VW T-Roc dostal diesel o výkonu 190 koní. A dva speciální pakety k tomu

 |  23. 09. 2019 14:48

Auto s palubní deskou z tvrdých plastů ostuda.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 09. 2019 15:48

Ne. Praktické.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  23. 09. 2019 16:05

Co je nepraktické na lehce měkčených plastech?

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 09. 2019 16:34

Vyžadují více údržby přípravky na oživení plastů. Po delší době i praskaly, veterán s těmito plasty má problém. Tvrdé plasty si drží dlouho vzhled nového. Já proti tvrdým nic nemám.


Odpovědět  |   | 
Aladin  |  23. 09. 2019 17:18

Část palubovky u Almery jsem měl z dost měkčených plastů. Po 14 letech v naprosto perfektní kondici. To samé u 10 let starého mini, údržba minimální. Naopak, u Corsy, tak šly tvrdé plasty do kopru hned. Trvanlivost nezáleží na měkčení, ale na kvalitě provedení. Jsem zastáncem měkčených. Je to hezké, vytváří to pocit útulna v kabině, myslím si, že pak i lépe zní autorádio, než v kabině s lacinými plasty.

Odpovědět  |   | 

no stím rádiem- třeba moje ex fábia měla měkčené plasty a více repráků než fábia s tvrdou přístrojovkou která měla jen dva repráky-není to tímto?

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  23. 09. 2019 21:01

Interiér na úrovni auta z počátku 90 let minulého století.Krabice s rakovinometem pod kapotou.Nejodpornejsi spalovací motory osobních aut jsou ty co spalují naftu.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 09. 2019 12:27

Ty to asi v životě nemáš zrovna jednoduché. Tolik hloupostí na dvou řádcích.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  24. 09. 2019 13:18

Osobní vyzvání nebylo. Nicméně díky za optání. Mám se celkem fajn. Bylo by mi ještě lépe, pokud bych nemusel já, moje děti a další lidé, čichat ty sra*ky z rakovinometů osobních aut, co cpou automobilky pod kapotu. I když, ty jsou v tom svým způsobem nevinně. Pokud by je nikdo nekupoval, nebudou je vyrábět.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  24. 09. 2019 13:21

A k tomu interiéru. Evidentně jsi v tom neseděl. Protože jinak bys musel souhlasit. A pokud jsi v tom seděl a nelíbí se ti moje objektivní přirovnání, jsi totální wurstkoncernový blázen, jako někteří mačkači klávesnice, či pan Bloch.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 09. 2019 15:37

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  23. 09. 2019 16:31

Nádherný pohřebák!:)))

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 09. 2019 12:28

V lůžkové úpravě by ti slušel.

Odpovědět  |   | 

VW a jeho šéf mají další průser.

Německá prokuratura viní šéfa VW z manipulace s akciovým trhem
https://www.fxstreet.cz/nemecka-prokuratura-vini-... ...

Německá prokuratura obvinila šéfa automobilového koncernu Volkswagen Herberta Diesse z manipulace s akciovým trhem v souvislosti s emisním skandálem. Obvinění se týká rovněž bývalého šéfa podniku Martina Winterkorna a nynějšího předsedy dozorčí rady Hanse Dietera Pötsche, oznámila dnes prokuratura. Obvinění podle ní záměrně neposkytli investorům včasné informace o finančních důsledcích emisního skandálu, uvedla agentura Reuters.

"V rozporu se svou zákonnou povinností záměrně informovali kapitálový trh příliš pozdě o rozsáhlých finančních závazcích koncernu plynoucích z takzvaného dieselového skandálu, čímž protiprávně ovlivnili cenu akcií podniku na burze," uvedla prokuratura v Braunschweigu.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

včera | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro