A v com teda spociva modernizacia ?Dvakrat som precital clanok ale nenasiel som si nic, nad cim by sa dalo uvazovat.
Uvažovat se dá nad tím, jestli si dalšího Tiguana se zmršenou ergonomií ovládání pořídit. Viz dotyková klima a volant.
Ostrá verze? U týhle stodoly? Komické a komicky nesmyslné. Ostrá verze má snad smysl u malého hatche a u středního sedanu, ale u těchhle stodol je to totální debilismus. Ale máme holt debilní dobu.
Nahodou u tehle krabice je jedinou dobrou volbou ostra verze. Ta jedina ma na autobanu dynamiku. Min jak 200k v takovym aute je za trest.
taky ty dvě tuny musíš udržet na silnici a včas zastavit, těhle "závodníků" a jejich obětí jsou plný hřbitovy
Taky pisu na autobahnu. Samo ze to neni na zavodeni. Ale pokud clovek chce jet svizne a to ty krabice uz dneska umej, tak to chce vykon.Treba kdyz se podivas na schopnosti mastodonta RSQ8, tak by mnoho mensich auto mohlo zavidet ovladatelnost a brzdy.
Vypadá to, že jsi s něčím takovým nikdy nejel. Můj má 150 koní a bohatě to stačí.
Absence ostré verze je ale u sedmimístného vozu logická.-- keby to mal byť Kodiaq RS, asi by ste to písali inak, že?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.