VW Tiguan 2.0 BiTDI dorazí na český trh v září s cenou 1 121 900 Kč

VW Tiguan 2.0 BiTDI dorazí na český trh v září s cenou 1 121 900 Kč

Pokud sháníte velmi svižné naftové SUV, nabídne vám Volkswagen u modelu Tiguan přeplňovaný dvoulitr naladěný na 140 kW (190 k). Nebude to ale dlouho trvat a také na českém trhu si budete moci pořídit očekávaný vrchol naftové nabídky - dvakrát přeplňovaný dvoulitr. 

Dynamika VW Tiguan 2.0 TDI (140 kW): Koho porazí a kdo mu ujede?

Dynamika VW Tiguan 2.0 TDI (140 kW): Koho porazí a kdo mu ujede?

Stejně jako u modelu Passat, kde se tato jednotka představila nejdříve, nabídne agregát 2.0 BiTDI i ve Volkswagenu Tiguan parametry 176 kW (240 k) a 500 Nm. Motor je vždy kombinován s pohonem všech kol a sedmistupňovou automatickou převodovkou. 

Test Volkswagen Passat 2.0 BiTDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

Test Volkswagen Passat 2.0 BiTDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

Čeští zájemci si budou muset počkat do září, kdy se tato varianta nového Tiguanu objeví v nabídce, první auta pak dorazí v říjnu. Základní cena vrcholného Tiguanu 2.0 BiTDI je 1 121 900 Kč. 

Vrcholný diesel ale nebude jediná rychlá novinka u modelu Tiguan. Brzy se dočkáme ještě také benzinového provedení 2.0 TSI, které nabídne řidiči 160 kW (218 k). Tato varianta vás bude stát 1 019 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků