotřebuje v kombinovaném režimu EU 6,5 l/100 km, což odpovídá emisím CO2 ve výši 152 g/km. Řidič má přitom k dispozici maximum točivého momentu 200 Nm v rozmezí od 1500 do 4000 ot./min. Nový Tiguan 1,4 TSI BMT 122 k umožňuje cestování rychlostí až 184 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 10,9 s.

Další dobrou zprávu naleznou zákazníci v ceníku. Volkswagen Tiguan 1,4 TSI BMT 122 k s výbavou Trend&Fun a pohonem předních kol stojí v rámci zaváděcí akce již zmíněných 459 900 Kč včetně DPH, což v porovnání s plnou ceníkovou cenou znamená zvýhodnění ve výši 107 200 Kč. Součástí sériové výbavy jsou přitom mimo jiné šestice airbagů, ESP, klimatizace „Climatic“, rádio RCD 310 s přehrávačem CD/MP3, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu a elektromechanická parkovací brzda s funkcí „Auto Hold“.

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Tiguan
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků