Auto bez emócie ......ako všetko od VW .
U slovenskych diskuteru auta od VW vyvolavaji - zda se - emoci az az ;-)
Jj, řada Slováků má evidentně mindrák z VW/Škoda. Není složité si domyslet proč.
Takyto nazor moze mat len chora hlava...sa trosku zorientuj v case a priestore a zbytocne neprovokuj.
No daj. Preco?
Cena je docela šok, když to srovnám s včera představeným ceníkem Kugy, kde klient za mega dostane úplný výsměch, tak tohle je bomba.
Ford musí dramaticky slevit nebo jim prorokuju, že s těmi chatrnými motorizacemi (tříválce a letargický hybrid za bambilion) neprodají vůbec nic.
ten hybrid má víc problémů, než že by byl jen letargický.
Obávám se, že Ford se potápí a tahle cenová politika jsou jen předsmrtné záškuby, kdy se snaží zachránit. Amíci už Ford zařadili do kategorie "veteš" a to je celkem spolehlivý ukazatel, že firma je nad propastí a v takové zoufalé situaci lidé i firmy dělají zoufalé věci.https://www.cnbc.com/2019/09/09/moodys-downgra... ...
Lajcké bláboly pane Jardo.
Již rok a půl se prodává nový Focus, skoro vůbec ho není na silnicích vidět. V autosalónu mi prodejce, před dvěma měsíci, řekl, že půl roku neprodali žádný Focus, že se prodává vlastně jen Kuga a to proto, že upravili ceny. To je však jen doprodej. Jestli to bude s cenou a motory, u nové Kugoy, tak jako u Focuseu, jsem zvědavý, co budou u Forda prodávat.
Tak srovnával bych především auta stejné kategorie, Troc je o třídu níž, tak konkurence pro Pumu, ne Kugu, to je Tiguan
Přesně tak. Kuga je rozměrově ještě o trochu větší než Tiguan.
Rozmerom mozno, ale sedel si v obidvoch? V Tiguane je podstatne viac miesta ako v Kuga.
Třídy aut se nedělají podle vnitřního prostoru. Pro mě je třeba zásadní rozdíl v rozchodu a rozvoru. Auta velikosti T-roc a golf plavou na dálnici už pri 170, natoz 220... udělat velký vnitřní prostor na malem podvozku je taková laciny trik pro masy, ale ten základ to pro jízdě nezakryje.
civic type r je velikosti golfu a při 170km/h neplave
Věřím, ze jsou i vyjimky, mluvím obecně. Pokud má ctr velký přední zadni difuzor a celkově propracovaný zvýšený pritlak, tak to možné bude. Troufám si však se zkušenostmi s některými dalšími hothatchi jako giulietta qv, leon cupra, tvrdit, ze t roc to se svým zvýšeným těžištěm zrovna nebude.
Jinak koukám, že CTR má slušný rozvor 2699 mm, a neskutečně velké rozchody, vpředu 1584 mm a vzadu dokonce 1602 mm,zatímco GTI má rozvor 2620 mm, rozchod vpředu 1549 a vzadu 1521 mm, to jsou obrovské rozdíly. CTR má větší rozchody než Škoda Superb a Mercedes C....
Ještě doplním, že T roc má rozvor náprav 2590 mm, což je blíže Škodě Fabii, než CTR :)) To bude fakt radost to auto :D
Raději nic nedoplňuj pokud tady nechceš být za vola. Už ti totiž moc nechybí.
Nesmyslné teorie, 911 má rozvor 2450 mm a sedí jak přibité v zatáčkách i v rychlostech přes 300.
Nicméně 911 je nepochopitelný zázrak německého strojního inženýrství. Není normální, aby auto, které je koncepčně tak špatné, bylo v reálu tak dobré. :-D
" Auta velikosti T-roc a golf plavou na dálnici už pri 170" Tady se člověk dočte hloupostí. :-D
Kdysi jsem měl jsem golf gti, super sportovní sranda, říkal jsem si, zábava se ale vždycky konala tak do 120 v hodině. Nad 160 už jsem nikdy nevedel, jestli to auto ještě jede rovné nebo ne. Možná kdybych ridil jen to gti, tal mi to přijde normální, ale přesedal jsem i do aut rodičů, a každý auto střední a vyšší třídy, ikdyby mělo 1,6 benzin, tak drželo na dálnici lépe a to jednoduše kvůli rozchodu a váze.
Ovšem jen z venku, ergonomie posazu je nesrovnatelná. Tiguan má dospělácká křesla, Kuga japanofilská pidisedátka pro trpaslíky.
U Kugy to na předních sedadlech ještě jakž takž jde, ale zadní sedadla jsou doslova tragická, měl jsem pocit, že mám sedák doslova jen pod prdelí a pod stehny nic a neustále jsem se nohami tlačil do sedadla.Sedák přední/zadní: Kuga 490/450 mm, Tiguan 500/490 mm.
Jen pro upřesnění, měl jsem na mysli novou Kugu.
Ale já ten subjektivní pocit měl taky, že to je ještě o dost více.
Díky na čísla, subjektivně se zdál ten rozdíl o dost větší
Omg ty si šulyn
Není Trock na podvozku z Pola? Stejně jako S1, která se s tímto motorem ve výkonější verzi v quatro prodávala za 900.ooo?
Proč by měl byt? Ma naprostou pravdu
Tak čistě velikostně má pravdu. Golf R taky není konkurence Passatu...
To je hezky naceněné. Bude to raketa.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.