"... a tak mu nadělili pod kapotu úsporný turbodiesel 1,6 TDI CR s výkonem 105.."To jste poznali podle toho nápisu 2.0 TDI ? :-D
Ten volant se tam taky nak nedostal 8-)
:-)) nebuď takový detailista, vždyť co je to 0,4 litru rozdíl objemu? Hlavně že je splněný plán článků :-)
Jeslipak se nam Tiguanek s takovymhle moturkem rozjede do kopce.... ?
A proč ne ? Když dokázali rozhýbat Fabii Junior s 1.0 40kW a 1 tunou, tak už pojede všechno B-]
To bude liiiniiiiiiiiiiiiiiiiii.....
Může a nemusí. Záleží na průběhu a hodnotě Mt. Podmotorovaný Touareg R5 sice líný je ale není to tragédie. A totéž platí třeba o Vitaře. Samozřejmě, že kdo chce dynamiku , nebude doufám tak pošetilý, aby to vzal s 1,6TDI.
Jde o to, jestli 77 kW v 1,5 tunovem aute pojede treba tahle stoupani v Rakousku, nebo tak. Nebo jesli nebudu muset pri tahlem stoupani an dalnici radit 3. stupen. 77 kW se mi opravdu zda na tohle auto malo.Uvazuje vazne o Tiguanu, tak proto to resim.
taky qashqai ma zhruba podobnu hmotnost(trosku mensiu). a s 1.5 DCi 78kW(240Nm pri 2000ot/min) jazdi celkom slusne. na dialnici das max 5, ale tahat to potiahne
105 čeho?
105 NK (Německých Kobyl) :-D
105HP, pro hnidopichy 77kWParadoxně první Tiguan 2,0TI Bluemotion jsem viděl na vlastní oči v New Yorku, kde si ho jeho majitel jako funglovku právě vezl od prodejce. Ještě bez čísla ale už onálepkovaný po americkém způsobu.
Kdy?
12.2.2009
a www.volkswagen.com v sekci USA jsem v ponuce Tiguanu zadny Bluemotion nenasel... Kdovi cos videl.
Stačí se podívat na VW media services, tam se dočteš, že v nabídce prodejců ve vybraných státech USA je od srpna 08. Konkrétně v NY potkáš relativně často Jettu TDI minulé generace, které v US konfgurátoru nikdy nebyly, zatímco současná generace tam je, ale tu zas na silnici skoro nevidíš.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.