VW T2 Camper: návrat do 60. let za 827 000 Kč

Jistá holandská společnost nabízí nové vozy Volkswagen T2 (Transporter) v kempinkovém provedení. Dováží je z Brazílie.

Holandská firma Volkswagen Camper se, jak již název napovídá, specializuje na vozy Volkswagen upravené na obytné automobily. V její nabídce najdeme stroje vycházející z malého VW Caddy, ale také z nejnovějších Transporterů (T5). Nyní však začíná prodávat skutečnou lahůdku: druhou generaci VW T2 ze šedesátých let, jež se v mírně upravené podobě dodnes vyrábí v Brazílii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
VW T2 Camper z brazilské produkce můžete koupit i v Evropě

Obytné vozy se na základě Transporterů vyrábějí prakticky odedávna, ať už u specializovaných firem, nebo přímo v továrně. Ve vozech se podle stupně výbavy a přání zákazníka nachází vše potřebné od rozkládací postele přes stůl až po nerezový dřez či plynový vařič. Nejvyšší výbava Highline zahrnuje kromě jiného také linoleem krytou podlahu nebo sedadla čalouněná kůží.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Za zadní nápravou se skrývá zážehový čtyřválec s objemem 1,4 l a výkonem 80 koní (59 kW). Navazuje na něj čtyřstupňová převodovka s manuálním řazením, s níž VW T2 Camper zrychlí z 0 na 100 km/h za 16 a dosáhne rychlosti 135 km/h.

Pokud si hodláte na éru hippies zavzpomínat, budete muset překousnout enormní cenu. Za tento spartánský, archaický automobil zaplatíte v přepočtu minimálně 827 000 Kč. A špičková verze? Ta vás přijde na 1 428 000 Kč. 
Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků