VW T-Roc dostal diesel o výkonu 190 koní. A dva speciální pakety k tomu

14 komentářů

Kuk Vykuk
24. září • 15:08

VW a jeho šéf mají další průser.Německá prokuratura viní šéfa VW z manipulace s akciovým trhem
https://www.fxstreet.cz/nemecka-prokuratura-vini-... ... Německá prokuratura obvinila šéfa automobilového koncernu Volkswagen Herberta Diesse z manipulace s akciovým trhem v souvislosti s emisním skandálem. Obvinění se týká rovněž bývalého šéfa podniku Martina Winterkorna a nynějšího předsedy dozorčí rady Hanse Dietera Pötsche, oznámila dnes prokuratura. Obvinění podle ní záměrně neposkytli investorům včasné informace o finančních důsledcích emisního skandálu, uvedla agentura Reuters."V rozporu se svou zákonnou povinností záměrně informovali kapitálový trh příliš pozdě o rozsáhlých finančních závazcích koncernu plynoucích z takzvaného dieselového skandálu, čímž protiprávně ovlivnili cenu akcií podniku na burze," uvedla prokuratura v Braunschweigu.

Josef Buřt
23. září • 16:31

Nádherný pohřebák!:)))

.
24. září • 12:28

V lůžkové úpravě by ti slušel.

23. září • 14:48

Auto s palubní deskou z tvrdých plastů ostuda.

Assasin
23. září • 21:01

Interiér na úrovni auta z počátku 90 let minulého století.Krabice s rakovinometem pod kapotou.Nejodpornejsi spalovací motory osobních aut jsou ty co spalují naftu.

.
24. září • 12:27

Ty to asi v životě nemáš zrovna jednoduché. Tolik hloupostí na dvou řádcích.

Assasin
24. září • 13:21

A k tomu interiéru. Evidentně jsi v tom neseděl. Protože jinak bys musel souhlasit. A pokud jsi v tom seděl a nelíbí se ti moje objektivní přirovnání, jsi totální wurstkoncernový blázen, jako někteří mačkači klávesnice, či pan Bloch.

.
24. září • 15:37

:-D

Assasin
24. září • 13:18

Osobní vyzvání nebylo. Nicméně díky za optání. Mám se celkem fajn. Bylo by mi ještě lépe, pokud bych nemusel já, moje děti a další lidé, čichat ty sra*ky z rakovinometů osobních aut, co cpou automobilky pod kapotu. I když, ty jsou v tom svým způsobem nevinně. Pokud by je nikdo nekupoval, nebudou je vyrábět. B-]

.
23. září • 15:48

Ne. Praktické.

Aladin
23. září • 16:05

Co je nepraktické na lehce měkčených plastech?

.
23. září • 16:34

Vyžadují více údržby přípravky na oživení plastů. Po delší době i praskaly, veterán s těmito plasty má problém. Tvrdé plasty si drží dlouho vzhled nového. Já proti tvrdým nic nemám.

Aladin
23. září • 17:18

Část palubovky u Almery jsem měl z dost měkčených plastů. Po 14 letech v naprosto perfektní kondici. To samé u 10 let starého mini, údržba minimální. Naopak, u Corsy, tak šly tvrdé plasty do kopru hned. Trvanlivost nezáleží na měkčení, ale na kvalitě provedení. Jsem zastáncem měkčených. Je to hezké, vytváří to pocit útulna v kabině, myslím si, že pak i lépe zní autorádio, než v kabině s lacinými plasty.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
23. září • 19:26

no stím rádiem- třeba moje ex fábia měla měkčené plasty a více repráků než fábia s tvrdou přístrojovkou která měla jen dva repráky-není to tímto?

Doporučujeme

Články odjinud