VW Tiguan dostane nový základní motor 1,4 TSI i nižší základní cenu

VW Tiguan dostane nový základní motor 1,4 TSI i nižší základní cenu

Český importér vozů Volkswagen rozšířil výběr nabízených motorů pro modelovou řadu Tiguan o známou zážehovou jednotku 1,4 TSI s paketem BlueMotion Technology, která nabízí nejvyšší výkon 90 kW (122 k), což jsme vám v souvislosti s připravovanými úravami pro nový modelový rok naznačili na tomto místě.

Kompaktní SUV Tiguan s nově uvedeným motorem 1,4 TSI, pohonem předních kol a výbavou Trend&Fun je nyní k dispozici za zaváděcí cenu 459 900 Kč včetně DPH. Novinka těží z vlastností zážehového čtyřválce 1,4 TSI přeplňovaného turbodmychadlem v kombinaci s přímým vstřikováním benzinu, ale i ze standardně dodávaného paketu BMT (BlueMotion Technology), který je tvořen systémem Start/Stop, rekuperací brzdné energie a delšími převody 4. až 6. stupně. Nový přírůstek v rodině Tiguan spotřebuje v kombinovaném režimu EU 6,5 l/100 km, což odpovídá emisím CO2 ve výši 152 g/km. Řidič má přitom k dispozici maximum točivého momentu 200 Nm v rozmezí od 1500 do 4000 ot./min. Nový Tiguan 1,4 TSI BMT 122 k umožňuje cestování rychlostí až 184 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 10,9 s.

Další dobrou zprávu naleznou zákazníci v ceníku. Volkswagen Tiguan 1,4 TSI BMT 122 k s výbavou Trend&Fun a pohonem předních kol stojí v rámci zaváděcí akce již zmíněných 459 900 Kč včetně DPH, což v porovnání s plnou ceníkovou cenou znamená zvýhodnění ve výši 107 200 Kč. Součástí sériové výbavy jsou přitom mimo jiné šestice airbagů, ESP, klimatizace „Climatic“, rádio RCD 310 s přehrávačem CD/MP3, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu a elektromechanická parkovací brzda s funkcí „Auto Hold“.

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Tiguan
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků