VW T-Roc R ukazuje českou cenu. Je o dost levnější než Golf R i Ateca Cupra

34 komentářů

Jozef
16. listopadu • 8:57

Auto bez emócie ......ako všetko od VW .

bzzz
16. listopadu • 13:53

U slovenskych diskuteru auta od VW vyvolavaji - zda se - emoci az az ;-)

.
16. listopadu • 23:05

Jj, řada Slováků má evidentně mindrák z VW/Škoda. Není složité si domyslet proč.

Stary pes
17. listopadu • 9:58

Takyto nazor moze mat len chora hlava...sa trosku zorientuj v case a priestore a zbytocne neprovokuj.

Market
17. listopadu • 7:25

No daj. Preco?

CF
15. listopadu • 14:16

Cena je docela šok, když to srovnám s včera představeným ceníkem Kugy, kde klient za mega dostane úplný výsměch, tak tohle je bomba.

OTTO
15. listopadu • 18:54

Ford musí dramaticky slevit nebo jim prorokuju, že s těmi chatrnými motorizacemi (tříválce a letargický hybrid za bambilion) neprodají vůbec nic.

EL2020
16. listopadu • 16:59

ten hybrid má víc problémů, než že by byl jen letargický.

Jarda
15. listopadu • 20:35

Obávám se, že Ford se potápí a tahle cenová politika jsou jen předsmrtné záškuby, kdy se snaží zachránit. Amíci už Ford zařadili do kategorie "veteš" a to je celkem spolehlivý ukazatel, že firma je nad propastí a v takové zoufalé situaci lidé i firmy dělají zoufalé věci.
https://www.cnbc.com/2019/09/09/moodys-downgra... ...

Roman
16. listopadu • 1:53

Lajcké bláboly pane Jardo.

Mirek
16. listopadu • 23:22

Již rok a půl se prodává nový Focus, skoro vůbec ho není na silnicích vidět. V autosalónu mi prodejce, před dvěma měsíci, řekl, že půl roku neprodali žádný Focus, že se prodává vlastně jen Kuga a to proto, že upravili ceny. To je však jen doprodej. Jestli to bude s cenou a motory, u nové Kugoy, tak jako u Focuseu, jsem zvědavý, co budou u Forda prodávat.

Jan
15. listopadu • 15:09

Tak srovnával bych především auta stejné kategorie, Troc je o třídu níž, tak konkurence pro Pumu, ne Kugu, to je Tiguan

Roman
16. listopadu • 2:17

Přesně tak. Kuga je rozměrově ještě o trochu větší než Tiguan.

Stary pes
17. listopadu • 9:56

Rozmerom mozno, ale sedel si v obidvoch? V Tiguane je podstatne viac miesta ako v Kuga.

Pepik
17. listopadu • 11:27

Třídy aut se nedělají podle vnitřního prostoru. Pro mě je třeba zásadní rozdíl v rozchodu a rozvoru. Auta velikosti T-roc a golf plavou na dálnici už pri 170, natoz 220... udělat velký vnitřní prostor na malem podvozku je taková laciny trik pro masy, ale ten základ to pro jízdě nezakryje.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel
17. listopadu • 21:50

civic type r je velikosti golfu a při 170km/h neplave

Pepik
17. listopadu • 23:48

Věřím, ze jsou i vyjimky, mluvím obecně. Pokud má ctr velký přední zadni difuzor a celkově propracovaný zvýšený pritlak, tak to možné bude. Troufám si však se zkušenostmi s některými dalšími hothatchi jako giulietta qv, leon cupra, tvrdit, ze t roc to se svým zvýšeným těžištěm zrovna nebude.

Pepík
18. listopadu • 9:32

Jinak koukám, že CTR má slušný rozvor 2699 mm, a neskutečně velké rozchody, vpředu 1584 mm a vzadu dokonce 1602 mm,zatímco GTI má rozvor 2620 mm, rozchod vpředu 1549 a vzadu 1521 mm, to jsou obrovské rozdíly. CTR má větší rozchody než Škoda Superb a Mercedes C....

Pepík
18. listopadu • 9:34

Ještě doplním, že T roc má rozvor náprav 2590 mm, což je blíže Škodě Fabii, než CTR :)) To bude fakt radost to auto :D

.
18. listopadu • 21:39

Raději nic nedoplňuj pokud tady nechceš být za vola. Už ti totiž moc nechybí.

.
18. listopadu • 16:21

Nesmyslné teorie, 911 má rozvor 2450 mm a sedí jak přibité v zatáčkách i v rychlostech přes 300.

EL2020
18. listopadu • 17:05

Nicméně 911 je nepochopitelný zázrak německého strojního inženýrství. Není normální, aby auto, které je koncepčně tak špatné, bylo v reálu tak dobré. :-D

.
17. listopadu • 18:38

" Auta velikosti T-roc a golf plavou na dálnici už pri 170" Tady se člověk dočte hloupostí. :-D

Pepik
17. listopadu • 20:44

Kdysi jsem měl jsem golf gti, super sportovní sranda, říkal jsem si, zábava se ale vždycky konala tak do 120 v hodině. Nad 160 už jsem nikdy nevedel, jestli to auto ještě jede rovné nebo ne. Možná kdybych ridil jen to gti, tal mi to přijde normální, ale přesedal jsem i do aut rodičů, a každý auto střední a vyšší třídy, ikdyby mělo 1,6 benzin, tak drželo na dálnici lépe a to jednoduše kvůli rozchodu a váze.

EL2020
16. listopadu • 16:58

Ovšem jen z venku, ergonomie posazu je nesrovnatelná. Tiguan má dospělácká křesla, Kuga japanofilská pidisedátka pro trpaslíky.

Mirek
16. listopadu • 23:16

U Kugy to na předních sedadlech ještě jakž takž jde, ale zadní sedadla jsou doslova tragická, měl jsem pocit, že mám sedák doslova jen pod prdelí a pod stehny nic a neustále jsem se nohami tlačil do sedadla.
Sedák přední/zadní: Kuga 490/450 mm, Tiguan 500/490 mm.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
EL2020
18. listopadu • 17:07

Jen pro upřesnění, měl jsem na mysli novou Kugu.

Mirek
19. listopadu • 20:53

Ale já ten subjektivní pocit měl taky, že to je ještě o dost více.

EL2020
18. listopadu • 17:02

Díky na čísla, subjektivně se zdál ten rozdíl o dost větší

Peter
15. listopadu • 16:54

Omg ty si šulyn

komik
21. listopadu • 16:03

Není Trock na podvozku z Pola? Stejně jako S1, která se s tímto motorem ve výkonější verzi v quatro prodávala za 900.ooo?

Stealth01
16. listopadu • 22:30

Proč by měl byt? Ma naprostou pravdu

OTTO
15. listopadu • 18:52

Tak čistě velikostně má pravdu. Golf R taky není konkurence Passatu...

Ffff
15. listopadu • 12:45

To je hezky naceněné. Bude to raketa.

Doporučujeme

Články odjinud