Chybí mi tu informace, jak silný je ten 1.4 TSI, a jak silný je ten elektromotor, abych věděl co si s vozidlem budu moct dovolit ve městě, když budu mít zapnutý čistě elektrický pohon, a co na dálnici, když nebude baterie nabitá.
přečti si test superba-má stejný rádoby hybridní soustrojí, ten motor se nehodí do města a když ti dojde elektřina, tak to bude žrát po dálnici trávu i se svodidly. Jo a ještě budeš rád, že ti tá dsg nevytluče zuby.
Chtěl jsem to srovnat třeba s C5, která má 81 kW elektro s dojezdem 56 km, takže každodenní dojíždění můžu realizovat čistě na elektriku, a přitom i s naloženým se dá po městě jezdit.Vím, že má 133 kW spalovací motor, což je dobré i pro případ, kdy je dlouhá dálnice do kopce.A dohromady do má 81 + 133 = 165 kW, když je budu potřebovat.Takže s tím chci kalkulovat. Nezajímá mně celková spotřeba jako u nějakého mildhybridu, ale reálné využití, jako vozítka, kterým nebudu lidem čadit pod oknama.
Jiný hybrid než od toyoty neuznávám. Druzí jen dělají na pokyn eu.
Ioniq od H/K v nějakých testech porazí Prius. Tucson v hybridu a 169kw si proti RAV vede taky dobře.
Kdysi jsem jel s Passatem gte to je ten samý pohon. Výkon akorát, spotřeba na dálnici okolo 24kw to je docela dost ale třeba bych se s tím naučil. Ve městě se dalo jezdit i s Priusem phev a ten měl okolo 33kW.
To myslis opravdu vazne ?
jako by stejny pohon nemelo hned nekolik dalsich koncernovych aut, cekas snad ze Tiguan bude mit zazrakem jinak naladenou 1,4ku nez ostatni pluginy koncernu? jinak baterie nikdy zcela vybita nebude, system auta si to hlida a auto vzdy pojede tak jako kazdy jiny hybrid, 110kW z 1,4ky na takove auto plne dostacuje a obcasna vypomoc elektromotoru z toho dela normalne pouzitelne auto jak ve meste tak na dalnici treba i pri 160km/h
Nevím, jak jsou na tom ostatní plug-in hybridy v koncernu. Třeba u MB je těch kombinací hodně a předpokládám, že 1.4 TSI se dodává v různých konfiguracích, stejně jako je to u moderních automobilek.
ta 1,4 má jednu variantu 110kW a jednu hybridní dsg 6 kvalt. S mercedesem to nesrovnáš, on má hybridní v automatu, kdežto koncern to vyrobil narychlo aby nemusel za emise do kriminálu.
Tajemstvím.245 koní je vset,co dostaneš jen na předek
To je ubohost - 1.4 turbo v plug in hybridu a pouze predni nahonDorovnej vybavu se Suzuki a budou se ti tocit panenky. Hrozny wergl tenhle starodavny Tiguan. Zbytecna Automobilka je ta VWGroup
když to vyrábí, tak to někdo koupí, i nevzdělaní lidé mají peníze. Už jen turbo+hybrid+dsg je právě pro ty nevzdělance, ale oni mají prachy, zajedou do servisu a nechají zablokovat to vypínání spalováku aby to necukalo jak naběhne spalovák. Kolik je třeba firem co se specializují na zrušení vypínání dvou válců....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.