VW a jeho šéf mají další průser.Německá prokuratura viní šéfa VW z manipulace s akciovým trhemhttps://www.fxstreet.cz/nemecka-prokuratura-vini-... ... Německá prokuratura obvinila šéfa automobilového koncernu Volkswagen Herberta Diesse z manipulace s akciovým trhem v souvislosti s emisním skandálem. Obvinění se týká rovněž bývalého šéfa podniku Martina Winterkorna a nynějšího předsedy dozorčí rady Hanse Dietera Pötsche, oznámila dnes prokuratura. Obvinění podle ní záměrně neposkytli investorům včasné informace o finančních důsledcích emisního skandálu, uvedla agentura Reuters."V rozporu se svou zákonnou povinností záměrně informovali kapitálový trh příliš pozdě o rozsáhlých finančních závazcích koncernu plynoucích z takzvaného dieselového skandálu, čímž protiprávně ovlivnili cenu akcií podniku na burze," uvedla prokuratura v Braunschweigu.
Nádherný pohřebák!:)))
V lůžkové úpravě by ti slušel.
Auto s palubní deskou z tvrdých plastů ostuda.
Interiér na úrovni auta z počátku 90 let minulého století.Krabice s rakovinometem pod kapotou.Nejodpornejsi spalovací motory osobních aut jsou ty co spalují naftu.
Ty to asi v životě nemáš zrovna jednoduché. Tolik hloupostí na dvou řádcích.
A k tomu interiéru. Evidentně jsi v tom neseděl. Protože jinak bys musel souhlasit. A pokud jsi v tom seděl a nelíbí se ti moje objektivní přirovnání, jsi totální wurstkoncernový blázen, jako někteří mačkači klávesnice, či pan Bloch.
:-D
Osobní vyzvání nebylo. Nicméně díky za optání. Mám se celkem fajn. Bylo by mi ještě lépe, pokud bych nemusel já, moje děti a další lidé, čichat ty sra*ky z rakovinometů osobních aut, co cpou automobilky pod kapotu. I když, ty jsou v tom svým způsobem nevinně. Pokud by je nikdo nekupoval, nebudou je vyrábět. B-]
Ne. Praktické.
Co je nepraktické na lehce měkčených plastech?
Vyžadují více údržby přípravky na oživení plastů. Po delší době i praskaly, veterán s těmito plasty má problém. Tvrdé plasty si drží dlouho vzhled nového. Já proti tvrdým nic nemám.
Část palubovky u Almery jsem měl z dost měkčených plastů. Po 14 letech v naprosto perfektní kondici. To samé u 10 let starého mini, údržba minimální. Naopak, u Corsy, tak šly tvrdé plasty do kopru hned. Trvanlivost nezáleží na měkčení, ale na kvalitě provedení. Jsem zastáncem měkčených. Je to hezké, vytváří to pocit útulna v kabině, myslím si, že pak i lépe zní autorádio, než v kabině s lacinými plasty.
no stím rádiem- třeba moje ex fábia měla měkčené plasty a více repráků než fábia s tvrdou přístrojovkou která měla jen dva repráky-není to tímto?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.