VW Tiguan do zásuvky je v Česku. Pod milion korun nejde, může vypadat ostře

13 komentářů

Rejpal
20. února • 12:37

Chybí mi tu informace, jak silný je ten 1.4 TSI, a jak silný je ten elektromotor, abych věděl co si s vozidlem budu moct dovolit ve městě, když budu mít zapnutý čistě elektrický pohon, a co na dálnici, když nebude baterie nabitá.

petr r. (petrumr)
20. února • 16:33

přečti si test superba-má stejný rádoby hybridní soustrojí, ten motor se nehodí do města a když ti dojde elektřina, tak to bude žrát po dálnici trávu i se svodidly. Jo a ještě budeš rád, že ti tá dsg nevytluče zuby.

Rejpal
20. února • 17:39

Chtěl jsem to srovnat třeba s C5, která má 81 kW elektro s dojezdem 56 km, takže každodenní dojíždění můžu realizovat čistě na elektriku, a přitom i s naloženým se dá po městě jezdit.
Vím, že má 133 kW spalovací motor, což je dobré i pro případ, kdy je dlouhá dálnice do kopce.
A dohromady do má 81 + 133 = 165 kW, když je budu potřebovat.Takže s tím chci kalkulovat. Nezajímá mně celková spotřeba jako u nějakého mildhybridu, ale reálné využití, jako vozítka, kterým nebudu lidem čadit pod oknama.

petr r. (petrumr)
20. února • 21:48

Jiný hybrid než od toyoty neuznávám. Druzí jen dělají na pokyn eu.

Pikus
21. února • 23:02

Ioniq od H/K v nějakých testech porazí Prius. Tucson v hybridu a 169kw si proti RAV vede taky dobře.

Moik
20. února • 20:33

Kdysi jsem jel s Passatem gte to je ten samý pohon. Výkon akorát, spotřeba na dálnici okolo 24kw to je docela dost ale třeba bych se s tím naučil. Ve městě se dalo jezdit i s Priusem phev a ten měl okolo 33kW.

Franta
20. února • 19:29

To myslis opravdu vazne ?

Ipace Taycan (iPace)
20. února • 13:19

jako by stejny pohon nemelo hned nekolik dalsich koncernovych aut, cekas snad ze Tiguan bude mit zazrakem jinak naladenou 1,4ku nez ostatni pluginy koncernu? jinak baterie nikdy zcela vybita nebude, system auta si to hlida a auto vzdy pojede tak jako kazdy jiny hybrid, 110kW z 1,4ky na takove auto plne dostacuje a obcasna vypomoc elektromotoru z toho dela normalne pouzitelne auto jak ve meste tak na dalnici treba i pri 160km/h

Rejpal
20. února • 13:34

Nevím, jak jsou na tom ostatní plug-in hybridy v koncernu. Třeba u MB je těch kombinací hodně a předpokládám, že 1.4 TSI se dodává v různých konfiguracích, stejně jako je to u moderních automobilek.

petr r. (petrumr)
20. února • 16:56

ta 1,4 má jednu variantu 110kW a jednu hybridní dsg 6 kvalt. S mercedesem to nesrovnáš, on má hybridní v automatu, kdežto koncern to vyrobil narychlo aby nemusel za emise do kriminálu.

LukHo
20. února • 12:48

Tajemstvím.
245 koní je vset,co dostaneš jen na předek

LukHo
19. února • 17:29

To je ubohost - 1.4 turbo v plug in hybridu a pouze predni nahon
Dorovnej vybavu se Suzuki a budou se ti tocit panenky.
Hrozny wergl tenhle starodavny Tiguan.
Zbytecna Automobilka je ta VWGroup

petr r. (petrumr)
19. února • 19:49

když to vyrábí, tak to někdo koupí, i nevzdělaní lidé mají peníze. Už jen turbo+hybrid+dsg je právě pro ty nevzdělance, ale oni mají prachy, zajedou do servisu a nechají zablokovat to vypínání spalováku aby to necukalo jak naběhne spalovák. Kolik je třeba firem co se specializují na zrušení vypínání dvou válců....

Doporučujeme

Články odjinud