VW Tiguan do zásuvky je v Česku. Pod milion korun nejde, může vypadat ostře

LukHo  |  19. 02. 2021 17:29

To je ubohost - 1.4 turbo v plug in hybridu a pouze predni nahon
Dorovnej vybavu se Suzuki a budou se ti tocit panenky.
Hrozny wergl tenhle starodavny Tiguan.
Zbytecna Automobilka je ta VWGroup

Odpovědět  |   | 

když to vyrábí, tak to někdo koupí, i nevzdělaní lidé mají peníze. Už jen turbo+hybrid+dsg je právě pro ty nevzdělance, ale oni mají prachy, zajedou do servisu a nechají zablokovat to vypínání spalováku aby to necukalo jak naběhne spalovák. Kolik je třeba firem co se specializují na zrušení vypínání dvou válců....

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  20. 02. 2021 12:37

Chybí mi tu informace, jak silný je ten 1.4 TSI, a jak silný je ten elektromotor, abych věděl co si s vozidlem budu moct dovolit ve městě, když budu mít zapnutý čistě elektrický pohon, a co na dálnici, když nebude baterie nabitá.

Odpovědět  |   | 
LukHo  |  20. 02. 2021 12:48

Tajemstvím.
245 koní je vset,co dostaneš jen na předek

Odpovědět  |   | 

jako by stejny pohon nemelo hned nekolik dalsich koncernovych aut, cekas snad ze Tiguan bude mit zazrakem jinak naladenou 1,4ku nez ostatni pluginy koncernu?

jinak baterie nikdy zcela vybita nebude, system auta si to hlida a auto vzdy pojede tak jako kazdy jiny hybrid, 110kW z 1,4ky na takove auto plne dostacuje a obcasna vypomoc elektromotoru z toho dela normalne pouzitelne auto jak ve meste tak na dalnici treba i pri 160km/h

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  20. 02. 2021 13:34

Nevím, jak jsou na tom ostatní plug-in hybridy v koncernu. Třeba u MB je těch kombinací hodně a předpokládám, že 1.4 TSI se dodává v různých konfiguracích, stejně jako je to u moderních automobilek.

Odpovědět  |   | 

ta 1,4 má jednu variantu 110kW a jednu hybridní dsg 6 kvalt. S mercedesem to nesrovnáš, on má hybridní v automatu, kdežto koncern to vyrobil narychlo aby nemusel za emise do kriminálu.

Odpovědět  |   | 

přečti si test superba-má stejný rádoby hybridní soustrojí, ten motor se nehodí do města a když ti dojde elektřina, tak to bude žrát po dálnici trávu i se svodidly. Jo a ještě budeš rád, že ti tá dsg nevytluče zuby.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  20. 02. 2021 17:39

Chtěl jsem to srovnat třeba s C5, která má 81 kW elektro s dojezdem 56 km, takže každodenní dojíždění můžu realizovat čistě na elektriku, a přitom i s naloženým se dá po městě jezdit.
Vím, že má 133 kW spalovací motor, což je dobré i pro případ, kdy je dlouhá dálnice do kopce.
A dohromady do má 81 + 133 = 165 kW, když je budu potřebovat.

Takže s tím chci kalkulovat. Nezajímá mně celková spotřeba jako u nějakého mildhybridu, ale reálné využití, jako vozítka, kterým nebudu lidem čadit pod oknama.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  20. 02. 2021 19:29

To myslis opravdu vazne ?

Odpovědět  |   | 
Moik  |  20. 02. 2021 20:33

Kdysi jsem jel s Passatem gte to je ten samý pohon. Výkon akorát, spotřeba na dálnici okolo 24kw to je docela dost ale třeba bych se s tím naučil. Ve městě se dalo jezdit i s Priusem phev a ten měl okolo 33kW.

Odpovědět  |   | 

Jiný hybrid než od toyoty neuznávám. Druzí jen dělají na pokyn eu.

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  21. 02. 2021 23:02

Ioniq od H/K v nějakých testech porazí Prius. Tucson v hybridu a 169kw si proti RAV vede taky dobře.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 68 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lidové auto v ČSSR. Stála více než dům!

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lido…

Kupé Garde a Rapid si pamatujeme všichni. Zahraničním zákazníkům však standardní specifikace nestačily, a tak se dočkali různých přestaveb. Jednu z nich Britové dokonce připravili pro československého zájemce. Za kabriolet Rapid Standard však tehdy zaplatil víc než za rodinný dům!

30.  1.  2021 | | 49 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda RapidHistorie
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia